..: Fotogalerie - detaily fotografie 743.007-7 :..
 

743.007-7


743.007-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Kořenov zastávka
 - GPS: 50°45'44.996"N, 15°20'47.484"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 2.1.2011
 - Autor: Dan Kolář 
 - Pozn.: Os 16230
 - Zobrazeno: 5707x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
05.01.2011 (14:42)  
fotka je pěkná :) ... k trati: je to opravdu šílené, vloni v březnu jsem jel do Harrachova soupravou 810+010+010+810 a asi 500m před ,,Kořenov zastávka" se z celé soupravy staly sáňky, když jsme 5m vyjeli tak 10m jsme zase sklouzli... potom odpojili jednu 810 a začali pískovat koleje .. pak jsme to nějakým zázrakem vyjeli .. podobný problém jsem zažil se sopravou 843+943 v únoru téhož roku ..
05.01.2011 (9:09)  
hele na ty dobré vrstvy sněhu na tunelu - jak letokruhy
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
05.01.2011 (1:13)  
ten z nadrazi: to je docela zvláštní. A v případě že vyjede z funkční EDB bez elektronika a cestou se mu to rozbije ze stoupání, tak má stejně smůlu.
04.01.2011 (23:58)  
Paolo,se zájmem jsem si to všechno přečetl...díky za zajímavé informace.Tady v Brně takové zimy nemáme...ale je mi jasné že v takových podmínkách nemá 843/943 a podobná HV žádnou šanci.
04.01.2011 (18:50)  
Honza: jde o to, že v předpise je psané, že 843 smí na kopec pouze s funkční EDB.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
04.01.2011 (18:27)  
ten z nadrazi: a to je problém brzdit pneumaticky? To tam musí dávat elektronika na brždění?

Ten tunel je zajímavý, pěkný oblouk.
04.01.2011 (17:02)  
Ohh pardon, špatně jsem pochopil. Fotku KSP mám tady (pluh je dost "vyhnilej") http://2i.cz/a5625872a1
04.01.2011 (16:45)  
já myslím takový ten velký žlutý pluh na odklízení sněhu.

Výřez na strojích 743 snad není nikde, jen 743 010 má na jednom svém pluhu speciální nástavce, které se dají sklopit dolů a tím se dostanou na úroveň hlavy kolejnice, možná ještě o kousek níž. Toto vylepšení bylo používáno v dobách, kdy ještě 010 patřila do "stáje" tanvaldských strojů..;)
04.01.2011 (16:40)  
Dan Kolář: Rozhodně také není stejný, rozdíly jsou v několik cm (nebojím se říci i 10cm).

Dále jak se píše v článku 35 v předpisu D40 má být trať v případě nepříznivých sněhových poměrech projeta samotnou lokomotivou. To mnohdy nejde když samotná lokomotiva je v Liberci a dohoda o pronajmutí lokomotivy je na dlouho. Kde jsou ty doby kdy býval elektronik k dipozici přímo v Tanvaldě.
04.01.2011 (16:33)  
Ano, ale díru má tuším pouze 002 a 010. Mám zde fotku (výřez), který dokáže, že 007 ji nemá. http://www.2i.cz/e5361c36e5
Výškový rozdíl mezi kolejnicí a ozubnicí rozhodně není tak velký, aby ten pluh drhl o zuby.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko