..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.027-1 :..
 

754.027-1


754.027-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Janovice nad Úhlavou - Petrovice nad Úhlavou
 - Datum: 13.1.2015
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 4037x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele292 »fotek 0
16.01.2015 (14:15)  
OF: Poprok nezastavíš :)))
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
16.01.2015 (12:40)  
Ondřej Fejfar: Na Vaše příspěvky se vůbec nedá dívat, tolik chyb, takové devastování češtiny. V posledním příspěvku vidím 10 hrubých pravopisných chyb a 2 překlepy a to nejsem odborník a možná mi nějaká chyba unikla,. To je na 2 věty výkon. Myslím, že byste měl velmi zvážit, zda takové paskvily vůbec do diskuze přidávat. Vždyť se většina chyb už podtrhává červenou vlnovkou v okně Komentář!

Pokrok byl míňěn ve zvýšení traťové rychlosti. Zrušení obsazení stanic a z toho vyplývající omezení/zrušení služeb považuji spíše za krok zpátky než dopředu zvlášť, když se to dělá bez ohledu na vytíženost té které stanice, byť ona vytíženost může být pouze sezonní.
16.01.2015 (12:38)  
Já vám nechci kazit radost, ale zvýšení rychlosti, které by se projevilo na jízdních dobách očekávám pouze zabezpečením přejezdů pod Hojsovu Stráží a na Brčálníku. Tam se možná na každém minuta najde. A pak dejme tomu rychlejší zhlaví v Nýrsku. Opět minuta. Jestli je v plánu něco více, třeba celková úspora deseti minut (aby to celé mělo alepoň pochybný smysl) budu rád za (pro mě nové) informace. Telegrafky samozřejmě s rychlostí nesouvisejí nijak.
800mega by více cestujících nalákalo v humanizovaných vozech, a nebo alespoň v úklidu těch souprav, který je na klatovsku v regionálce posledních let více než zoufalý. A samozřejmě teplá čekárna nejen na Špičáku, což býval po lyžích dobrý standard;)
Myslet si, že nějaký zakopaný kabel zkonkurenceschopní tuhle trať může jen nějaký úředník na Nábřeží, který tu trať v životě neviděl.
16.01.2015 (11:39)  
Pokrok byl míňěn ve zvíšení traťoví ryclosti. Zrušení obsazení stanic a ztoho vyplívající omezení/zrušení služeb považuji spíš za krok spátky mež dopředu zvláť když se to dělá bez ohledu na vytíženost té které stanice biť ona vytíženost může bejt pouze sezonní.
16.01.2015 (10:35)  
Ano, uzamčené a neobsazené nádražní budovy/čekárny díky dálkovině jistě zvlášť v zimě ocení mnoho šumavských výletníků. Pokrok/modernizaci nezastavíš.
15.01.2015 (21:51)  
A ten zavěšenej kabel bude nahrazen něčim modejněšim a pude to, nejspíš, do země. Poprok/modernizaci nezastavíš. Má li bejt trať konkurenceschopná tak je to jenom dobře bíť tomu padne zaoběť jistá/určitá romantika. Co horšího se může stát? Že trať přestane bejt konkurenceschopná a v určitejch směrovejch relacích jí přeberou cestujicí autobusy a v úplně nejhoršim případě to postupně dojde až kzaastavení/zrušení osobní dopravy. A nedej bože i zrušení tratě jako takoví.
15.01.2015 (21:24)  
Láďa Mlynařík: Ó hrůzo! Na trati se bude jezdit rychleji a zmizí dřevěné sloupy ze století páry. Co horšího se může stát?
15.01.2015 (21:07)  
rarita? Pro nás z Klatov běžná záležitost a těžce neseme proklatý evropský peníze, které se musí vyčerpat bohužel právě na téhle trati;(;(
Jinak bleskovka v tomhle roce je v Klatovech dobrý úlovek;)
15.01.2015 (20:40)  
Dřevěné sloupy kolem trati? Tak to už je docela raritka...
15.01.2015 (21:27)  


No je fakt, že v takovým stavu a jejich délce jako jsou tady je to tak. Pak mě napadají ještě některé pěkné úseky na trati z Brna do Jihlavy.
15.01.2015 (20:26)  
"A nyní se nacházíme kde?"
"Nyní se nacházíme v Janovicích nad Úhlavou."
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko