Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
714.028-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Radňovice - Veselíčko - Datum: 29.4.2014 - Autor: Miloš - Zobrazeno: 4304x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
08.05.2014 (19:31)
Takže zrušit všechny soupravy a nahradit je supermoderními jednotkami s nejnovějším designem, trojvrstvými skly, klimatizací, plnou nízkopodlažností a interiérem jak z příměstského autobusu?
06.05.2014 (13:59)
No za chvíli tato fotka bude historická. Ty VÚD v u té poslední 010 zmizí někdy v červnu a budou nahrazeny tuším AŽD 97.
Bohužel není to jediný vlak co v celé trase jezdí 810. Jezdí tak téměř všechny spoje.
810 jezdi jako posledni vlak ze sumperku do jeseniku-60 km a skoro 2 hodiny jizdni doba to je teprve parada-kde jsou doby kdy to jezdil M262-nekdy clovek premysli jestli by nebylo lepsi jit pesky-chacha
No Zrovna na této trati by bylo záhodné to vyměnit za něco jiného pohodlnějšího. Jezdil sem tam s tímto 4 roky z N.M.n.M do Tišnova a můžu říct že vydržet to v tom bylo opravdu kumšt hlavně v létě. Takže ano ať to jezdí ale opravdu jen jako příměstský bus nebo max doba jízdy 20-30 minut bo dýl se to vydžet nedá.
Nechic: a ten smrad...
A jak je tato souprava asi ekonomicky výhodná.
Jako železniční fanda ano, ale racionální důvod pro takové soupravy asi není.
A jak je tato souprava asi ekonomicky výhodná.
Jako železniční fanda ano, ale racionální důvod pro takové soupravy asi není.
Tu čest jet takovouhle krásnou soupravou jsem měl v životě bohužel jenom jednou - na trati 210.
04.05.2014 (21:33)
Tak Regionova taky není žádný zázrak... Inu, z ho_na se bič neuplete.
RN je navíc nízkopodlažní a tady když sedíte v první 010 a 714 nebo nedejbože 742 houká na přejezdech, tak vám vyletí bubínky z hlavy
Co je na tom lepšího než 814? Všechno stojí sice za prd, ale 814 má aspoň důstojný hajzlík a lepší sedadla a dá sem tam otevřít okno (kvůli větrání, v kterém je 010 otřesná)... Akorát v 814 je větší rachot (logicky, když 010 nemá motor)...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko