..: Photo Gallery - Photo details 830.154-1 :..
 

830.154-1


830.154-1Informace o fotografii:
 - Place: Děčín hlavní nádraží
 - GPS: 50°46'23.499"N, 14°12'3.421"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 3.5.1992
 - By: BBvK  Send mail
 - Comm.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 4701x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user hank 
Number of user's comments259 »fotek 0
22.09.2012 (21:27)  
1992 jezdily sólo do Č. Kamenice (tam byl obrat) asi jen v noci nebo brzy ráno (kolem 3. hodiny ráno jako přípoj od nějakého EC z Balkánu nebo Maďarska do Německa), přes den ještě s přívěsem (jezdil jsem s ní tehdy do práce z DC do Č. Kamenice). 1994 - 5 už mohly být sólo i přes den. A přes den jezdívaly až na Jedlovou.

Do Žlebu tehdy jezdily sólo určitě pravidelně a střídaly se s 810, na Střekov asi až později, na Kozinu ano, ale výjimečně, tam byly podle oběhů pravidelně 810. Bydlel jsem tehdy v Jílovém-Martiněvsi a občas jsem jezdil do DC i vlakem - dnes těžko představitelné.

zdraví
hank
22.09.2012 (13:11)  
Tahle mašinka se určitě - alespoň v první polovině roku 1992 - dostala i sólo na Jedlovou.
22.09.2012 (9:14)  
Od Kamenice a Lípy je to nepravděpodobný. Já teda začal fotit až v druhý polovině 90. let, ale z roku 98 si pamatuju 830+020+830 na Jedli, případně 830+020 na Rumburk. Od Lípy myslím jezdily už tehdy osobáky v 810. Navíc nejezdily od výpravní budovy, to samý Střekovy, ty taky jezdí tak nějak odjakživa od řeky a ne od budovy.

Takže bych se klonil ke Kozině, případně k tomu Žlebu, ale tam si taky nevybavuju, co tam touhle dobou jezdilo. Já mám zafixovaný jen 371+4xBc, ale to byla souprava na víkendový nákupy do rajchu. :)
22.09.2012 (0:57)  
Ty zmiňované dálkové vlaky s M 262 nejezdily sólo, ale s vleky nebo s postrkem a v roce 1992 už na rameni Most - Liberec ne. Vlak v sóle za denního světla na snímku bych šacoval na ten Střekov, případně na kozinu. Směrem na Jedlovou/ČL se jezdilo s vleky, na Ústí v elektrice a do Žlebu - nevím, nebyly tam tehdy už 810?
22.09.2012 (0:17)  
Starej Děčín, nostalgie jaxviňa:-)
Ten motor mohl přijet odevšad - od Lípy/Jedlový (Kamenice), Žlebu, Střekova, Jílovýho (i z koziny se jezdilo přímo před výpravní budovu) nebo i od Ústí hlavního. V tý době to z Děčína jezdilo do všech stran...
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
21.09.2012 (23:50)  
Keprt: tak má to něco do sebe. Ale myslím si že např. ty JHMD nasazují to, co mají. Kdyby měli něco modernějšího, tak by to jezdilo, ale asi nemají. Ta 831 po modernizaci, co jezdila na Švestkové dráze, byla super. Jinak kdyby JHMD jednou vysoutěžili celoroční provoz, tak by zřejmě 831 jezdila také, nebo by museli koupit něco jiného, na co jím stačí finance, ale taky by to nebyl žádný Štádler například :-)

CzechDave: Tak v roce '92 už byly dráty z Děčína minimálně do Mostu, že by jezdil dýzl pod drátama tak daleko?
21.09.2012 (23:09)  
Nostalgie a podpora ve veřejném zájmu se nevylučují, třeba i "pražský motoráček" je bohatě dotován z magistrátu. Je to jen slovíčkaření, každý si můžeme nadefinovat svoje vlastní kategorie provozu. Já třeba provoz vlaků vedených historickým motorákem majících podporovat turistický ruch a jezdících jen o letních víkendech řadím mezi nostalgii, že je to v JŘ a jezdí to pravidelně tomu neodporuje. Naproti tomu za běžný provoz považuju celoroční nasazení na běžných vlacích pro denní cestování, a tam řada 830/831 už nejezdí (a je to dobře, ta nostalge jim sluší líp).
21.09.2012 (23:08)  
Honza: Kredence jezdívaly taky na spoji (Chomutov - Ústí n/L -) Děčín - Liberec. Jako puboš jsem s tím jezdíval z Liberce do Jablonného v Podještědí nebo z České Lípy do Děčína, ale také do Ústí.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
21.09.2012 (23:03)  
A tenhle měl namířeno kam? Já to pamatuju jezdit na Střekov.
Registered user Honza  mail  
Number of user's comments2712 »fotek 0
21.09.2012 (22:51)  
Jo, Keprt to vyjmenoval správně, jenže Švestková dráha není Nostalgický provoz, ale dotovaný provoz ve veřejném zájmu.
A byla by i Kozí dráha, kdyby SŽDC nedělala všechno proto, aby se na trať nedalo vyjet.....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko