..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.202-0 :..
 

754.202-0


754.202-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Děčín-Čertova Voda
 - GPS: 50°48'56.961"N, 14°13'18.757"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 4.8.1990
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu, Ex 375
Vindobona
 - Zobrazeno: 9026x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.09.2014 (18:29)  
Tady už obě koleje vypadají celkem k světu, ale po celá 80tá léta tu bývalo mnoho pomalých jízd (i kvůli tehdy četným opravám skal nad tratí) a také proto jízdní doby rychlíků Dč - BSch tehdy bývaly běžně 35-40 minut. A ty nekonečné pobyty v Bad Schandau na koleji "pod skálou"...Traťová rychlost na českém úseku byla v nejlepším případě 80, na tu se ale brejlovec s 12-18ti vozy nikdy nerozjel.
ThOoOomas: některé osobáky v UL a Vraňanech přepřahaly (některé v Lovosicích), rychlíky ale jezdily v dieselu celou trať Dč - Praha až do konce roku 1985, přestože úsek Vraňany - UL byl pod dráty od dubna, resp. od od prosince 1979). Teprve tuším od léta 1982 některé sezónní rychlíky přepřahaly v Lovosicích a Vraňanech (tzn. Dč - Lov = T478.4, Lov - Vran = E 499.1, Vran - Pr H = T 478.1). V Ústí R nepřepřahaly, poněvadž zpravidla výrazně přečuhovaly "přes hranice" a nevím, jak by si s tím poradily tehdejší staniční ZZ a hustota provozu vůbec.
A autovi snímku díky za hezké připomenutí historie. Zdravím, ZdŠ
28.09.2014 (16:45)  
Jo tenhle Benešov...!:) No, tak to jo. Nějak mi unikla souvislost elektrický vozby Děčín - Praha - "a dál" s vozbou v úseku Děčín - BSch, odkud je fotka... A ten Ben/Pl mi naskočil automaticky, když pár kilometrů za rohem..:) Takže Dave, sorry za osočení z nepamatování si....
Brejle z Dc do říše jezdily pravidelně do kdy, do roku 1992? A z Dc na jih (směr Pha, přepřah v Ústí) do roku 86, že?
28.09.2014 (15:07)  
Kralupy - Nelahozeves se jezdí elektricky od roku 1985

http://www.zelpage.cz/trate/ceska-republika/trat-090
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
28.09.2014 (14:19)  
On myslí Benešov u Prahy - na obrázku je Vindobona. Spíše tady jde o to, že dráty nevedly až do Prahy; úsek z Nelahozevsi se drátoval až poslední, nevím ovšem, kdy to přesně bylo, někdo mě doplňte či opravte.
28.09.2014 (12:03)  
CzechDave: Tak to si evidentně nepamatuješ vůbec nic;)
Jednak je tahle fotka z trati Bad Schandau - Děčín, kde v roce 90 ještě kralovala trakce 7xx ČSD a 1xx DR, pač bastardi ještě nebyli (krom prototypu/ů)...a druhak přepřah liberecko-plzeňských/chebských/chomutovských rychlíků na trati Dc - Benešov - Lípa/Jedlová občas probíhal v Dc východu (smysl toho počinu jsem nikdy nepochopil, peršing Lv z hlaváku na východ, tam přepřah a brejla pak Lv z východu na hlavák...). A do Benešova dráty nevedly a nevedou...:)
28.09.2014 (11:44)  
Překvapuje mne, že to tahali pod dráty dieselem. Jako kluk si pamatuju, že se brejlovec měnil v Benešově za eso a jelo se až do Děčína elektricky. Nebo si to pamatuju špatně?
registrovaný uživatel Hanys  mail  
Počet komentářů uživatele128 »fotek 0
28.09.2014 (8:43)  
Astartoth:
Co si představuješ pod názvem normalisacni zeleznice?Nejde o háčky a čárky,ale jestli vůbec víš o čem píšeš.
28.09.2014 (6:29)  
Astaroth: Jestli máš s "T" trakcí nějakej zakomplexovanej problém, tak se na ní laskavě nedívej a nekaž radost ostatním z pěkné fotky. Nikdo tady na ty tvoje negativní kecy neni zvědavej. V tý době dráha, právě za něco ještě stála. Byla to královna dopravy a ne to co je z ní dneska ! Vozila jak lidi tak zboží. Tratě našlapaný, vlečky plný zátěže, rychlíky dlouhý a vytížený, dostal si se bez přestupu z Chebu až do Košic.. Já nějak nevim co je na tomhle všem špatně..
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
27.09.2014 (16:57)  
Astartoth: ta fotka není normalizační, ačkoliv všechno se vrací k normálu - hvězda zamalovaná, komanči pryč a cestující už mají v peněženkách normální peníze. Krásný léto.
27.09.2014 (3:53)  
Astartoth: A co je na tom špatně? Nebo snad mám hýkat blahem nad fotkama čoud nebo elektrik, když mě ani parní, ani elektrická trakce nijak nezajímá? Prostě fanda DE mašin ocení nejvíc právě takovouhle fotku. A to s tou normalizací - ty mašiny snad můžou za to, že vrcholný období T trakce na území dnešní ČR bylo právě v 70. a 80. letech?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko