Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.351-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Křižany - Novina - GPS: 50°45'32.424"N, 14°56'28.831"E » - Datum: 1.5.1992 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, R895 - Zobrazeno: 7966x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
28.01.2013 (21:21)
Nádherné!
28.01.2013 (11:33)
Kdysi jsme rychlíkama z CH. do L. jezdidli o prázdninách na vandry (přestup z rychlíku od K.V.). Jeden jezdil brzo ráno (kolem čtvrtý) a v úseku od Mostu až do Děčína byl vždycky narvaný až po střechu.
Ta souprava je prostě úplně super. Já jsem bohužel z druhého konce republiky,tak jsem na této trati zažil akorát 020-ky.Podobné soupravy jsem při cestování ale aspoň vychutnával na Os Ostrava - Kojetín.To taky bývala vozba!!! 753 + 7 tmavozelených kočárů...bohužel bez pošty.
Taky jsem měl tu čest se povozit, tehdy jako student na liberecké elektroprůmce. Mnohem raději jsem ale tudy jezdil osobákem, který byl tehdy tvořen motorem M262 s Bixy. To zpívání trakčáků a bublání motoru v tunelu u Křižan bylo nezapomenutelné. Trať samotná nabízí úchvatné výhledy (včetně tohoto mostu nad Kryštofovo Údolím) a v zimě to bylo ještě krásnější, jízdy těmito místy jsem si vždycky užíval.
Pošta na obrázku je klasický "Post" (do r. 1983 "Fa"), VEB Waggonbau Görlitz 1961
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=11&ktere=0&razeni=0&odkud=160),
samozřejmě se tam vyskytovaly i novější - dnes už téměř zapomenuté Studénky z let 1971-72
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=66&ktere=0&razeni=0&odkud=160)
nebo nejnovější a dosud v pár kusech existující Post(m)w z let 1983-84
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=153&ktere=0&razeni=0&odkud=160)
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=11&ktere=0&razeni=0&odkud=160),
samozřejmě se tam vyskytovaly i novější - dnes už téměř zapomenuté Studénky z let 1971-72
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=66&ktere=0&razeni=0&odkud=160)
nebo nejnovější a dosud v pár kusech existující Post(m)w z let 1983-84
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=153&ktere=0&razeni=0&odkud=160)
27.01.2013 (10:39)
Nádhera. Bohužel v té době jsem neměl moc šancí se dostat z Plzně na tuto trať. Poprvé v roce 1986 když jsem nocoval ve Varnsdorfu. Ovšem rychlík Plzeň - Liberec za 7 hodin přes Varnsdorf byl zážitek. Dnešních 5 hodin přes Prahu, kdy z vlaku vidíte většinu cesty auta, co to zvládnou něco přes 2 hodiny tak to je buď nuda, nebo k naštvání. Ale aspoň to jede jednou za 2 hodiny, nikoliv 2x za den jako za komunistů a Klause.
JO,jo, to byli časy. Měl jsem ještě tu čest v zácviku na T 478 3140 tyto rychlíky z Chomutova do Liberce vozit. Na konci vlaku ještě těžký poštovní vůz, označení si již nepamatuji, kdo ví určitě doplní. Ještě se jezdilo úvratí v České Lípě. Jízdní doba kolem pěti hodin.
pekné... čo by sme dnes za to dali, vyfotit si takyto "obyčajný" R s "obyčajným" okuliarnikom na čele ...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko