..: Fotogaléria - detaily fotografie 742.126-6 :..
 

742.126-6


742.126-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Český Šternberk zastávka - Soběšín
 - Datum: 6.9.2018
 - Szerző: Pavel Martoch  E-mail küldése a szerzőnek
 - Zobrazeno: 2879x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

14.09.2018 (16:02)  
pro stoupu: na osobácích dříve zhusta také M 262.0 a za bejčky docela brzy přišly T 444.0 nebo 1, které byly zvláště na těžších osobácích hodně problematické. Jízda z nuly rovnou na osmý stupeň jim moc nesvědčila (jinak by se ale nerozjely...). O víkendech jim často pomáhaly 434.2, které se na nákladech udržely až někdy do roku 1971. Velké zlepšení nastalo s příchodem T 478.1 na jaře 1971.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
14.09.2018 (15:55)  
Mne tam vozila M 131.1 s Balmem, na nákladech, nebo tezsích osobácích 423. 0. A nebyl problém s naterem a jeho údrzbou. :-)
14.09.2018 (10:17)  
Ten GVD 2008/9 byl myslím poslední, kdy se na horním pacifiku tolik vozilo. Tehdy ložila slušně i Zruč a na kopci Zbraslavice a dnes asi už to zaniklé nz u Čermín. Ten GVD byl i poslední, kdy jezdil Mn na Třemošnici, kam dokonce 1x jela 742 na výpomoc od Zbraslavic. Z Ostravy na tyhle zátěže tehdy přišla posila 742.140 a 239.To jen odbočka od Pacifiku...
14.09.2018 (10:04)  
To já vidím, že před 10ti lety se fotilo o upozorňovadlo blíž. Tohle už je asi na křoviňák.

Ten Kácov nějak nesleduju, tím že jsem tam fotil už dřív. Nicméně mám pocit, že za léto tam odhadem 5x ten Mn byl. Je to takové to z doslechu "někdo se zmínil"...musel bych se zeptat, ale asi to nemá smysl zjišťovat, když to bylo...to je spíš mnohdy lepší nevědět.

333 byla zápůjčka, když v MB byla dovolená. Každopádně vidíš, jak lze mašinu vyčistit a ve finále to na fotce vypadá velice dobře. Podobně je vyčištěná třeba 187, nebo teď celé dvojče 151+190, tedy hlavně 190 prokoukla. A asi netřeba zmiňovat unifik 419, to prostě byla pastva pro oči, zvláště při spojení se 116.

A je to škoda, protože si představ třeba vyšůrovanou 403 nebo 405. Ale když není vůle...ani od jistého nejmenovaného, který by reálně tohle mohl pořešit a neustále se ohání tím, že kastle nikdo leštit nebude, což se ani nepožaduje. Holt Bulhaři, ale to už bylo v dobách bert na Dvořiště. Mašina po laku byla koukatelná rok, pak to už byl kýbl. A 743 ani nezmiňuji.
14.09.2018 (7:56)  
Hlavně to tam ve srovnání před 10ti lety docela zarostlo. Tehdy podobně vypakový jezdil i Mn na HB a nebo ze Zbraslavic, kde se často ukázal unifik 239 nebo 317.
14.09.2018 (9:01)  


Zarostlo, odkazovaná fotka je focená až v oblouku, kde vidíš ty keře. Tohle je jedinná ranní možnost s hradem, pak teda ještě bokovka v zastávce ale na Mn nepoužitelné.
14.09.2018 (7:32)  
14.09.2018 (9:03)  


Před 10 lety to bylo o něčem jiném to je jasný :) Ale kolikrát se letos podíval Mn až do Kácova? 90% případů pouze po Šternberk, kde se loží celkem stabilně díky kůrovci.
Mn s červenou 742 až do Kácova se už skoro rovná zázraku.
14.09.2018 (6:27)  
lokomotiva je depo Bulharsko, tam mají všechny takto naleštěný...
musím nerad uznat, že než podobné šroty, tak raději 441,397,314...v modrém laku, bílé madla...dokud je to "nové" je to pěkné. Ale tohle je extrém, jinde červené takto zahnojené nejsou.
14.09.2018 (9:05)  


V létě se na Mn do Šternberka ukázala i 742.333, která vypadá o poznání lépe. https://www.flickr.com/photos/pavelmartoch/29806827948/sizes/o/
Pořád mám radši "zahnojenou" červenou než modrou, i když jsem s modrou původně počítal když jsem vyrážel, do Kácova se nejezdí každý týden.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
13.09.2018 (13:58)  
Hrad je stále stejný, jen ta kolomotiva je nejaká moc nová... :-) 5*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko