..: Fotogalerie - detaily fotografie 705.914.0 :..
 

705.914.0


705.914.0Informace o fotografii:
 - Úsek: Třemešná ve Sl.úz.r. - Liptaň
 - Datum: 22.9.2007
 - Autor: Railman  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3442x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
01.10.2007 (19:42)  
já už jsem se svezl!opakuji přijdte se svést,stojí to zato!
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
01.10.2007 (0:14)  
djexpres: Barvy více méně odpovídají skutečnosti. Zvu Vás do Slezska - přijeďte se podívat a případně i svézt!
30.09.2007 (23:53)  
škoda toho polotmavého čela, aj tie farby mi prídu umelé
30.09.2007 (22:47)  
Kopřivy jsem si nevšiml, jinak souhlas s LA.
30.09.2007 (20:36)  
705 914 ČD opravily,néé???

705 913-shořela v listopadu 2006
705 914-provozní
705 916-provozní
705 917-nevím
registrovaný uživatel ČD4ever  mail  
Počet komentářů uživatele267 »fotek 0
30.09.2007 (20:02)  
Ajemgud: Radši 10 kiláků vlakem a 100 kiláků pěšky, než stodeset kiláků busem.......
Wool: Díky, lépe bych to vysvětlit nedokázal....
registrovaný uživatel Wool 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
30.09.2007 (18:49)  
Hehe, Ajemgud, Vy jste ale borec - cituji "Ale dival jsem se na mapu..." - pokud chcete neco rusit, tak se nestaci podivat na mapu a zhodnotit smerove podminky drahy a lokalizaci zastavek, vy jste tam asi nikdy nebyl. Pripominate mi politiku Martina Rimana, je nutne si uvedomit, ze existuji skutecnosti, ktere se pri vsi vuli nedostanou do kladnych cisel. Subvence nesmime vnimat jako zlo, utapeni penez - pokud tu skutecne spolecenska potreba je, pak je nevyhnutelne ji naplnit. Jiste, z Vasich slov vyplyva, ze alternativou je autobus, s tim ovsem prave pro Osoblazsko nelze souhlasit - lide jsou na vlak zvykli, cestuji jim do skoly, prace, v zime je to mnohdy jediny prostredek, kterym se da dostat do civilizace (nizinata oblast Slezske Hane je idealni pro vznik zaveji atd.), navic uzkokolejka je ve vybornem stavu po rekonstrukci v osmdesatych letech a diky aktivite SZD je posledni dobou vnimana jako turisticka atrakce, viz jedna z fotek kol. Rodnyho ve zdejsi fotogalerii, doporucuji si vsimnout frekvence, ktere zvecneny vlak dosahl. Tato trat ma vcelku veselou budoucnost a ji zastaveni provozu rozhodne nehrozi. A nemluvte zde o ekonomice, trat je i kulturnim dedictvim a hodnoty Vami prezentovane jsou dost dobre temporarni, zatimco drazka tu muze byt porad. Pokud jsme hospodarsky silni, pak dokazeme lokalni drahy dotovat a zajistit tim radnou zivotni uroven.
A Vas postoj - zkurvenost vseho v tomto state - smim se zeptat, cemu se profesne ci studijne venujete? Jak prispivate k tomu, aby to tu dale nebylo, jak tvrdite, na hovno? Nebo jste jen jednim z rady kverulantu? Ja jsem s zivotem v nasi kotline spokojen.
30.09.2007 (13:55)  
ofil - právě, že 810 má skoro stejné parametry, jako bus. Ale souprava lokomotiva + jeden vagónek má parametry uplně jiné, určitě tam bude mnohem vyšší spotřeba atd...
Ale je pravda, že i tratě, kde jezdí jediná 810 pořád poloprázdná, ty bych zrušil též. Jde o ekonomiku, to se prostě nemůže vyplatit (to asi jen tak žádnej vlak - ale tyhle spoje jsou nejspíš veliký díry na peníze).
30.09.2007 (13:51)  
vypada to jako ze vlak stoji v trave.Davam 4
30.09.2007 (13:45)  
Celo temer bez nasvitu, ostrost nic moc, kopriva pres celo, vlecnak nemusel byt v kolizi se znackou - urcite se dalo vytezit vice 3*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko