Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.027-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Janovice nad Úhlavou - Petrovice nad Úhlavou - Datum: 13.1.2015 - Autor: Bean - Zobrazeno: 4037x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ondřej Fejfar: Na Vaše příspěvky se vůbec nedá dívat, tolik chyb, takové devastování češtiny. V posledním příspěvku vidím 10 hrubých pravopisných chyb a 2 překlepy a to nejsem odborník a možná mi nějaká chyba unikla,. To je na 2 věty výkon. Myslím, že byste měl velmi zvážit, zda takové paskvily vůbec do diskuze přidávat. Vždyť se většina chyb už podtrhává červenou vlnovkou v okně Komentář!
Pokrok byl míňěn ve zvýšení traťové rychlosti. Zrušení obsazení stanic a z toho vyplývající omezení/zrušení služeb považuji spíše za krok zpátky než dopředu zvlášť, když se to dělá bez ohledu na vytíženost té které stanice, byť ona vytíženost může být pouze sezonní.
Pokrok byl míňěn ve zvýšení traťové rychlosti. Zrušení obsazení stanic a z toho vyplývající omezení/zrušení služeb považuji spíše za krok zpátky než dopředu zvlášť, když se to dělá bez ohledu na vytíženost té které stanice, byť ona vytíženost může být pouze sezonní.
16.01.2015 (12:38)
Já vám nechci kazit radost, ale zvýšení rychlosti, které by se projevilo na jízdních dobách očekávám pouze zabezpečením přejezdů pod Hojsovu Stráží a na Brčálníku. Tam se možná na každém minuta najde. A pak dejme tomu rychlejší zhlaví v Nýrsku. Opět minuta. Jestli je v plánu něco více, třeba celková úspora deseti minut (aby to celé mělo alepoň pochybný smysl) budu rád za (pro mě nové) informace. Telegrafky samozřejmě s rychlostí nesouvisejí nijak.
800mega by více cestujících nalákalo v humanizovaných vozech, a nebo alespoň v úklidu těch souprav, který je na klatovsku v regionálce posledních let více než zoufalý. A samozřejmě teplá čekárna nejen na Špičáku, což býval po lyžích dobrý standard;)
Myslet si, že nějaký zakopaný kabel zkonkurenceschopní tuhle trať může jen nějaký úředník na Nábřeží, který tu trať v životě neviděl.
800mega by více cestujících nalákalo v humanizovaných vozech, a nebo alespoň v úklidu těch souprav, který je na klatovsku v regionálce posledních let více než zoufalý. A samozřejmě teplá čekárna nejen na Špičáku, což býval po lyžích dobrý standard;)
Myslet si, že nějaký zakopaný kabel zkonkurenceschopní tuhle trať může jen nějaký úředník na Nábřeží, který tu trať v životě neviděl.
16.01.2015 (11:39)
Pokrok byl míňěn ve zvíšení traťoví ryclosti. Zrušení obsazení stanic a ztoho vyplívající omezení/zrušení služeb považuji spíš za krok spátky mež dopředu zvláť když se to dělá bez ohledu na vytíženost té které stanice biť ona vytíženost může bejt pouze sezonní.
16.01.2015 (10:35)
Ano, uzamčené a neobsazené nádražní budovy/čekárny díky dálkovině jistě zvlášť v zimě ocení mnoho šumavských výletníků. Pokrok/modernizaci nezastavíš.
15.01.2015 (21:51)
A ten zavěšenej kabel bude nahrazen něčim modejněšim a pude to, nejspíš, do země. Poprok/modernizaci nezastavíš. Má li bejt trať konkurenceschopná tak je to jenom dobře bíť tomu padne zaoběť jistá/určitá romantika. Co horšího se může stát? Že trať přestane bejt konkurenceschopná a v určitejch směrovejch relacích jí přeberou cestujicí autobusy a v úplně nejhoršim případě to postupně dojde až kzaastavení/zrušení osobní dopravy. A nedej bože i zrušení tratě jako takoví.
15.01.2015 (21:24)
Láďa Mlynařík: Ó hrůzo! Na trati se bude jezdit rychleji a zmizí dřevěné sloupy ze století páry. Co horšího se může stát?
15.01.2015 (21:07)
rarita? Pro nás z Klatov běžná záležitost a těžce neseme proklatý evropský peníze, které se musí vyčerpat bohužel právě na téhle trati;(;(
Jinak bleskovka v tomhle roce je v Klatovech dobrý úlovek;)
Jinak bleskovka v tomhle roce je v Klatovech dobrý úlovek;)
15.01.2015 (20:26)
"A nyní se nacházíme kde?"
"Nyní se nacházíme v Janovicích nad Úhlavou."
"Nyní se nacházíme v Janovicích nad Úhlavou."
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko