..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.027-1 :..
 

754.027-1


754.027-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Sudoměřice u Tábora - Chotoviny
 - Datum: 18.4.2013
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 3133x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.04.2013 (7:59)  
754.016: tat tak, byl to únor 1996.
24.04.2013 (23:27)  
Pikehead : je to jak píše Bean, taky jsem se tu jednou pozastavoval nad 754 na 4. koridoru, ten brejlovec jezdí na Os v 10 ráno naprosto pravidelně už několik měsíců (pro ty co tvrdí něco o ranním špičkovém spoji)
24.04.2013 (21:13)  
Ty Os se 754 měly být původně výlukové řazení snad po dobu 14 dnů. Ze 14 dnů jsou to už 4 měsíce. Ovšem krátkodobé výluky tam jsou průběžně a v květnu budou další. Tak nezávislá trakce měla i své opodstatnění.

Nicméně alespoň nějaké využití těchto strojů, můžeme být rádi že je ještě co fotit.
24.04.2013 (19:45)  
Pikehead: Tvrzení bych trochu poupravil. Turnus je sice pro Eso, nicméně za lokomotivy, které tam jezdí standardně, se dají považovat v poslední době právě 754 :)
24.04.2013 (18:55)  
Pikehead: Nene. Na jednom spoji (jestli ne jen jeden vlak tak mě opravte) je pravidlem »např. (v kladiva) 4:23 z Tábora a zpět v 6:25 z Benešova
24.04.2013 (18:21)  
Seznam vozidel v roce 1995 ř.754 v PLD Tábor 007,008,009,016,018,020,030.
24.04.2013 (17:40)  
Já vám nechci kazit vaši diskusi dřív, než dojde k nějakým zásadním závěrům, ale tohle není turnusové vozidlo, jezdi tam standardne Eso.
24.04.2013 (17:14)  
Pokud se nepletu, tak první etapa působení řady 754 v Táboře skončila někdy na přelomu zimy a jara 1996, kdy došlo k vzájemné výměně s tehdejším DKV Veselí n/M za řadu 749.
registrovaný uživatel MaMo 
Počet komentářů uživatele9 »fotek 0
24.04.2013 (15:39)  
Keprt: Souhlasím, dokonce i v "dokonalém" německu se takovéto soupravy běžně používají http://is.gd/y3ck7l a má to svojí logiku.
24.04.2013 (15:36)  
Flexaretista: brejle postupně ovládají někdejší jihočeské barčí výkony, u macechy je v této lokalitě (míněno TA a ČB+Volary) provozní už jenom 749.100. "Moderní" kapitolu brejlí v Táboře začala psát 4.078 předaná do Tábora 28.10.2011 z Trutnova. S nástupem "šumavského léta" 2012 začaly jezdit na Šumavu původně plzeňské 4.006 a 4.019, ty se taky letos podívaly i do Tábora. Další brejle v jižních Čechách jsou 4.022 a 4.039, které přišly 7.4.2012 z Olomouce do ČB (ty ale, pokud vím, na táborských výkonech zatím asi nejezdily). 4.027 je v jižních Čechách od 3.3.2013, předtím Plzeň. Ještě tam teď je "vršovická" 4.045, ale to jen jen dočasná záležitost (v Praze nepochybně velmi schází :-).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko