..: Fotogalerie - detaily fotografie 814.134-3 :..
 

814.134-3


814.134-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Spálenec - Volary
 - GPS: 48°54'13.257"N, 13°54'43.272"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 8.8.2014
 - Autor: Martin Klecán  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 18008
 - Zobrazeno: 4428x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
29.11.2014 (23:28)  
Pokud za tu dobu nepovede v této stopě cyklostezka;-)
29.11.2014 (22:22)  
bartik09 Ze ta trat tam bude ve stejny stope dalsich 150 let?

To si piš.
29.11.2014 (15:28)  
A co si jako myslite? Ze ta trat tam bude ve stejny stope dalsich 150 let?

JvS: poplatné dnešní době
A co tam bylo pred tou "dnesni dobou", ty mudrlante? Nerozbitna, 3 metry tlusta kamenna stena? Stejne nerozbitna jako ten rozbitej Karluv most na fotce od Jiriho Kocourka?
29.11.2014 (13:55)  
Jiří Kocourek: pokud berete gabion jako odbočku techniky suchého zdiva, tak to taky na mnoha místech vydrželo leccos. :)
29.11.2014 (13:27)  
Kdyby to postavili z kamene na maltu, vydrželo by to cokoliv a navždy, jako Karlův most*
http://www.zichovice.cz/domain/zichovice/files/zivot-v-obci/resize-of-povoden-1890.jpg

Výhoda Gabionů je v tom, že jsou poddajné - tudíž neprasknou a neprovalí se zaráz. Namísto toho začnou vybočovat a tak v případě problému je může být tento zjištěn dřív, než se projeví naplno. Narozídl od kamenné zdi, která se bez varování provalí.

*) Fotky starších povodní neexistují. Ne proto že by nebyly povodně, ony nebyly fotoaparáty.
29.11.2014 (13:05)  
Vítáme amatérské přátele pozemního stavitelství. :)

Pokud gabion dobře vyskládáte (existuje na to norma stanovující technologický postup), dole slušně založíte a použijete pozinkované dráty, odhaduje se životnost i na 60 roků... To je srovnatelné s čímkoliv, co tam postavíte z betonu (připomínám, že to je na Šumavě v nadmořské výšce těsně pod 800 m.n.m., k tomu asi jižní svah).

Skládání s přesahy ani v tomto případě není nutné, koše se vážou k sobě dráty a tady gabion není ani nijak extrémně namáhán, jen zpevňuje svah (sám se divím, že tam použili gabion, ale přesný sklon se z té fotky těžko odhaduje).
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
28.11.2014 (18:16)  
JvS: když je někdo tak zručnej, že umí hezky zdít z kamene, ať už nasucho, nebo do malty, dělá dneska většinou nějakou výnosnější práci, než železnice. Takže zaplaťpámbů za ty drátěný šablony. Vona taky ta flóra, která tohle suťoviště osídluje, se zdarma stará o to, aby z něj vody teklo pryč co nejmíň, což je vítaná vlastnost, pokud bydlíš v místě, kam se trať odvodňuje.
registrovaný uživatel thingie  mail  
Počet komentářů uživatele117 »fotek 0
28.11.2014 (17:16)  
Astartoth: Ba ani ty kolejnice, pražce nebo štěrk pod nima nevydrží navěky. Stejně jako mnohé kamenné zdi.
28.11.2014 (15:52)  
Astartoth+JvS: a navíc jsou gabiony v daném případě poskládány tak, že většinou nevážou - spáry jsou v jednotlivých vodorovných řadách nad sebou... Mám obavu, že po několika přívalových deštích bude problém.
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
28.11.2014 (13:54)  
Astaroth: Rychle, jednoduše, levně a pro teď... poplatné dnešní době
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko