Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.240-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nová Huť v Lužických horách - Svor - Datum: 29.12.2009 - Autor: topič - Zobrazeno: 3870x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Martin Keppert : no podle zdrojů JPP Desiro. Je teda pravda, že včera se to v Děčíně jimi jen hemžilo a bylo tam napsáno Cílová stanice Liberec. Prý zkoušej a má to jezdit nějak sezónně i jako přímý osobák z DC do Lovosic a snad i do Litoměřic druhou stranou. Říkal jsem si, že teď když skončila škola, to pro mě má fakt význam přímý osobák do Lovosic. O ty hydry mají prý zájem, že na jejich poměry tu bude nový vlak. Každopádně necháme se překvapit, doufám že je to jen pořádný fám.
VV: tak tebe už se radši na nic ptát nebudu.
Honza, Maďarsko, Rumunsko: proč? Co by místo nich jezdilo??
Honza, Maďarsko, Rumunsko: proč? Co by místo nich jezdilo??
Sim : myslím, že je jedno co ty 053/054 táhne, každopádně před rekonsrukcí byly hrozný a sedačky přestože na pohled vypadají stejně, takové pohodlný jako u 460, nebo Bdt nebyly ani náhodou. (Bdtčkem jezdím denně, takže vím o čem mluvím). Ty 054 jsou bezva. Proč to jezdí trhaně nevím, kdosi mi řekl, že za to možná nemůže vagón, ale ta hydra a je fakt, že v pondělí to místo ní táhla 742 a trhaně to nejelo.
Jinak, je pravda že by hydry a 054 měly být prodány do Maďarska, či Rumunska? To by mě teda naštvali!
Jinak, je pravda že by hydry a 054 měly být prodány do Maďarska, či Rumunska? To by mě teda naštvali!
Martin Keppert:Takže asi ano že tyto lokomotivy vypůjčuje DKV Praha.
Martin Keppert:Myslím tím že:
v 8:32 jezdí od Velkého Oseka na Chlumec konvoj lokomotiv ve složení:2x zamračená+3x brejlovec.
Jen nevím jestli to tak jezdí každý den,někdy tou dobou jezděj v stejný směr 8x esa.
v 8:32 jezdí od Velkého Oseka na Chlumec konvoj lokomotiv ve složení:2x zamračená+3x brejlovec.
Jen nevím jestli to tak jezdí každý den,někdy tou dobou jezděj v stejný směr 8x esa.
Václav Vrána: asi jsem pomalejší, ale tvůj příspěvek jsem nepochopil.
Martin Keppert:Spíše si myslím že do Trutnova jezdí přetahy,protože od Velkého Oseka na Chlumec jeli dvě zamráči a 3 brejlovci.
Fotka pěkná, ale nějak mi nesedí to datum. Tou dobou už byla 240 v Praze a tyhle vlaky vozily trutnovské 854. Není to tak o dva roky dříve? To by ta 240 mohla zaskakovat za libereckou 854. Nebo se jednalo o nějaký zvláštní vlak? Že by se do Trutnova půjčovaly pražské 749 si nevzpomínám. Díky za objasnění :o)
Honza > zajimave ... jaky ze je zde rozdil, krome podrucek a polic?
http://www.vlaky.net/upload/galeria/003634/080387.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/002222/030267.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200703/P4090281.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/003634/080361.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200801/DSCF3003.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200701/P2120100.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/002222/030265.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200701/P1220061.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201002/IMGP5971.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/003634/080374.jpg
Nemuzu si pomoct, ale rozhodujete se nikoliv podle vagonu, ale podle toho, co ho tahne. Pokud by ten 053 priprahli k 460 (coz mozne je), urcite by to pro vas bylo mnohem lepsi, nez kdyz to tahne Hydra :-D
http://www.vlaky.net/upload/galeria/003634/080387.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/002222/030267.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200703/P4090281.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/003634/080361.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200801/DSCF3003.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200701/P2120100.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/002222/030265.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/200701/P1220061.jpg
http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201002/IMGP5971.jpg
http://www.vlaky.net/upload/galeria/003634/080374.jpg
Nemuzu si pomoct, ale rozhodujete se nikoliv podle vagonu, ale podle toho, co ho tahne. Pokud by ten 053 priprahli k 460 (coz mozne je), urcite by to pro vas bylo mnohem lepsi, nez kdyz to tahne Hydra :-D
Vozem třese pohon dynama, jelikož je umístěné na hlavním rámu a ne na podvozku. Sedačky jsou stejné jako u 560. Vozy byly vyrobené v roce 1969, od té doby se neprováděla téměř žádná údržba. Zápach z topení je daný použitým palivem, pokud se v depu krade nafta a do vozů se lijí různé nedefinovatelné směsi které se na nic nehodí, tak je zápach.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko