..: Photo Gallery - Photo details 753.352-4 :..
 

753.352-4


753.352-4Informace o fotografii:
 - Section: Jestřebí - Staré Splavy
 - Datum: 6.10.2007
 - By: Bean 
 - Zobrazeno: 3806x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
06.01.2016 (16:53)  
Dal jsem si tu práci a prolezl zápisky:
2007/8 rozdělení ČD, z jara 2008 příchod 742.159,398. Zároveň přesun 750 do Lbc a v listopadu odcházejí 749.
Náhrady: 001,192 a berty. Pak začínají lítat 742.115,159,398, nejdřív dojezdí 398.
Přesun výkonů pod TRT a 2008/9 příchod 954. Hned na začátku GVd se na náhradě ukázala 750.346 a 742.280. Ale tím že catrů bylo dost, náhrad bylo minimum. Tzn pokud by se 742 na Rbk ukázala, pak až se změnou GVD 8/9. A co si pamatuju a co jsem tam jezdil, tak jsem si tam vyfotil 149 a 210. Když bych to měl dát do průměru, tak 1 náhrada za měsíc? Možná ani to ne. V tomto případě nelze mluvit o žádném masivním nasazení, to se odehrávalo spíš na 081 a 086.
Z těch zápisků by se to asi dalo sestavit přesněji, ale tzn projít celý GVD 2008-10.
06.01.2016 (16:35)  
PH:
však ano, to bylo do GVD 2007/8, kdy došlo k rozdělení ČD. To zde jezdilo vše co mělo kola od 753.192,352,blesků,743. Pak došlo k rozdělení a uvolněné 749 z klasik začínají jezdit náhrady (170,244,258,008). To bylo relativně krátké období, protože pak vozbu Rumburků převzal Trutnov. Zároveň s odchodem bert přicházejí do Lbc práve 159,398. Ale obě v té době bylo možno chytit jen na 086,081, nikoliv 080.
Nalinkované fota jsou už posily.

Pak přišel další GVD a klasiky na 086 a uvolnění dalších catrů. Dál přišla vozba s 954 a zajížďky do Šluknova..atd.

Z nákladní dopravy můžeme vzpomenou unifik 0.235 na Pn nebo zelenou 222. Pak přichází 252 a loko jdou postupně do dílen, viz naše focení nově natřených 750.
Ovšem jak jsem již psal, tak v tomto období Trutnov na 80 téměř nenáhradoval, spíš se dala náhrada vyfotit na 032, viz galerie.

Nicméně poměrně časté náhrady vystavoval DC místo 814. Vše je dohledatelné na Krp.
06.01.2016 (16:09)  
Nerad se do toho pletu, ale pamatuji si jak jsem v roce 2007 vyrážel na brejláky. Občas se dařily i na obou obězích (např.352 i 192). Bangle tu nepamatuji, spíš na 086 s tím, že v roce 2007 o víkendech, kdy nejezdily manipuláky, jezdily i 743ky.

742ky to už byly mimořádnosti - posily, později, např. rok 2014:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742451.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742443.html
06.01.2016 (15:02)  
Projeď si všechny galerie a schválně kolik najdeš fotek náhrad, třeba těch Trutnovských 742. A pokud nic moc nenajdeš, zkus projet Krp trať pod Jedlovou a archív 2007,8,9.
Ty máš svoje oči a já tam jezdil. Takže jak z toho ven jinak?
06.01.2016 (14:20)  
V té době tam 954 ještě nejezdily. No nic, asi budu věřit víc Tobě než svým vlastním očím. Už to nechme být.
06.01.2016 (10:38)  
Vidět klasickou soupravu a ještě náhradu na Nbk jsi opravdu vidět nemohl, protože za DC jezdila poslední náhrada na tom OS ve 12h a pak pokračovala na Nbk...Prostě takové dvě náhrady být naráz nemůžou, když je tam výkon jednoho depa. Fotky nikde nejsou, co šlo tak mám nafocené já. A veř, že opravdu žádné pravidelné náhrady se stroji 742 Lbc a ani TRT se nekonaly.
Dohadovat se s tebou nebudu, protože zrovna v tomto období jsem tam "bohužel" jezdil a pevně věřím, že bych snad poznal traktor od motoru. Zvláště ještě pokud si to třeba na Jedlové fotím Pn + R a pod. kombinace. Nakonec se podívej sám kolik těch náhrad najdeš vyfocených a pokud Tě ani tohle nepřesvědčí, zkus projít archív krp, kde nasazení HV bylo celkem pravidelně vypisováno.

Jak říkám, někdy mám pocit, že se snažíš za každou cenu napsat nějaký koment a bohužel ne vždy to je pravda.

Samozřejmě sem teď můžeš nalinkovat fotky z galerie, kdy jsou 742 vyfocené v Jestřebí, Svoru..atd. A to je právě ta jedna z mála náhrad, která se zde ukázala třeba za účelem posílení a logicky se na to místní fotiči vrhli. Lze to snadno rozpoznat, třeba dle datumu.
A proč náhrad nebylo tolik? Třeba proto, že 742 s 954 jezdit neumí a je zde garance 1tř a taky třeba proto, že souprava jezdí úvratěmi.
06.01.2016 (10:05)  
Tondo, opravdu mi chceš tvrdit, že jsem nemohl vidět co jsem viděl?
06.01.2016 (6:45)  
Brejlovce si tam ani vidět nemohl, protože je sem TRT neposílal. Výjimkou byla jednou 285 a pak několik lednových posil, kde se opět ukázala 285 a 346. A jak říkám, nasazení 742 depa TRT zde bylo minimální už kvůli jízdním dobám a nevhodnosti oběhu, násl. se zde 742 opět ukázala JEN na posile místo 750tek, ovšem na výkonu do ŠL a DC nahrazena desirem. Proto se náhradovalo zpravidla na HK. Důkazem budiž, že fotek 742 TRT je na kopcích minimum a to i ze St.Paky. Světe div se, já to nikdy ze zahrady nepozoroval, ale jezdil jsem to rovnou fotit. Takže vychytat 742 na náhradě na Jedlové za pěkného počasí byl oříšek, zvláště takovou 280, která zde bylo opravdu jen výjimečně.

Žádné zeleno-šedé klasiky jsi tam už vidět nemohl, ty končily s převedením výkonů z LBC do TRT, tedy klasiky ano, ale tehdy s ř. 749 depa Lbc. Takže opravdu není možné, abys koukal na 742 s 053 o 054 ani nemluvě a zároveň na klasiky. Klasika se mohla ukázat v době různým mimořádek, jako např. letní nasazení praotce s 2x Bt.

Liberecké 742 sem zajížděly minimálně, viz níže. On hlavní důvod je i ten, že třeba s GVD 7/8 byla později liberecká 159 ještě na výkonech Brno/ZN a 398 v HB.
Až odchodem bert došlo k masivnějšímu nasazení 742, ale v první řadě jen na rameno Lbc-DC a opět je to doloženo foty, protože 398 jsem opravdu na Jedlové chytit nemohl. A to byl taky čas převedení výkonů.

Nic proti, ale někdy mám pocit, že pod každé foto máš nutkání vložit komentář, ale ten mnohdy vůbec nesedí s realitou, viz třeba 831 na Moldavské a X dalších komentů pod foty s dřívějška.
06.01.2016 (0:05)  
Pánové, v uvedených letech jsem trávil téměř polovinu svého času v Rumburku, zpravidla na zahradě u domu, kolem níž se stáčel závěrečný úsek tratě 081. Vlaky jsem tedy pozoroval na vlastní oči a červeno-krémové vozy 054 poděbradských rychlíků odlišoval od šedo-zelených klasik a regin děčínských osobáků poměrně jednoznačně. A věřte nevěřte, na poděbradských rychlíkách přinejmenším v tomto úseku ve větším než malém množství kocouři opravdu jezdili. Nepoměrně častěji, než brejlovci.
05.01.2016 (19:15)  
Slušná úroda na náhrady byla v době 843, tedy v době vozby děčínského depa. To kromě stálic 753.192,001 a nulek 409,410,368 se tam jeden čas ukázala i zápůjčka v podobě Chomutováků 287 nebo 326. Zvláště v době odklonů se ledacos povedlo ošéfovat.
Po rozdělení ČD 2007 se tam spíš sporadicky ukázala berta z Liberce: 008, 240 příp. 258 a zas praotec brejlovec. Nasazování libereckých 742 zde bylo opravdu minimální až nulové! To se nejspíš Nickon plete právě s voz.ramenem DC-RBK.
Pak následoval přesun Catrů do TRT a skončilo se s náhradami. Občas se zde ukázala 149 nebo 210, snad i 280 a 260, ale to lze spočítat na prstech jedné ruky. TRT náhradoval spíš na HK, protože to bylo z mnoha důvodů lepší. Pak samozřejmě bylo několik plánovaných posil, kdy se zde právě 742 ukázala, ale to se zde ze stejného důvodu ukázal i brejlák 750.285 nebo 346.
Takže s Nickonem nemohu souhlasit.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko