Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751.088-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Zákolany zastávka - Kováry (Kováry) - Datum: 11.4.2008 - Autor: Miroslav Just - Pozn.: na postrku boli 751.167 a 751.066 - Zobrazeno: 2527x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
10.10.2010 (20:32)
Pro doplnění toho co uvedl Martin Hanzal > v grafikonu jsou všechny vlaky v úseku odb. Jeneček - Středokluky vedeny jako "PP" ...
10.10.2010 (20:23)
Abych uvedl četnost jízd přes Jeneček do Středokluk na pravou míru a opravil Wokyho, protože kerosin do Sředokluk opravdu nejezdí jen z Kralup, nahlédl jsem do archivu našeho EDD a spočítaj jízdy přes Jeneček od počátku týdne (nedělní noční je ideální příležitost :-)
Od pondělí 4 ložené (pátý pojede asi až po půlnoci) a pět prázdných vyrovnávek. Přes Jeneček jezdí nejčastěji relace Gdansk, Plock (Lichkov), Kostelec u H.M. (Vn ovšem trs Kralupy), Mstětice, Bratislava, vlaky přes Kubici/Furth (Ingolstadt, Kork, Karlsruhe) eventuelně Cheb/Schirding (Flörsheim, Bickenbach). Od Podlešína tedy jezdí veškeré palivo z Kralup a zásilky trasované přes Děčín (Hesepe, Stendell, Leuna Werke, Ernsgaden /poslední vyjímečně trs Kubice/...). Jezdí tudy samozřejmě i ranní "sušenkový" nexák a cement s Rüdersdorfu). Toliko ke Středoklukám a trati na Jeneček.
Od pondělí 4 ložené (pátý pojede asi až po půlnoci) a pět prázdných vyrovnávek. Přes Jeneček jezdí nejčastěji relace Gdansk, Plock (Lichkov), Kostelec u H.M. (Vn ovšem trs Kralupy), Mstětice, Bratislava, vlaky přes Kubici/Furth (Ingolstadt, Kork, Karlsruhe) eventuelně Cheb/Schirding (Flörsheim, Bickenbach). Od Podlešína tedy jezdí veškeré palivo z Kralup a zásilky trasované přes Děčín (Hesepe, Stendell, Leuna Werke, Ernsgaden /poslední vyjímečně trs Kubice/...). Jezdí tudy samozřejmě i ranní "sušenkový" nexák a cement s Rüdersdorfu). Toliko ke Středoklukám a trati na Jeneček.
přes Hostivici občas jede relace z Furthu a nebo z Kostelce, jinak dost často i Vn (četnost 2-4 za týden)
10.10.2010 (9:39)
Z vyhlídky u Budče je taky hezký pohled na onu trať...
T.H.: Jen velmi sporadicky, prakticky vůbec. Ona by byla velká zajížďka vozit letecký benzín z rafinérie v Kralupech přes Prahu. Ten úsek byl opraven především jako záložní řešení pro případ nějakého problému na trati od Podlešína (mluvilo se především o teroristickém útoku na trať, ale bylo by to použitelné při jakékoliv mimořádnosti).
Přijde mi docela vtipné, jak je v zákrytu souběžná silnice a vypadá to, jakoby byl rozcestík u trati. :-D
Ještě bych upozornil na rotundu na Budči (na kopci vlevo od středu), místo spojené s nejstaršími dějinami českého státu. ;-)
Přijde mi docela vtipné, jak je v zákrytu souběžná silnice a vypadá to, jakoby byl rozcestík u trati. :-D
Ještě bych upozornil na rotundu na Budči (na kopci vlevo od středu), místo spojené s nejstaršími dějinami českého státu. ;-)
10.10.2010 (9:18)
Pokud se nepletu tak je to vlak s leteckým benzínem do Středokluk, využívá se vůbec pro nákladní dopravu úsek odb. Jeneček - Středokluky??
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko