..: Fotogalerie - detaily fotografie 842.030-9 :..
 

842.030-9


842.030-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Osvračín - Blížejov
 - Datum: 10.2.2013
 - Autor: Dan Houdek  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os7414 Plzeň-Domažlice
 - Zobrazeno: 4237x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.02.2013 (0:48)  
jo, ujišťoval jsem se ještě u nás v depu, 001 jezdí 002 je na reko
16.02.2013 (11:24)  
Matěji, není to snad už z mých předchozích příspěvků dostatečně jasné?
15.02.2013 (20:41)  
jo , ale jela modrá nebo červená ?
15.02.2013 (18:59)  
Jednička jela se zhaslým oddílem směrem na Židenice, předpokládám tedy, že se vracela do Vyškova, kde jsem ji viděl jezdit i začátkem týdne.
15.02.2013 (15:10)  
JO děkuji za opravu tedy , akorát nevím jak tě mám oslovit drahá 754 :D :D já jsem myslel že 001už je, každopádně 002 by měla být už modrá a rekonstrukce prototypu bude dražší ze získaných zpráv a tudíž by snad mohla být i nová čela. Jinak ty jsi viděl 001 v normální provozu ? kam jela a z jakým vlakem ? je tedy pořád červená ? :) děkuji
15.02.2013 (9:52)  
Matěji Daněčku, vůz 842.001 jsem viděl v noci ze středy na čtvrtek na brněnském hlavím nádraží. Byl jsem bdělý a střízliv, tudíž omyl lze prakticky vyloučit. Pokud 842.001 neodjel do Šumperka během posledních 24 hodin, tak stále platí to, co jsem psal níže.
14.02.2013 (21:09)  
zdravím, chtěl bych poděkovat autorovi za fotku protože jakožto jeden z mála velkých příznivců strojů 842 jsem si nemohl nevšimnout že zde opravdu dlouho žádná fotka 842 nebyla. u nás na trati 340/341 vozí kvatra dva přívěšáky uplně běžně a nemáme žádné problémy , problémy jsou pokud začčne sněžit a kvatra mají zasněžené čidla a skrz velké množství elektroniky odmítá jet :) po rekonstrukci se s něma jezdí hůře :) červený üž není nic, na reko je už i prototyp :)
14.02.2013 (22:07)  


Taky zdravím,čekal jsem jenom na počasí,s řadou 842 a 843 nemám žádný problém,naopak.Děkuji za info ohledně stavu rekonstrukcí u kvater.
14.02.2013 (15:46)  
K jízdním dobám a náhradě brejlovců herkulesy - pokud by proběhla náhrada na osobních vlacích, zřejmě by se nedalo nic namítnout, herkules by na rozjezdech nesporně dokázal nějaký čas ušetřit. Protože však došlo k náhradě na rychlících, který celý úsek projížděly prakticky bez zastavení, může být jediné časové úspory dosaženo odstraněním přepřahu ve Furthu. Během jízdy samotné se neušetří nic, devadesátka brejlovce je stejně rychlá jako devadesátka herkulesa. O výhodnosti nájmu herkulesů si nedělám iluze - pohádka o jízdních dobách je příliš průhledná.

K červeným kvatrům: pořád ještě neprošel rekonstrukcí prvvní prototyp 842.001. Poněkud paradoxně tak nejstarší vůz své řady vydrží v "červeném" provedení nejdéle. Momentálně je k vidění především mezi Vyškovem a Přerovem a myslím, že případní zájemci o jeho zdokumentování by neměli váhat, přístavba do dílen na sebe pravděpodobně nenechá dlouho čekat.
14.02.2013 (11:39)  
Ten nový svršek je až na státní hranici nebo kam až sahá?
14.02.2013 (22:12)  


Na tohle Ti fundovaně neodpovím,snad se někdo najde...
14.02.2013 (10:17)  
Trať 180 stoupá až z Blížejova do Domažlic, přičemž z Blížejova do Radonic je stoupání mírnější a z Radonic do Domažlic již výraznější. Kromě tohoto úseku plus mínus rovina, když pominu krátké stoupání z Plzně-Jižního k přejezdu na zátiší.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko