..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.018-0 :..
 

754.018-0


754.018-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Nemotice - Brankovice
 - Datum: 14.8.2012
 - Autor: JirkaŠ 
 - Zobrazeno: 3243x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

25.02.2013 (18:27)  
Follow the reaper!
25.02.2013 (15:30)  
Keprt:
Tvoje statistika je jako vždy perfektní, ale drobné upřesnění si zaslouží: když někdy na přelomu zimy a jara roku 1996 přicházely do Veselí první 754, byl převeden pod tehdejší DKV Veselí i oběh původně "dolňáckých" čtyřek, jenž zajišťoval dopravu především na vlárské trati (s veselskými strojvedoucími), ale na jednom vlaku zajížděly lokomotivy v tomto turnusu zařazené až do Třebové - jednalo se o rychlík 920, jenž tehdy jezdil z Trenč. Teplé přes Třebovou do Liberce a v úseku T. Teplá - Č. Třebová byl veden jedinou lokomotivou řady 754 DKV Brno, přibližně od března 1996 pak lokomotivou stejné řady DKV Veselí. Tato situace však trvala jen poměrně krátce a ukončila ji dlouhodobá "koridorizační" výluka mezi Brnem a Adamovem (nebo až Blanskem, už si to nepamatuju). Každopádně několikrát se skutečně projely 754 původem z českých dep i po třebovské trati, tehdy červenobílou 754.007 jsem viděl na vlastní oči odjíždět z Brna na Třebovou v čele zmíněného libereckého rychlíku. Vzhledem k tomu, že další čtyřky byly předávány do Veselí až po zahájení té nekonečné výluky, tak se z "nebrněnských" čtyřek mohly do Třebové dostat jen ty, které byly do Veselí předány v první vlně z Tábora, tedy stroje čísel 007, 008, 009 a 018.

Martin Grill, potažmo classic 90s: po Vláře (teď se bavím o její dvojkolejné části) jezdí čtyři páry klasik, z toho jen jediný pár je veden v oběhu řady 750.7, ty zbývající tři vozí pravidelně řada 754. Katry vozí v pracovní dny vlaky 1729/1732 a po počátečních dětských problémech lze jejich provoz hodnotit jako takřka bezproblémový. Kdo nevěří, ať sem se podívat běží: https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/pub?key=0As43lzoX_nS1dHVBWkZMZU1OQnhuT1p1ajMwOU5xM1E&gid=57

Edit: ještě jsem zapomněl na pátečně nedělní pár 1727/1736, ten samozřejmě vozí pravidelně rovněž řada 754.
25.02.2013 (15:24)  
Keprt, MG: Děkuji!
25.02.2013 (10:36)  
classic 90s: V obězích Sp BO-SM jsou psány jen 750.7, ale díky jejich spolehlivé nespolehlivosti lze potkat i "čtyřky", zejména 018 a 066...
25.02.2013 (7:56)  
mimo jiné i brejlovci, kteří dříve obsluhovali tratě 260 a 300

Někteří ano, někteří ne :o)

Dnešní brněnští 012, 023, 041, 042, 043, 062, 074 a 075 byly v Brně už v době motorového provozu do České Třebové (Přerova), ostaní čtyřky (009, 013, 016, 018, 037, 049, 066, 067) se na Moravu dostaly v průběhu 90. let - do depa Veselí nad Moravou (z Tábora, Chomutova, Liberce, Plzně) a do Třebové běžně nejezdily (do Přerova už tou dobou byly dráty). Z dnešních brněnských 750.7 má svůj původ v Brně 750.704 - ex T478.3119 a 713 - ex 3162.
24.02.2013 (23:49)  
To je zajímavé, jak už se to dostalo tak daleko, že si člověk plete v náhledu realitu za model Trainmaniaka (když v prvních fázích tomu bylo naopak). Tento fakt je velké uznání pro něj. :)

A za tuhle fotku z Vlárské trati vyjadřuju já zase velké uznání zde autorovi. Ty mechanické semafory tam přežijí ještě dlouho, jak to tak vypadá... :)
Tam asi budou jezdit mimo jiné i brejlovci, kteří dříve obsluhovali tratě 260 a 300, není-liž pravda?
registrovaný uživatel M 152.0  mail  
Počet komentářů uživatele309 »fotek 0
24.02.2013 (14:05)  
Z náhledu jsem tipoval zase nějaké superdílo od Trainmaniaka. Ale ono to superdílo ze skutečného světa. :)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko