Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
750.719-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Rozsochy - Bystřice nad Pernštejnem - Datum: 28.7.2012 - Autor: Miloš - Pozn.: Sp 1779 Pernštejn - Zobrazeno: 4495x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
nojva: tak fajn až se mi z toho chce zvracet.
Toho kdo schválil nové schéma na vagóny by měli ihned vyhodit a měl by zajistit přelakování do normální verze.
Toho kdo schválil nové schéma na vagóny by měli ihned vyhodit a měl by zajistit přelakování do normální verze.
tímto spěšňákem jsem jezdíval v zimě na běžky dokud to vyšlo na 75Kč/os se SONE pro Os/Sp :-(
Jinak dooufám že tohoto schématu najbrtu se chytnou, moc povedené, sluší nejen brejlovci, ale i peršingům, banánům apod... u vagonů je to novejší taky parádní - tmavě modrá střecha s bílým proužkem pod je moc fajn
Jinak dooufám že tohoto schématu najbrtu se chytnou, moc povedené, sluší nejen brejlovci, ale i peršingům, banánům apod... u vagonů je to novejší taky parádní - tmavě modrá střecha s bílým proužkem pod je moc fajn
Dominik Rašek: Např. na osobních vlacích Česká Třebová - Zábřeh na Moravě... Tam je nasazena regionova...
Ideální trať, kam by šly nasadit 460 bez vložených vozů s úpravou jednoho hnacího vozu na řídící (kvůli hmotnosti soupravy).
Ideální trať, kam by šly nasadit 460 bez vložených vozů s úpravou jednoho hnacího vozu na řídící (kvůli hmotnosti soupravy).
01.08.2012 (0:14)
JOKR: omlouvám se, ale asi nechápu. Na jakých tratích "v severních Čechách" jezdí klasiky, aniž by měly své opodstatnění? Mám spíš obrácený dojem, že se tam nasazují neadekvátně pomalá a nekapacitní vozidla.
Tento vlak své opodstatnění určitě má. Vzhledem k tomu, že Brňáků jezdí hlavně o víkendu na Vysočinu spousta, je třeba dostatečně kapacitní souprava, nemluvě o výhodě přímého spojení bez přestupu v Tišnově. Jezdí na tom teď bymáky s novými sedačkami a ty jakožto podvozkové vozy nabízejí komfortnější jízdu než hrkající regionova. Navíc na části trati (Brno - Tišnov) je Vmax = 100 km/h, takže tam to může frčet :-)
Zajímalo by mě, co by na tom tedy za současné situace mělo podle rýpalů jezdit...
Zajímalo by mě, co by na tom tedy za současné situace mělo podle rýpalů jezdit...
Máme nějaké nadbytečné dostatečně kapacitní (tj. i dostatečně málo, tj. ne žádnej kanon na vrabce, jako 451 na 060 a dvacet lidí v celým vlaku) nízkopodlažní elektrické vozidlo? Jaké jsou přepravní požadavky v úseku ČT - ZnM? Je dostatečně ocenitelná nízkopodlažnost pro maminky s kočárky? Např. Rudoltice - Hoštejn 17km regína 23 minut, Poříčany - Nová ves u Kolína, 17km ešus 17 minut. Ano, je to o třetinu
/čtvrtinu rychlejc/pomalejc (záleží co beru jako základ), ale je těch šest minut taková hrůza? Za kolik by to tam dala nějaký elektrická jedno-dvou vozová jednotka, něco jako 650? Jaké jsou provozní úspory oproti např. 163+3xB bez NP části?
/čtvrtinu rychlejc/pomalejc (záleží co beru jako základ), ale je těch šest minut taková hrůza? Za kolik by to tam dala nějaký elektrická jedno-dvou vozová jednotka, něco jako 650? Jaké jsou provozní úspory oproti např. 163+3xB bez NP části?
31.07.2012 (19:24)
Mnohem smutnější je fakt, že po rychlích tratích už dlouho jezdí pomalé lokomotivy a vozy
Např. na osobních vlacích Česká Třebová - Zábřeh na Moravě... Tam je nasazena regionova...
Např. na osobních vlacích Česká Třebová - Zábřeh na Moravě... Tam je nasazena regionova...
31.07.2012 (15:26)
JOKR Asi proto, že tam je poptávka, ne? Co je špatného na této soupravě, zrovna na této trati? Kordis tenhle vlak objednává už několik let po sobě, tak to s ním asi jezdí cestující. Mnohem smutnější je fakt, že po rychlích tratích už dlouho jezdí pomalé lokomotivy a vozy, ale s tímhle nemám problém.
Neříkám, že přímé spoje jsou k ničemu, ale.... http://jizdnirady.idnes.cz/vlakyautobusy/spojeni/#nextancho
někdy si dovolujeme zbytečný luxus v rozmezí několika minut a jindy nedokáží ČD spoje ani navázat v řádu hodin...
někdy si dovolujeme zbytečný luxus v rozmezí několika minut a jindy nedokáží ČD spoje ani navázat v řádu hodin...
Ne, v Tišnově se bude přesedat ;-) Přímé spoje jsou přece na nic ;-)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko