Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
771.172-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Pardubice-Černá za Bory - Pardubice-Pardubičky - Datum: 2.12.2014 - Autor: malard - Pozn.: EC 378 Slovenská strela - Zobrazeno: 11603x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Chary, věř že bych byl jako první pro to aby se něco takového podařilo při kalamitě zorganizovat. Ta představa, jak v 21. století železniční dopravu zachraňují parní lokomotivy je krásná, ale buďme realisté. To by k příslušnému drážnímu zařízení musel panovat trochu jiný přístup...
K vlhkým snům šotoušovým: Třeba já osobně Švýcarům strašně závidím jejich X-rot. A teď - jeden Henschel v Lužné, druhej v Chomutově, kdyby aspoň jeden z nich byl provozuschopný, došlo ke sněhové, třeba jen lokální, kalamitě, která by nebyla zvládnutelná současnými MUVkami nebo pluhy KSP a nebyla by jiná možnost než poslat do akce toho Henschela. To je třeba můj šotoušskej sen :-)
K vlhkým snům šotoušovým: Třeba já osobně Švýcarům strašně závidím jejich X-rot. A teď - jeden Henschel v Lužné, druhej v Chomutově, kdyby aspoň jeden z nich byl provozuschopný, došlo ke sněhové, třeba jen lokální, kalamitě, která by nebyla zvládnutelná současnými MUVkami nebo pluhy KSP a nebyla by jiná možnost než poslat do akce toho Henschela. To je třeba můj šotoušskej sen :-)
Achjo, tady to zas někdo bere strašně moc prakticky a realisticky* a uplně zapomíná na vlhké sny šotoušovy... ;-)
* palec nahoru, jsem rád, za každou kapku praktičnosti v záplavě šotoušismu ;-)
* palec nahoru, jsem rád, za každou kapku praktičnosti v záplavě šotoušismu ;-)
to: JvS: Tak by zatopili děčínskou (nebo třeba brněnskou) pětasedmu, nebo by vytáhli papouška a co dál? V uhlí bych neviděl až tak velký problém, ale na kolik kilometrů papouchovi vydrží voda a co potom? Do určitých stanic se budou sjíždět hasiči a budou doplňovat? Myslím že ti měli s námrazou své práce dost.
Nebo v kolika stanicích na koridorových tratích zůstaly zachovány vodní jeřáby a když zůstaly zachovány, tak v kolika případech je ještě funkční související technologie? Kde jsou popelové jámy? A koneckonců i zbrojení uhlím na zadrátovaných tratích by asi byla slast.
Sice by to byla krása, kdyby při takové kalamitě začali v depech a muzeích po celé republice zatápět všechno co má kola, ale problém je se vším okolo. Přitom by nebylo tak složité nebo nákladné v uzlových stanicích zachovat po dvou vodních jeřábech, při rekonstrukci stanice vyměnit potrubí za prakticky bezúdržbové plastové a zachovat vodárny. Třeba i pro nostalgické jízdy. Ale tak daleko u nás nikdo nemyslí.
Zatímco před 35 lety byla na mé "rodné" trati 260 potřebná technologie v téměř každé stanici, dnes zůstal jeden nefunkční vodní jeřáb a rozpadající se vodárna jen ve Skalici nad Svitavou...
Nebo v kolika stanicích na koridorových tratích zůstaly zachovány vodní jeřáby a když zůstaly zachovány, tak v kolika případech je ještě funkční související technologie? Kde jsou popelové jámy? A koneckonců i zbrojení uhlím na zadrátovaných tratích by asi byla slast.
Sice by to byla krása, kdyby při takové kalamitě začali v depech a muzeích po celé republice zatápět všechno co má kola, ale problém je se vším okolo. Přitom by nebylo tak složité nebo nákladné v uzlových stanicích zachovat po dvou vodních jeřábech, při rekonstrukci stanice vyměnit potrubí za prakticky bezúdržbové plastové a zachovat vodárny. Třeba i pro nostalgické jízdy. Ale tak daleko u nás nikdo nemyslí.
Zatímco před 35 lety byla na mé "rodné" trati 260 potřebná technologie v téměř každé stanici, dnes zůstal jeden nefunkční vodní jeřáb a rozpadající se vodárna jen ve Skalici nad Svitavou...
Lidičky,když už je stejnojmenný přispěvatel do diskuze :-) Když máme toho mikuláše....Představte si to....V libni kdyby jezdil by se sešla parta, že zatopí Albatrose na mikulášskou jízdu a teď by přišla námraza........A místo čmeldy by s tím jel Albatros......co jel letěl....Kolik by tak mohl mít zpoždění? :-) Každý výpravčí by se hodil do pozoru když by to jelo kolem...a od Chocně až do Pardubic zelená lajna :-) Lidičky to by teprve byla nádhera ( i když tohle je taky dost dobrý) :-) :-)
Je tohle Bt-k? Je to počasí takové, kdy se nemusí topit? Jedná se o relativně krátkou jízdu, tak půl hodiny, kdy dotyčný doprovod ani nestačí zbystřit, že je v kupé chladno?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/750/750595.html
Nebo se snad jedná zcela výhradně o "krycí vozy", které by mohly být nahrazeny čímkoliv (třeba z zetkama) a není v nich žádný doprovod?
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/750/750595.html
Nebo se snad jedná zcela výhradně o "krycí vozy", které by mohly být nahrazeny čímkoliv (třeba z zetkama) a není v nich žádný doprovod?
ČDC má žijící: 771.110 a 182 v Ostravě a snad ještě i 771.137, který se pohybuje v rámci SOKV ČB - v léte jezdil v Praze, na podzim v Plzni. Matka má tu 172 v ČT a v rámci DHV 770.001 a 085. NTM v Chomutově 770.069 a 771.069. Tyhle čtyři muzejní - nevím, jak jsou provozuschopné (001 asi jo), ale nejsou to žádné vraky. Soukromníci v ČR - odhad 10-15 provozních??
04.12.2014 (8:39)
Mě by zajímalo nenen kolik Čmeláků je u ČD/ČDC ale jestli jsou i u soukromníků tj prostě kolik jich je celkově v ČR provozuschopnejch ať už je provozuje/vlastní kdokoliv.
Peknej vlacek s poradnou masinou. Trochu off-top: kolik cmelaku vubec u CD/CD-C jeste zije?
Bt-k mají kamna a do provozu jsou vystavována s nazbrojenou zásobou paliva.
Proč být v mraze? Však v Bt-k by měly být kamínka. Voják se stará, voják má a něco, co hoří, se dá vždycky sehnat ;-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko