..: Fotogalerie - detaily fotografie 751.006-8 :..
 

751.006-8


751.006-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Dobříš - Stará Huť
 - Datum: 1.6.1991
 - Autor: Martin Nový  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6392x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
16.03.2015 (22:05)  
Může to souviset s rozmachem automobilismu, ale změna z klasiky s patrama v kladiva na šukafon je prostě mnohonásobná, chápal bych třeba redukci na půlku, třetinu. Leda by ty patra vozily ještě v roce 2001 vzduch... :)
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
16.03.2015 (8:12)  
Tomáš Kraus: Drobnost - 831 ne, jen 830. 831 byly v Klatovech, Zdicích, Znojmě a Šumperku, v Praze nebyly.
15.03.2015 (20:20)  
Ty Bixy s barčama v 90.letech (spíš ke konci ale) to snad jezdilo jeden čas místo pater co si matně pamatuju. A barča s poloprázdnou nádrží z důvodu havarijního stavu mostu přes Vltavu, pomalá jízda 10kmh (možná snad jen 5???), fíra údajně nesměl přes most ani přidávat plyn:-).....S klukama co jsme jezdili na výpravy jsme z toho měli srandu ....Z bezpečnostních důvodů jsme si zakázali při jízdě přes most dýchat, abychom svým chováním neohrozili bezpečnost železničního provozu:-). Takže jsme se všichni na začátku mostu pěkně nadechli a.....no zkátka borci se nadechli opravdu až na konci mostovky...njn bylo nám 15-17...Výsledek: "Pánové přestaňte blbnout a ukažte mi jízdenky" :-) :-) :-) Ale možná tahle souprava s dnem dětí....?
15.03.2015 (18:49)  
Velmi stručně řečeno - vlakem trvá cesta do Prahy hodinu a půl, autobusem polovic, autem ještě méně. A to i když trať vede víceméně podobným směrem. Bohužel je na ní samý oblouk, padesátka, a to ještě zdaleka ne všude, vlak staví na každé mezi a s výjimkou reginy trio tam nejezdí nic, co by dokázalo výrazně krátit jízdní doby. Dokud se nezainvestuje do optimalizace, zřejmě to tak i zůstane.
15.03.2015 (14:15)  
Z Dobříše a Mníšku do Prahy bylo už za KSČ "normální" jezdit do Prahy autobusem a ta železnice měla zejména rekreační význam. Ten jí zůstal, ale způsob trávení volného času a ekonomický status majitelů chat v Bojovském údolí se změnil. V celé oblasti se sice hodně staví, ale ta trať je pomalá a PID(i nePID) busy tam dělají lepší službu.
15.03.2015 (9:30)  
Nemůže to souviset s rozmachem individuálního automobilismu?

Podle statistik se údajně uvádí, že v Česku bylo v roce 1990 zhruba 2,4 milionu osobních aut, v roce 2014 potom cca 4,8 milionu.

Prostě čím dál víc rodin není závislých na VHD.

Navíc se i změnily návyky a potřeby, ne? Satelitní městečka, případně rozrůstání venkovských měst do šíře, naproti tomu práce ve velkých městech, často do pozdnějších hodin.

VHD kolem Prahy do ní denně přiváží statisíce pracujících z páteřních tahů a bohužel Dobříš není vlakem v dnešních poměrech vůbec zajímavá, když je to vlakem na nejbližší metro 1:36. Tedy na Kačerov, což je novinka. Do té doby to bylo do centra na hl.n. ještě o deset minut delší. Autobus to na Knížecí dá za 30-32 minut. I po započtení ranní špičky na R4 to je pořád rychlejší. A kdo jede někam na okrajovější část Prahy a ne vyloženě do metro-centra (oblast dostupná metrem, neboli relativně rychle), tak nejspíš jinak než autem ani nepojede.
15.03.2015 (9:01)  
I já si pamatuju z Včelnice, někdy okolo roku 2001 zamráču s Bmto, kde se tam ta frekvence brala?
To tím jezdili lidi z Dobříše 3 km za Mníšek, nebo nedejbože až do Prahy? Nebo děti do školy?
V té oblasti obyvatel spíš přibylo než ubylo, tak mě překvapuje ten skok z Bmto na šukafon.
13.03.2015 (22:40)  
Děkuji za opravu,omlouvám se.
13.03.2015 (21:30)  
To se ti zdá zcela správně, má totiž, jako předposlední stroj své řady, starší typ prsou, ještě z plechu. Počínaje první sériovou lokomotivou 008 už se montovala nová, výrazněji tvarovaná, laminátová. Měnily se i čelní část střechy a bočnice (i nadále plechové, ale s přidanými prolisy - ty už dostal poslední ověřovací stroj 007).
13.03.2015 (21:19)  
Lidi mám za to že 751(749) 006 - 8 je prototypovka nebo nějak upravená, ale zdá se mi ta "prsa" ve předu více kulatější než normálně? Já ji viděl naživo jen jednou a nepřišla mi tak kulatá. Ona je celkově ta mašina nějak víc oblá než normálně...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko