Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.227-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Unhošť - Pavlov - Datum: 17.7.2018 - Autor: Martin Švancar - Pozn.: Sp 1883 (Rakovník-západ - Praha-Bubny Vltavská) - Zobrazeno: 4048x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
31.01.2019 (0:03)
M 474 003: Já že jsem upřednostňoval jakási SUV a motorkáře? Aby měli kde závodit? Nikoli, jste na omylu. Možná by stála za zvážení návštěva odborníka, vidíte-li za vším černá SUV a zlá auta. Nepodsouvejte mi něco, co jsem nenapsal.
A okruhy a obchvaty? Co je na nich špatného? Deset z deseti obyvatel obcí, kudy dříve vedla nějaká silnice I. třídy a nyní je tato vedená po obchvatu, toto ocení a jsou za to rádi. Třeba za to, že v klidu přejdou ulici a při průjezdu náklaďáku nedrnčí nádobí v kredenci. Nakonec z toho těží i MHD a veřejná doprava obecně.
A okruhy a obchvaty? Co je na nich špatného? Deset z deseti obyvatel obcí, kudy dříve vedla nějaká silnice I. třídy a nyní je tato vedená po obchvatu, toto ocení a jsou za to rádi. Třeba za to, že v klidu přejdou ulici a při průjezdu náklaďáku nedrnčí nádobí v kredenci. Nakonec z toho těží i MHD a veřejná doprava obecně.
M474: Dvouhodinovým pojížděním příměstského autobusu prostor pro závodění na motorkách nevznikne, víme? Von teda nevznikne ani přistavěním okruhu, zvlášť dneska, když jsou všude kamery a úsekový měření.
Ze Slaného do Mělníka se jezdí po 16ce, ne přes Prahu.
Dale Cooper-
To jste vy, upřednostňovat auta a stavět okruhy, sockou ať jezdí plebs. A ten může klidně 2 hodiny někde popojíždět, aby jedinci v černých SUV a na motorkách měli kde závodit.
Dale Cooper-
To jste vy, upřednostňovat auta a stavět okruhy, sockou ať jezdí plebs. A ten může klidně 2 hodiny někde popojíždět, aby jedinci v černých SUV a na motorkách měli kde závodit.
Mezi D7 a D8 jezdí spóóusta aut ze Slanýho směr Mělník a naopak. Včetně kamiónů. Odpoledne není problém ke klíčovému kruháči ve Slaném poskakovat... no, půl hodiny asi jen když je hodně zle, ale mnoho a mnoho minut určitě. TEĎ je to posledních 800m za 6 minut, a to jsou dvě odpoledne.
MMch - po Evropské je to od první křižovatky za 6 minut skoro 5km neboli na Bořislavku.
MMch - po Evropské je to od první křižovatky za 6 minut skoro 5km neboli na Bořislavku.
(gp)
Sorry, vole, error. Samozřejmě několik tisíc. Díky.
Já tu zrovna počítám cosi, co aby hrály jednotky, tak projdu i číslem se čtrnácti nulama (kupodivu obyčejná stavařina: průhyb stropu obsahuje šířku místnosti v mm a ve čtvrté mocnině), takže mi ty čtyři nuly u obyvatel nepřišly divné.
Sorry, vole, error. Samozřejmě několik tisíc. Díky.
Já tu zrovna počítám cosi, co aby hrály jednotky, tak projdu i číslem se čtrnácti nulama (kupodivu obyčejná stavařina: průhyb stropu obsahuje šířku místnosti v mm a ve čtvrté mocnině), takže mi ty čtyři nuly u obyvatel nepřišly divné.
M.Š.: mimo špičku je to autobusem lepší, díval jsem se před půl dvanáctou, to stáhnul autobus z +5 na Okrsku na +2 v Dědině.
Lapil: Několik desítek tisíc? Dvě desítky jsou polovina produktivní populace!
Lapil: Několik desítek tisíc? Dvě desítky jsou polovina produktivní populace!
Zrovna Evropská fungovávala perfektně. Jak funguje teď, když mají autobusy zvláštní pruh a auta o polovinu pruhů míň, nevím. Rozhodně si ale nemyslím, že by důvodem nepoužívání autobusů z Kladna byly zácpy na Evropské. Už proto, že ty autobusy jezdí taky plné a končí na Veleslavíně.
Koneckonců jak píše Martin Švancar (díky za výklad), do Prahy a zpátky jezdí denně několik desítek tisíc lidí. Z toho sockou kolik - pět tisíc? Čistě intuitivní odhad.
Koneckonců jak píše Martin Švancar (díky za výklad), do Prahy a zpátky jezdí denně několik desítek tisíc lidí. Z toho sockou kolik - pět tisíc? Čistě intuitivní odhad.
29.01.2019 (6:19)
Kdyby víc lidí jezdilo sockou, tak by Evropská nebyla ucpaná, a byly by použitelné i autobusy.
Kdyby existovala severní větev pražského okruhu (mezi D7 a D8), tak by nebyl problém.
Kdyby existovala severní větev pražského okruhu (mezi D7 a D8), tak by nebyl problém.
Kdyby víc lidí jezdilo sockou, tak by Evropská nebyla ucpaná, a byly by použitelné i autobusy.
Kolik ještě v Praze mají provozních Btx?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko