..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.264-8 :..
 

749.264-8


749.264-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Rejkovice - Jince
 - Datum: 26.2.2011
 - Autor: Filip Štajner  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 1246
 - Zobrazeno: 4893x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.03.2011 (7:19)  
Částečná výměna těchto ,ale i jiných starých lokomotiv měla proběhnout už dříve. Bohužel změna vozového parku nejenom drah,ukazuje opravdovou stránku ČR a její ekonomiky - na nic nejsou peníze :) :(
05.03.2011 (0:43)  
Etienne:Řídící systém intelo má jen jedna-749.265,jezdí v Šumperku.
Jinak-kdyby se ty mašiny normálně udržovaly,ještě by nějakou dobu vydržely sloužit-jsou totiž konstrukčně jednoduché a spolehlivé...jenže už před časem bylo jistými osobami ve vedení rozhodnuto o jejich likvidaci,i když bylo jasné,že v mnoha případech je to přinejmenším předčasné a nebude za ně rovnocenná náhrada.Připomíná to likvidaci parní trakce za komunistů...sice nemáme co za ně,ale rychle s tím pryč...škoda mluvit.
Pavel M.:Díky Pavle za info...a už se ví,co je čeká za osud?
04.03.2011 (10:39)  
Dokonce bych řekl, že tady jsou štafle skoro nezbytnost, bez nich fotky odsud vypadají mnohem hůř.
04.03.2011 (9:05)  
Honza J: Za křovím vpravo je hned zastávka Rejkovice. Řekl bych menší štafle nebo stráň vedle přejezdu, případně kombinace obojího.
04.03.2011 (9:39)  


Pavle, díky, samozřejmě kombinace obojího (drobná stráň je podél té místní komunikace). :-)
04.03.2011 (8:18)  
Opět další parádní snímek zamráči. Je to prosim Vás toto místo blíž z Rejkovic, nebo z Jincí a je to foceno ze štaflí, nebo ne?
Díky.
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
04.03.2011 (8:14)  
Skipper: Zamračené se už modernizovaly, řada 749 - pryžokovové sloupky místo kývaček, elektrické vytápění, některé stroje (nebo byl jeden?) řídící systém INTELO, víc se ani neplánovalo. Mě jen zaráží ty změny v koncepcích, jeden čas byly protěžované proti brejlovcům - kvůli spolehlivějšímu motoru, teď zase bylo rozhodnuto o jejich konci. Je faktem, že už mají své odslouženo, těm nejmladším je 40 let. Nejmladším z "velkých motorů" řady 754 je dnes takový nadbytek, že jsou nasazovány na zcela podřadné výkony (např. třívozové osobní vlaky Olomouc-Uničov).
04.03.2011 (7:47)  
Drahoš Švestka: Drahoši, na trati 200 najíždí v současnosti bardotky své poslední kilometry v turnuse napůl s 750.7. Po příchodu 750.704 z Trutnova(snad kolem 10.3) bude turnus na Budějice komplet v 750.7.
749.264 je stále v kondici a provozní.
K fotce: Moc pěkný! Ten den jsem 264 fotil u Myslína a u Dolního Ostrovce.
04.03.2011 (5:46)  
Bol tu už niekedy nejaký návrh modernizácie ceckaní, podobne ako u okuliarnikov a u elektriky?
03.03.2011 (20:40)  
Krása,ještě to jezdí?Je to ex olomoucká barča.Martin Klecán:To jsi tam snad ani neměl psát...Kdo tohle dokáže posprejovat,není člověk a podle toho nechť je s ním zacházeno...749.250 má jinou barevnou kombinaci,spodek je červenohnědý a hlavní rozdíl je v tom,že nemá tlumič.
03.03.2011 (20:13)  
Etienne: takový nátěr má i 749.250, Olomoucká
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko