..: Fotogalerie - detaily fotografie M 262.1117 + M 262.056 :..
 

M 262.1117 + M 262.056


M 262.1117 + M 262.056Informace o fotografii:
 - Úsek: Velký Borek - Mělnická Vrutice
 - Datum: 24.4.2011
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3994x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
29.04.2011 (21:49)  
Tohle mi připomnělo mou oblíbenou soupravu z dětství, na Opavsku tehdy běžná věc. Příjemná fotka i vzpomínka.
28.04.2011 (14:20)  
Rabín: No jasně, že po ÚTD ve staré trase přes CL město a na hlavním se kromě objíždění i přestavovalo.
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
28.04.2011 (14:02)  
tato souprava (s klasickym bixem misto knajpy) byla pro me na konci osmdesatych let synonymem pro dalkove osobni vlaky na trati 120: Praha Stred - Kladno - Luzna - Zatec - Chomutov. ani si uz nevybavuji, kolik to tam jelo hodin. Jezdival jsem s tim jako mlady za znamymi po trase Hostivice - Zatec.
28.04.2011 (13:37)  
Topič: nemaje při ruce starší jízdní řády - kudy Krajánek jezdil mezi Libercem a Č. Lípou, trs Žitava - Rybniště nebo trs Jablonné? Pokud přes Jablonné, tak by se kromě objíždění muselo ještě přestavovat z "lovosického" na hlavní nástupiště (samozřejmě před vybudováním "žízníkovské" přeložky).
28.04.2011 (12:17)  
Roman Pádivý: Já pamatuji Krajánka spíš ve složení 1xM262.0 + 2xBalm + 1xM262.0 + 2xBalm a v CL hl.n. vlaková M262.0 objížděla soupravu, jelikož tam byla úvrať.
28.04.2011 (8:41)  
tak tato souprava jezdila také na úseku Liberec - Úst nad labem a byl přezdívván KRAJÁNEK dale pak byl vložen poštovní vůz ajel v brzkých hodinách a ten měl přezdívku NOVINÁŘ
27.04.2011 (22:35)  
Vážení, jsem rád, že se fotka líbí a že rozproudila takovou diskusi. Přesně proto tu ty komentáře máme.
27.04.2011 (20:45)  
Ty vagónky jsou pomalovaný každá jiný století, ale tak nějak v souladu (ala snaha o historický nátěr). Takže je to asi realita komerčních jíd, kde je často mnohem hůř. Samozřejmě taková typická souprava nebyla typická pro takovou lokálku, ale to také asi nevadí. Víc by dnes vlastně vadila na tratích, kde to bylo denním chlebem, ale dnes je to koridor nebo vedle je dálnice R/Dxx.
27.04.2011 (17:26)  
Presne takáto zostava kredenc, 2x balm kredenc jazdila Žilina-Rajec, každé leto v čase najväčšieho vyťaženia tejto lokálky, nakoľko zvážala kúpaniachtivých na dve termálka v okolí. A čuduj sa svete, často (najmä ten o 9,00, späť popoludní) býval často plný nastojáka. A to bolo tak pred možno ešte 12-15 rokmi. Potom prišli deriváty na báze 810ky.
27.04.2011 (14:56)  
Jirka (TexxO): hospoda to určitě je a její řazení do soupravy v žádném případě nezavrhuji :). Není ale nutné, aby působila rušivě (což v daném případě není tak hrozné). Horší jsou případy, kdy je mezi parní lokomotivu a soupravu tvořenou "rybáky" zařazen např. doprovodný vůz modré barvy vzniklý z lůžkového vozu typu "Praha - Moskva" - viz zde:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/4642046.jpg
To působí silně nevěrohodně :) a další otázkou je nutnost a účel jeho řazení :) hned za lokomotivu.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko