Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.1131 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vernár - Telgárt penzión - Datum: 9.8.2014 - Autor: Tomáš Sluka - Zobrazeno: 6287x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tomáš Sluka: Nojo, ale jídelní vozy bývaly modré, žejo... :-) Nebo, že by to byla MITROPA? :-)))
19.11.2014 (9:50)
Ta je v těchto končinách z historického hlediska asi těžko uvěřitelná. Ale pořád lepší, než aby byl v soupravě vůz v nátěru Blonski, jak tomu do nedávna bylo :)
Astartoth: A proč ne s kryšpínem? Přesně v tomto vzezření opouštěly zamračené ŽOS Česká Třebová ještě v roce 1990, i s kryšpínem. Třebová zřejmě nedisponovala formami či snad celou výrobní technologií pro odlévání tabulek... Nové tabulky se pak na takové stroje dodávaly až hodně časem různě v depech... A nikomu to nevadilo, taková byla doba.
Jinak, k fotce... Skutečně nádhera, škoda toho červeného vozu, to do soupravy nějak dobově nepatří...
Oceňuji skvělý nápad natřít jednu zamračenou do tohoto unif. nátěru. Bohužel, naši muzejníci poněkud nepochopili smysl uchovávání historie a tak u nás máme např. dva naprosto shodné exempláře (i nátěrově) ze stejné výrobní série, nad čím mi skutečně zůstává rozum stát... Snad by mi to ani nevadilo, kdyby těch zamračených bylo u nás zachováno trošku víc, ale na to, že se jedná o tak zásadní typ lokomotivy je jich zatím žalostně málo. Už jen to, že těch prototypových a ověřovacích je muzejních víc než těch klasických je zarážející... :-(
Jinak, k fotce... Skutečně nádhera, škoda toho červeného vozu, to do soupravy nějak dobově nepatří...
Oceňuji skvělý nápad natřít jednu zamračenou do tohoto unif. nátěru. Bohužel, naši muzejníci poněkud nepochopili smysl uchovávání historie a tak u nás máme např. dva naprosto shodné exempláře (i nátěrově) ze stejné výrobní série, nad čím mi skutečně zůstává rozum stát... Snad by mi to ani nevadilo, kdyby těch zamračených bylo u nás zachováno trošku víc, ale na to, že se jedná o tak zásadní typ lokomotivy je jich zatím žalostně málo. Už jen to, že těch prototypových a ověřovacích je muzejních víc než těch klasických je zarážející... :-(
18.11.2014 (22:10)
Děkuji za informace, tohle je pro mě novinka, že se Kryšpínova čísla dosazovala i po roce 1988.
Co se týče červeného vozu, proč by tam nemohl být restaurák? :)
S těmi nátěry máte pravdu, ale snad i u nás se časem ukáže i jiné než tovární schéma. Ostatně žádný stroj nemá svůj kabátek navždy :)
Co se týče červeného vozu, proč by tam nemohl být restaurák? :)
S těmi nátěry máte pravdu, ale snad i u nás se časem ukáže i jiné než tovární schéma. Ostatně žádný stroj nemá svůj kabátek navždy :)
Tipl bych si stejný důvod jako zde:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/749974.jpg
Majiteli či provozovateli se prostě víc líbí :)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/749974.jpg
Majiteli či provozovateli se prostě víc líbí :)
Stejne jako SIM jsem cekal model od TM. Proc je to zamro s kryspinovskym cislem? To je neco jako veteranske znacky na automobilu?
Ja se z nahledu tesil na dalsi dil Trainmaniakovych pohlednic :-/
Ale jinak fajn :-D
Ale jinak fajn :-D
17.11.2014 (22:17)
Každopádně jedna z nejhezčích, možná nejhezčí barča po rekonstrukci vůbec. Šedivá střecha a podvozky, červená skříň včetně rámu a pluhu plus žlutý pruh = parádní kombinace. Fotka též moc pěkná.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko