..: Fotogalerie - detaily fotografie 742.441-9 :..
 

742.441-9


742.441-9Informace o fotografii:
 - Úsek: Neznašovy - Běšiny
 - Datum: 17.7.2015
 - Autor: Pavel Martoch  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3991x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.08.2015 (19:34)  
Trochu rozředím zdejší vroucí vody, ale příjde mi, že přechod mezi lesem a nebem má světlé duchy. Asi progumování vrstev. Přitom mezi loukou a nebem nejsou. Jinak záběr excelentní. A za mě, je ta fotka kompozičně vyváženější než ze země. 70% fotografů železnice fotí, aniž by nad nejdokonalejší podobou kompozice přemýšleli. ( Hrr jede vlak, plesk, "ještě to stihneme u přejezdu", a ...)
18.08.2015 (13:06)  
PM: tentokrát opravdu pěkné foto z výšky a ne z oblaků:-) V tomto případě vynikly pěkně i šraňky, které by ze země méně vynikly, kopec by také moc nevynikl. Ti co tento snímek haní akorát závidí, že něco takového nemají a obvykle ani flek nepřipravují (nevysekávají) i když sami na to upozorňují!
18.08.2015 (12:40)  
Ale ne z výroby, že?
18.08.2015 (11:50)  
Jenže ona to má i nereko 742. Např. 034 nebo 254. Svého času to měla třeba i zelená 093.
18.08.2015 (11:38)  
Proto jsem zdůrazňoval to dvojková a nerekonstruovaná, z výroby to neměla žádná :)
18.08.2015 (11:30)  
PM: musíš si ten flek připravit a ne jen fotit po stromech. Lze to i ze země, tak aby vyšla loko přesně mezi a není to tak z dálky a mířeno na střechy. Viz foto níže, jak lze fotit krajinářsky, aniž by člověk musel mít 99,9 fotek ze stromů.

Nickon:
o nikoliv, je dost 742, které mají dvojčlen i z velké strany a řada 743 to měla dokonce z výroby.
To co schází pod malým pultem je třeba vařič, který občas bývá právě na prodloužené straně pultu.
18.08.2015 (12:06)  


Tohle že je fotka mířená na střechy? V tom případě se asi každý díváme na jiný záběr. Tvůj přehled o provozu je obdivuhodnej, ale Tvoje fotofilosofie totálně mimo.
18.08.2015 (10:42)  
Technicky je úplně jedno, kterým koncem napřed dvojkový nerekonstruovaný kocour jede, když je sám (spojky pro vícenásobné řízení má jen na kratším konci). Fírovi to už tak docela jedno není. Přes kratší konec trochu líp vidí, ovšem při případné nehodě je víc na ráně a na vedlejšm stanovišti (to je to u kratšího konce) také chybějí některé spínače a přístroje. Samozřejmě ne ty důležité pro jízdu, ale občas to nějaké zvednutí navíc přinese.
18.08.2015 (8:59)  
Tohle uspořádání lokomotiv bylo převzaté od parních, tak který směr je dopředu?
18.08.2015 (7:38)  
Lapil: Pravdu díš, špatně jsem to napsal. Technicky to je dopředu ač funkčně je to asi celkem jedno, esteticky se mi víc líbí krátkým napřed :).
18.08.2015 (8:55)  


Já osobně zas preferuji dlouhým čumákem vpřed :)
17.08.2015 (22:15)  
Opatrně s tím otáčením, doporučoval bych spíš horizontální rovinu. Horizontální osy jsou mj. osa kolejí a osa k ní kolmá, a to by mašina jela po střeše. V případě ostatních vodorovných os navíc šikmo vůči kolejím.
Ale bez legrace - já si vždycky myslel, že takhle jede "správně" neboli předkem dopředu, kromě toho, že technicky je jí to nejspíš jedno. Sejde na tom, nebo máme jen různé estetické názory?
Ale fotka je to příjemná, ne že ne :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko