..: Fotogalerie - detaily fotografie M 240.0100 :..
 

M 240.0100


M 240.0100Informace o fotografii:
 - Úsek: Častolovice - Častolovice zastávka
 - GPS: 50°7'36.284"N, 16°11'22.682"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 26.9.2015
 - Autor: LeHydrak  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Motorový vlak v čele se
Singrovkou M240.0100 jedoucí
v trase Hradec Králové -
Rychnov nad Kněžnou a zpět
při Národním dni železnice
2015
 - Zobrazeno: 3542x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
07.03.2016 (0:52)  
Když se jede šukafonem na koridoru, tak je to luxus.
06.03.2016 (9:34)  
Však v klidu - nám tu teď jezdí převážně tito krasavci: https://i.ytimg.com/vi/5gjQ9OnErEw/maxresdefault.jpg
Už i regionova je tu naštěstí vzácností. A šukafón jenom o víkendu a několikrát za den, když je mimotaktový vlak.
07.03.2016 (15:35)  


Jo, štrůdl je celkem dobré vozidlo, hlavně mě zaujalo uspořádání sedaček v prostřední části vozu - za sebou jako v autobuse. Ale jel jsem jen tím vypůjčeným z Německa, takže nevím jak je to řešené v ČD RegioSpideru. :-)
06.03.2016 (0:00)  
LeHydrak: No však ano, jízda v šukafonu delší než 30 minut je utrpení, obzvláště v létě; a s tím nástupem je to možná ještě horší, než do této starožitnosti :)
Nejsem z těch, kteří si chrochtají v kožence a podobně, ale než šukafon, to raději tohle nebo loďák.
05.03.2016 (17:05)  
M 474 003: Narážíš na šukafon? Však tohle měla prapůvodně být náhrada M131... Pak teprve spatřilo světlo světa to milované i nenáviděné vozidlo.
05.03.2016 (17:58)  


Já v tomhle sice nejsem žádný odborník, ale mně osobně se asi jelo v téhle starožitnosti lépe, než v jakémkoli "šukafonu" a to je singorvka o více než 10 let starší. Jen ten nástup do dveří je pro starší občany tady zřejmě trochu horší. :-)
05.03.2016 (15:21)  
Pěkný, kolego. ;) 5*
05.03.2016 (16:08)  


Díky, kolego ;-)
05.03.2016 (14:23)  
Takhle mohly vypadat motorové vlaky na méně zatížených tratích, KDYBY konstruktéři nemuseli použít neschopné komponenty a nešetřilo se mědí.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko