..: Fotogalerie - detaily fotografie 753.351-6 :..
 

753.351-6


753.351-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Křižany - Novina
 - GPS: 50°45'32.424"N, 14°56'28.831"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 1.5.1992
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu, R895
 - Zobrazeno: 7966x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.01.2013 (21:21)  
Nádherné!
28.01.2013 (11:33)  
Kdysi jsme rychlíkama z CH. do L. jezdidli o prázdninách na vandry (přestup z rychlíku od K.V.). Jeden jezdil brzo ráno (kolem čtvrtý) a v úseku od Mostu až do Děčína byl vždycky narvaný až po střechu.
28.01.2013 (1:37)  
Ta souprava je prostě úplně super. Já jsem bohužel z druhého konce republiky,tak jsem na této trati zažil akorát 020-ky.Podobné soupravy jsem při cestování ale aspoň vychutnával na Os Ostrava - Kojetín.To taky bývala vozba!!! 753 + 7 tmavozelených kočárů...bohužel bez pošty.
27.01.2013 (12:56)  
zde jsem ho našel v sekci Fa 1950-51

www.vlakova-posta.cz/vozovy-park/kolejova-vozidla/
27.01.2013 (12:16)  
To byl ještě s brzdou Knorr a sešikmená čela.
27.01.2013 (12:09)  
Taky jsem měl tu čest se povozit, tehdy jako student na liberecké elektroprůmce. Mnohem raději jsem ale tudy jezdil osobákem, který byl tehdy tvořen motorem M262 s Bixy. To zpívání trakčáků a bublání motoru v tunelu u Křižan bylo nezapomenutelné. Trať samotná nabízí úchvatné výhledy (včetně tohoto mostu nad Kryštofovo Údolím) a v zimě to bylo ještě krásnější, jízdy těmito místy jsem si vždycky užíval.
27.01.2013 (10:58)  
Pošta na obrázku je klasický "Post" (do r. 1983 "Fa"), VEB Waggonbau Görlitz 1961
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=11&ktere=0&razeni=0&odkud=160),
samozřejmě se tam vyskytovaly i novější - dnes už téměř zapomenuté Studénky z let 1971-72
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=66&ktere=0&razeni=0&odkud=160)
nebo nejnovější a dosud v pár kusech existující Post(m)w z let 1983-84
(http://www.parostroj.net/katalog/ov/formular.php3?ind=153&ktere=0&razeni=0&odkud=160)
27.01.2013 (10:39)  
Nádhera. Bohužel v té době jsem neměl moc šancí se dostat z Plzně na tuto trať. Poprvé v roce 1986 když jsem nocoval ve Varnsdorfu. Ovšem rychlík Plzeň - Liberec za 7 hodin přes Varnsdorf byl zážitek. Dnešních 5 hodin přes Prahu, kdy z vlaku vidíte většinu cesty auta, co to zvládnou něco přes 2 hodiny tak to je buď nuda, nebo k naštvání. Ale aspoň to jede jednou za 2 hodiny, nikoliv 2x za den jako za komunistů a Klause.
27.01.2013 (9:53)  
JO,jo, to byli časy. Měl jsem ještě tu čest v zácviku na T 478 3140 tyto rychlíky z Chomutova do Liberce vozit. Na konci vlaku ještě těžký poštovní vůz, označení si již nepamatuji, kdo ví určitě doplní. Ještě se jezdilo úvratí v České Lípě. Jízdní doba kolem pěti hodin.
27.01.2013 (9:10)  
pekné... čo by sme dnes za to dali, vyfotit si takyto "obyčajný" R s "obyčajným" okuliarnikom na čele ...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko