..: Fotogaléria - detaily fotografie 750.146-3 :..
 

750.146-3


750.146-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Vojkovice nad Ohří
 - GPS: 50°18'15.619"N, 13°0'55.278"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 20.8.1999
 - Autor: BBvK  Poslať e-mail autorovi
 - Pozn.: sken z dia
 - Zobrazeno: 4479x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

13.09.2014 (18:15)  
já teda opakuji že jsem prvotně říkal ,,kdyby zůstal v Chomutově" protože tamní nulky přežily u karga ... ale ok, už dále kindrmafiánské šotosny nepovedu...

mj (když teda zase pújdu bokem) nešiřte bludy, ze 308 rozhodně není 750.7, to by byl těžce nedobrý kundál s tím ohnutým rámem, po tom pádu T478.3308 to točny, v roce tuším 87, tuším v Turnově? Gúgl by to určitě našel :-)
11.09.2014 (1:25)  
Ale Martine Bene, jen nebuďte takovej outlocitnej.

Ze všech těch mnoha desítek nulek, které byly rekonstruovány a přešly k ČD, jsou jen čtyři v jiném nátěru než najbrtu a většina brněnských skončila u osobky a dnes jezdí jako sedmičky - 022, 143, 144, 243, 308. Takže šance, že i kdyby se ten "krasavec" dožil dnešních dní, tak v tom stavu, jako je na fotce, není moc velká. Dobře, ještě je tu 118, která je v Plzni na kanibalizaci a má to za pár. Taky moc pěkná vyhlídka. Přijměte realitu.

--
A to nemluvím o tom, že i kdyby se jí nestala ta údálost, klidně by mohla někdy mezi lety 2000 a 2008 projít nějakou velkou opravou a dostat zelenošedý nátěr jako 121, nebo by z ní byla červená obludnost jako 285 a bylo by po krasavcovi, že?
11.09.2014 (0:32)  
Chary:
dovolím si vtíravou sérii otázek

já mluvil o nějakém muzeu? Já můžu za to že čd to vedou tak jak to vedou? Rozpálení 556 0254 .. nějaká řada 750 co to je?

jaký je stav provozních a provozovaných nulek? - 750.013, 252, 287, 326, 338 - pokud vím byly v Chomutově odkud se dostaly ke Cargu a jezdí dodnes...

Jaký osud by tu mašinu asi čekal, kdyby se jí bývala nestala ta Drahošem popisovaná záležitost? - Z brněnské 103 275 277 jezdí dodnes, 308 118 donedávna Jak to mám asi vědět jestli by byla carga, osobky, rozpálená, recyklovaná na kundál?

Jaký je stav muzejních lokomotiv řady 750.0, i když to je docela "mladá" řada na muzeum. - 0 . A zato snad můžu já?

Jaký je současný stav např. lokomotivy 750.042? Kdyby tento krasavec (0.146) šel ve stopách třeba zrovna té 0.042, co by ho čekalo? - no na to už sem v podstatě odpověděl, nevím proč taková přehnaná reakce? Něco jsem vám udělal?
10.09.2014 (22:58)  
Martine Bene, škoda že tam tenhle krasavec nezůstal, možná by přežil dodnes

Dovolím si takovou vtíravou sérii otázek:

Jaký je současný stav provozních a provozovaných nulek, tj. lokomotiv řady 750.0?

Jaký osud by tu mašinu asi čekal, kdyby se jí bývala nestala ta Drahošem popisovaná záležitost?

Jaký je stav muzejních lokomotiv řady 750.0, i když to je docela "mladá" řada na muzeum.

Jaký je současný stav např. lokomotivy 750.042? Kdyby tento krasavec (0.146) šel ve stopách třeba zrovna té 0.042, co by ho čekalo?
10.09.2014 (22:44)  
drahos svestka:
našel jsem fotku z toho krátkého předislokování do Chomutova, kvalita nižší ale za kouknutí to stojí, 8 kousků na dvoukolejce, tam se musela tahle mašina vyjímat ...

http://www.cztrain.com/loko/detail.php?IDR=46&IDL=901

škoda že tam tenhle krasavec nezůstal, možná by přežil dodnes ...
07.09.2014 (21:34)  
Keprt: tenkrát (bylo to někdy kolem roku 2002) se stala taková věc. V žst.Luleč byla po skončení napěťové výluky pro tuto lok.připravena souprava ložených cisteren do žst. Maloměřice. Po najetí na vlak a ve stylu honem honem, jak je dnes na dráze zvykem, byla vykonána zkouška brzdy (v součinnosti s výpravčím)...jenže bez otevření brzd. kohoutů za lok. Vlak poté odjel...nevím už v které stanici měl zastavit na vykřižování s Os vlakem, což se pochopitelně nezdařilo. Naštěstí se to obešlo bez následků...nějakým zázrakem to vyšlo a minulo se to bez střetu... a vlak poté někde na "houpačce" za Holubicemi zastavil (brzděný pouze mašinou)...samozřejmě se všemi vyhřátým obručemi a s dokonale roztečenými brzdovými špalíky, které tekly jako voda. Mašina pak několik let stála a poté byla zrušena.
07.09.2014 (9:15)  
Drahoš Švestka: 146 si z Brna do Chomutova odskočila od 29.1.1999 do srpna 2001. Zrušená 20.3.2003. Naznačujete okolnosti odstavení - jistě nebudu sám, kdo by je uvítal, díky :-)
06.09.2014 (21:46)  
V Chomutově sloužila i v roce 2001 nejčastěji jako náhrada za neschopné mot.vozy ř.843.
06.09.2014 (20:07)  
To je zvláštní...kde se tam ta mašina ocitla? Pokud vím jezdila vždy v Brně (pamatuji ji jako novou T 478.3146)...a byla předčasně zrušena po ne přímo nehodě (ale málem k ní došlo) někdy kolem roku 2005-6.

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia - otázky a odpovede


Info
informacni okenko