..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.719-7 :..
 

750.719-7


750.719-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Rozsochy - Bystřice nad Pernštejnem
 - Datum: 28.7.2012
 - Autor: Miloš  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Sp 1779 Pernštejn
 - Zobrazeno: 4495x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
03.08.2012 (18:13)  
nojva: tak fajn až se mi z toho chce zvracet.
Toho kdo schválil nové schéma na vagóny by měli ihned vyhodit a měl by zajistit přelakování do normální verze.
registrovaný uživatel nojva  mail  
Počet komentářů uživatele24 »fotek 0
01.08.2012 (1:29)  
tímto spěšňákem jsem jezdíval v zimě na běžky dokud to vyšlo na 75Kč/os se SONE pro Os/Sp :-(
Jinak dooufám že tohoto schématu najbrtu se chytnou, moc povedené, sluší nejen brejlovci, ale i peršingům, banánům apod... u vagonů je to novejší taky parádní - tmavě modrá střecha s bílým proužkem pod je moc fajn
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.08.2012 (0:28)  
Dominik Rašek: Např. na osobních vlacích Česká Třebová - Zábřeh na Moravě... Tam je nasazena regionova...

Ideální trať, kam by šly nasadit 460 bez vložených vozů s úpravou jednoho hnacího vozu na řídící (kvůli hmotnosti soupravy).
01.08.2012 (0:14)  
JOKR: omlouvám se, ale asi nechápu. Na jakých tratích "v severních Čechách" jezdí klasiky, aniž by měly své opodstatnění? Mám spíš obrácený dojem, že se tam nasazují neadekvátně pomalá a nekapacitní vozidla.
31.07.2012 (20:57)  
Tento vlak své opodstatnění určitě má. Vzhledem k tomu, že Brňáků jezdí hlavně o víkendu na Vysočinu spousta, je třeba dostatečně kapacitní souprava, nemluvě o výhodě přímého spojení bez přestupu v Tišnově. Jezdí na tom teď bymáky s novými sedačkami a ty jakožto podvozkové vozy nabízejí komfortnější jízdu než hrkající regionova. Navíc na části trati (Brno - Tišnov) je Vmax = 100 km/h, takže tam to může frčet :-)
Zajímalo by mě, co by na tom tedy za současné situace mělo podle rýpalů jezdit...
31.07.2012 (19:56)  
Máme nějaké nadbytečné dostatečně kapacitní (tj. i dostatečně málo, tj. ne žádnej kanon na vrabce, jako 451 na 060 a dvacet lidí v celým vlaku) nízkopodlažní elektrické vozidlo? Jaké jsou přepravní požadavky v úseku ČT - ZnM? Je dostatečně ocenitelná nízkopodlažnost pro maminky s kočárky? Např. Rudoltice - Hoštejn 17km regína 23 minut, Poříčany - Nová ves u Kolína, 17km ešus 17 minut. Ano, je to o třetinu
/čtvrtinu rychlejc/pomalejc (záleží co beru jako základ), ale je těch šest minut taková hrůza? Za kolik by to tam dala nějaký elektrická jedno-dvou vozová jednotka, něco jako 650? Jaké jsou provozní úspory oproti např. 163+3xB bez NP části?
31.07.2012 (19:24)  
Mnohem smutnější je fakt, že po rychlích tratích už dlouho jezdí pomalé lokomotivy a vozy

Např. na osobních vlacích Česká Třebová - Zábřeh na Moravě... Tam je nasazena regionova...
31.07.2012 (15:26)  
JOKR Asi proto, že tam je poptávka, ne? Co je špatného na této soupravě, zrovna na této trati? Kordis tenhle vlak objednává už několik let po sobě, tak to s ním asi jezdí cestující. Mnohem smutnější je fakt, že po rychlích tratích už dlouho jezdí pomalé lokomotivy a vozy, ale s tímhle nemám problém.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
31.07.2012 (14:46)  
Neříkám, že přímé spoje jsou k ničemu, ale.... http://jizdnirady.idnes.cz/vlakyautobusy/spojeni/#nextancho
někdy si dovolujeme zbytečný luxus v rozmezí několika minut a jindy nedokáží ČD spoje ani navázat v řádu hodin...
31.07.2012 (13:42)  
Ne, v Tišnově se bude přesedat ;-) Přímé spoje jsou přece na nic ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko