Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
749.006-3 + 749.121-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Soběšín - Český Šternberk zastávka - Datum: 20.7.2014 - Autor: Pavel Martoch - Pozn.: Sp 1832 + Os 9206 - Zobrazeno: 5312x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.07.2014 (9:16)
Jenže ta hvězdička není rudá ale oranžová a v době kdy tam byla namalovaná se asi nejednalo o propagaci žádné organizace.Mimochodem červené hvězdy používá dnes ve svých logem spousta firem, např Heineken, nebo sportovní kluby, tam to taky nesmí být?
To: Pavel Martoch
Zajímavý mohl být odjezd z nádraží ve Zruči ze zámku, nebo z Kácova z mostu. Možná ve Zruči ze skal, možná Zlenice -- Lštění z druhého břehu.
Ale je mi jasný, že to by znamenalo náhodou chytit zajímavou soupravu v připravené situaci, ne na základě informace na poslední chvíli jet lovit zajímavou soupravu z Černošic. Sám jsem variantu a) vzdal kvůli počasí.
Takhle sice vynikne zajímavá souprava, ale vzhledem k anonymní krajině to ztrácí. Zajímavost té soupravy je hodně daná i tím, že jela na Pacifiku, což z této fotky vidět není.
Zajímavý mohl být odjezd z nádraží ve Zruči ze zámku, nebo z Kácova z mostu. Možná ve Zruči ze skal, možná Zlenice -- Lštění z druhého břehu.
Ale je mi jasný, že to by znamenalo náhodou chytit zajímavou soupravu v připravené situaci, ne na základě informace na poslední chvíli jet lovit zajímavou soupravu z Černošic. Sám jsem variantu a) vzdal kvůli počasí.
Takhle sice vynikne zajímavá souprava, ale vzhledem k anonymní krajině to ztrácí. Zajímavost té soupravy je hodně daná i tím, že jela na Pacifiku, což z této fotky vidět není.
23.07.2014 (21:17)
Jak jsem psal, Zruč bych určitě nestihl navíc nevím, zda by byl z zámku úhel. Chabeřice by byly fajn, taky bohužel bez šance stihnout. Zlenice - Lštění jsem také fotil, bohužel slunko zalezlo za vysokou oblačnost. Osobně by se mi nejvíc zamlouvaly ty Chabeřice :)
Místo k focení si myslím bylo vybráno dobře,z ohledem na délku soupravy jiné už není.Jedině na hlavní trati do Prahy,ale to už soupravu táhla ř.163
Souprava zajímavá, místo však moc ne.
23.07.2014 (13:23)
Tato sestava jela ze Zruče nad Sázavou, chtěl jsem zvolit takové místo, kde by bylo vidět co nejvíce z této neobvyklé soupravy, napadlo mě ještě místo v Chabeřicích, ale tam jsem to neměl šanci stihnout. Že to takto pojede jsem se dozvěděl cca 30 minut před odjezdem při rodinném grilování v Černošicích. Jaké další místo bych měl tedy zvolit aby vynikla tato dlouhá souprava?
Foto a vlak paráda.Třeba taky mladým pánům strojvedoucím začali vyplácet měsíční mzdu 3000 korun československých.
23.07.2014 (0:03)
Chlapci z Čerčan hvězdičkou způsobili pěkný poprask...na Káčku se nedávno vedla diskuze podobného znění. Tak schválně jak dlouho na čele vydrží
Jenomže rudá hvězda je na 749 s topným kabelem z principu kravinum na entou, ta mašina vznikla v roce 1995 (konkrétně 749.006) a jestli něco mohlo mít rudou hvězdu, pak to byla 751.006 (T 478.1006) s pegasem a na závěskách. Jenomže to není, to zaniklo před 19 lety, pět let po pádu komunismu, tedy pět let po konci hvězdiček. Proto jsem ve svém prvním komentáři zde psal o tom všem. Ta mašina s tímhle číslem v tomhle stavu (podvozky, topení) nikdy hvězdičku nezažila.
Je to stejnej paskvil, jako "T 478.2078", alias 749.240, tedy reko baruna (1994) na pryžokovech, s elektrickým topením, ale na kryšpínovskejch tabulkách, tak na to nalepili hvězdičku. Muzeálně blbost.
U týhle 749.006 navíc ještě to logo ČD na boku a do toho rudá hvězda. To se snad ani nedá nazvat slušně.
V době, kdy ty mašiny měly na sobě hvězdičku se jim o nějaký devítce v čísle a topení na elektriku ani nesnilo.
Kdyby to skutečně byla plnohodnotná historická lokomotiva a dráhy neměly čím jezdit, protože všechny 750.7 jsou v provozu a plně vytížený, a všechny 754 jsou v provozu a plně vytížený, pak by se klidně mohla vytáhnout nějaká historická lokomotiva na záskok. Jénomže...
Je to stejnej paskvil, jako "T 478.2078", alias 749.240, tedy reko baruna (1994) na pryžokovech, s elektrickým topením, ale na kryšpínovskejch tabulkách, tak na to nalepili hvězdičku. Muzeálně blbost.
U týhle 749.006 navíc ještě to logo ČD na boku a do toho rudá hvězda. To se snad ani nedá nazvat slušně.
V době, kdy ty mašiny měly na sobě hvězdičku se jim o nějaký devítce v čísle a topení na elektriku ani nesnilo.
Kdyby to skutečně byla plnohodnotná historická lokomotiva a dráhy neměly čím jezdit, protože všechny 750.7 jsou v provozu a plně vytížený, a všechny 754 jsou v provozu a plně vytížený, pak by se klidně mohla vytáhnout nějaká historická lokomotiva na záskok. Jénomže...
22.07.2014 (22:53)
Ano, co je a co není zločinecká organizace je skutečně na jinou diskusi. Jen upřesním jak jsem to myslel - a sice že mašina s rudou hvězdou by se dle mého názoru neměla objevovat v pravidelném provozu, což se 006 pokud vím objevuje. U muzejního exponátu, který nejezdí buď vůbec nebo třeba jen občas je to naopak pochopitelné...
Martine, nebudeš tomu věřit, ale v tom Německu opravdu minimálně jedna lokomotiva se svastikou na čele je. Sice je v muzeu, protože jí je skutečně úctyhodných 76 let, ale ten hákenkrojc na sobě má.
https://www.flickr.com/photos/busdudedotcom/8442988657/in/photostream/
http://tinyurl.com/AEGE1901
Jenomže to je lokomotiva skutečně z dané epochy, z doby, kdy byly hákový kříže v módě, a je ve stavu "jako tehdy". Taky má původní označení E 19 01 a nikoliv 119 001, což bylo její nástupnické označení po válce, se kterým dojezdila v sedmdesátých letech. Hádám, že do provozu už ji nevytahujou.
http://cs.wikipedia.org/wiki/DRB_%C5%99ada_E_19
Když jezdila po válce jako normální loko ř. 119 u DB, tak žádnej hákenkrojc neměla, protože byla jiná doba. Když však byla po odstavení uvedena do (přibližně) historické podoby, včetně nátěru, čísla a technických propriet, svastika se na ni vrátila.
http://tinyurl.com/edelhirsche
Martine, vždyť ty bardoty fotíš furt a kdyby ti to jezdilo pod nosem, tak bys je na domácí trati fotil i dnes. Taky je to tvoje zdaleka nejfocenější řada, čili bych čekal, že se chytneš.
Ta 749 009 je s tou 119 001 (E 19 01) celkem vůbec zajímavá analogie.
Schválně píšu "řada 749", "pryžokovy = pryžokovové sloupky" a "elektrické topení".
Do jaké epochy patří lokomotivy řady 749 s elektrickým topením a na pryžokovových sloupcích?
To je lautr to samý, jako kdybys chtěl hvězdičku dávat na lokomotivu řady 750.
Škoda jen, že oficiálně je za zločineckou organizaci označována pouze organizace nacistická, a komunistická nikoliv, čili rudý hvězdičky jsou z právního hlediska uplně ale uplně legální. Ale tohle je na uplně jinou diskusi.
https://www.flickr.com/photos/busdudedotcom/8442988657/in/photostream/
http://tinyurl.com/AEGE1901
Jenomže to je lokomotiva skutečně z dané epochy, z doby, kdy byly hákový kříže v módě, a je ve stavu "jako tehdy". Taky má původní označení E 19 01 a nikoliv 119 001, což bylo její nástupnické označení po válce, se kterým dojezdila v sedmdesátých letech. Hádám, že do provozu už ji nevytahujou.
http://cs.wikipedia.org/wiki/DRB_%C5%99ada_E_19
Když jezdila po válce jako normální loko ř. 119 u DB, tak žádnej hákenkrojc neměla, protože byla jiná doba. Když však byla po odstavení uvedena do (přibližně) historické podoby, včetně nátěru, čísla a technických propriet, svastika se na ni vrátila.
http://tinyurl.com/edelhirsche
Martine, vždyť ty bardoty fotíš furt a kdyby ti to jezdilo pod nosem, tak bys je na domácí trati fotil i dnes. Taky je to tvoje zdaleka nejfocenější řada, čili bych čekal, že se chytneš.
Ta 749 009 je s tou 119 001 (E 19 01) celkem vůbec zajímavá analogie.
Schválně píšu "řada 749", "pryžokovy = pryžokovové sloupky" a "elektrické topení".
Do jaké epochy patří lokomotivy řady 749 s elektrickým topením a na pryžokovových sloupcích?
To je lautr to samý, jako kdybys chtěl hvězdičku dávat na lokomotivu řady 750.
Škoda jen, že oficiálně je za zločineckou organizaci označována pouze organizace nacistická, a komunistická nikoliv, čili rudý hvězdičky jsou z právního hlediska uplně ale uplně legální. Ale tohle je na uplně jinou diskusi.
22.07.2014 (20:22)
Rudá hvězda na lokomotivě, to je zajímavé téma. Podle mě tam nemá co dělat, ikdyž je to zástupce dané epochy. Nevím, jestli by bylo například v Německu možné, aby nějaká mašina z války jezdila s hákovým křížem na čele, což je symbol zločinecké organizace stejně jako zmíněná rudá hvězda. Samozřejmě čistě teoreticky, je mi jasné že v pravidelném provozu tam zřejmě nasazují kapánek novější stroje...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko