..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.240-4 :..
 

750.240-4


750.240-4Informace o fotografii:
 - Úsek: Frenštát pod Radhoštěm město - Veřovice (Frenštát pod Radhoštěm)
 - Datum: 4.7.1993
 - Autor: Jiří Vaněk  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5402x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
16.09.2011 (17:32)  
G-BOAC: Tatka na vojně měl přímo v těhle patrákách cvičení. Ty dveře tam nejsou, aby mohlo proudit víc lidí :)
16.09.2011 (18:00)  


:o) To je jedno. Imperialisti už stejně nejsou, co bývali.
16.09.2011 (13:59)  
Callisto: existuje Bpjo 930, před 10 lety (to to letí) byla opravena do "historické" podoby. Železniční nostalgii moc nesleduju, tak nevím, jestli je aktuálně provozní; taky mám dojem, že jako muzejní toho moc nenajezdila, ale to může být jen můj falešný dojem. Tak jsem měl tyhle vlaky moc rád.
16.09.2011 (13:38)  
Já tyhle jednotky bozužel nepamatuju :-(

Zachovala se alespoň nějaká jako muzejní (provozní)?
16.09.2011 (12:19)  
G-BOAC: já to taky nikdy neslyšel, proto jsem se ptal :o) A stále mi to pobíhání s lehátky v patráku připadá poněkud nereálné.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
16.09.2011 (10:27)  
Byly použitelné pro armádu v případě konfliktu. Např. dveře jsou vyrobené na šířku nosítek, jakožto pojízdná nemocnice
16.09.2011 (11:56)  


To slyším poprvé. Pokud vím, úpravu "lazaretní vlak" měly osmidveřové Baiky (r.v. 1952-58) a později některé série vozů Bymee.
16.09.2011 (9:57)  
Nechic: Armádní pozadí? Můžeš to nějak přiblížit?
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
16.09.2011 (8:51)  
Skvostná nostalogická fotka. Na Bpjo je vidět to "armádní" pozadí. Opravdu nejmasivnější a nejtěžší vagon co znám. Budí respekt i obdiv
16.09.2011 (0:28)  
Kaštan: Já sem nikdy na Ostravsku neviděl Bmto http://parostroj.net/katalog/ov/clanky/vozy_Bap/vozy_Bap.php3 . Na Hlaváku se dlouho slunily http://parostroj.net/katalog/ov/clanky/Bpjo/Bpjo.php3 Ale splést si je? Až na to, že jsou vyrobeny v NDR nemají moc společného.
15.09.2011 (23:42)  
Osobně si patráky jako hodně malý pamatuju při cestě Kopřivnice-Veřovice-Frýdlant nad Ostravicí, naposled možná někdy v roce 1998, sedět nahoře byl pro mne neopakovatelný zážitek. Doteď jsem si ale myslel, že to byly Bmto a ne Bpjo :) Nebo jezdívaly i Bmto?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko