Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.121-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Byšice - Kojovice - Datum: 22.10.2013 - Autor: Bean - Zobrazeno: 3109x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Souhlas, volil bych to na čtverec s přidáním místa vpravo, kdyby vlak trochu popojel. Ano, je tam asi u trati křoví, vidím... Nebo fotit z větší dálky, aby poměr vlaku a stromu byl vyrovnanější - pak by to nebylo tak natěsno. Je to jinak pěkné, ale trochu namačkané.
To je právě ten průšvih - takhle má fotka vypadat, ale stejně tam ten vlak nějak něco. Možná to opravdu dělá ten useknutý strom, jenže natáhněte fotku doleva na nějaký normálně obdélníkový formát, a je takových dvanáct do tuctu. Cvičně jsem si představil: uříznout spodek někde na úrovni té nejdolejší větvičky vpravo, jenže to by pak ten strom definitivně plaval v prostoru a já bych ho chtěl úplně smazat a byla by z toho fotka - kandidát na nejnudnější obrázek roku.
Mmch - ten vlak má vozy nejspíš dva a ta fialová na mašině reálně sedí, aspoň co jsem ji párkrát zahlídl.
Mmch - ten vlak má vozy nejspíš dva a ta fialová na mašině reálně sedí, aspoň co jsem ji párkrát zahlídl.
Já zde obdivuji ne až tak netradiční kompozici, která se mi však líbí, protože mě donutila zase se u snímku trochu pozastavit. Přemýšlím jak je toto řazení běžné, kolik má vlak asi vozů, kde se vzala na trati brávě tato Barča, zde netáhne horní modrá barva na mašině do fialova, zda si autor na tento vlak ještě počkal i na jiném místě atd., atd. A to hlavně proto, že zde není naservírován vlak v popředí, s mašinou přesně ve ZŘ. Každopádně je to pro mě netuctový snímek, který bych mohl mít i v kalendáři. Železnice není pro mně jen mašina s vozy.
Koukám tentokrát docela bezradně. Já jsem obvykle ten poslední, kdo by fotce vyčítal, že je tam vlak spíš jako štěk než v hlavní roli, a obvykle sice blbě, ale o to přesněji vím, co autor udělal špatně, ale tady mi vlaku přijde nějak málo a absolutně netuším, proč... Snad že tmavý vršek a spodek mašiny z toho dělá jakýsi šíp, který se ve zvoleném formátu nemá kam rozletět a vlastně ani nemá konec...
Možná prostě jen vím, že je v křoví schovaný jediný poslední vagón, a sedla na mě nostalgie, kdy za mého mládí jezdily rychlíky málem půl kilometru dlouhé, zatímco dnes RailJet zevnitř ve stošedesátce vypadá, jako když stojí a na třistametrovou Šíravu abych si přivstal... No nic, to víno jsem asi neměl otvírat a ráno moudřejší večera :-)
Možná prostě jen vím, že je v křoví schovaný jediný poslední vagón, a sedla na mě nostalgie, kdy za mého mládí jezdily rychlíky málem půl kilometru dlouhé, zatímco dnes RailJet zevnitř ve stošedesátce vypadá, jako když stojí a na třistametrovou Šíravu abych si přivstal... No nic, to víno jsem asi neměl otvírat a ráno moudřejší večera :-)
Fotka možná pěkná. Jen pár podnětných připomínek: suchá švestka v popředí by ani tak nevadila, porost za vlakem snad ani také ne. Louka mezi švestkou a oním porostem vypadá, jako by sem snad asi vždy patřila. Ale vlak bez Najbrtstudia, je zde jaksi nepatřičný. Přimlouval bych se, aby autor fotil třeba v autobazaru, zde bude větší výběr v druhu i barev. Mé hodnocení snad i ze soucitu 4,99.
03.09.2014 (18:49)
Zajímavý komentář, ale nějak jsem ho nepochopil. Souprava v Najbrtu barevnější než tato kombinace? To by mne zajímalo, jak by dopadlo veřejné hlasování zda to, či ono. V autobazaru? Zrovna nedávno jsem jich pár prošel a i při pohledu na silnice je to samá bílá, stříbrná a nebo nějaké tmavé odstíny. Moc barevný vozidla v dnešní době nejezdí. Za soucit děkuji.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko