..: Fotogalerie - detaily fotografie 480.001-7 :..
 

480.001-7


480.001-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - GPS: 50°6'57.95"N, 15°6'1.815"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 6.10.2012
 - Autor: 55p 
 - Zobrazeno: 9410x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
23.10.2012 (21:14)  
Ještě jeden podstatný důvod - dálkové jednotky (viz třeba pendolino) mívají málokdy kolmé bočnice. Aerodynamika už je totiž ve sto šedesáti pěkně cítit a má zásadní vliv na klidný chod a vnitřní hluk ve vysokých rychlostech. Flirt jezdí většinou nižšími rychlostmi, těch špičkových zpravidla souvisle dosahuje nejvýš po jednotky minut, ale spíše jen desítky sekund, takže u něj bylo možné snahu o co nejefektivnější obtékání vzduchu poněkud utlumit ve prospěch maximální obsaditelnosti (meziměstké verze nabízejí konfiguraci sedadel 3+2) a snížení konstrukčních nákladů. Jak důležitý je tvar karoserie, dobře ukazuje například AGV, byť samozřejmě stavěné na úplně jiné rychlosti.
23.10.2012 (20:32)  
Luban H.: viz http://www.stadlerrail.com/media/uploads/FREx0711e.pdf

NIcKON: díky, konečně něco konkrétního :o) Komfort na palubě - to nejlépe vyhodnotí cestující - konkurence bude tvrdá, bude z čeho vybírat, uvidíme jak dopadne "hlasování nohama".
23.10.2012 (20:20)  
Jsem velice zvědavý, jak bude provoz Leoexpresu vypadat v praxi. Na fotkách vypadá interiér velice dobře a určitě bude pohodlný i pro dlouhodobé cestování. Akorát mi není jasné, co si mám představit ten revoluční způsob poskytování občerstvení. Na fotkách ty prostory pro cartering nevypadají moc velké a pokud vím, tak jídelní nebo barový oddíl není ve vlaku vůbec.
23.10.2012 (19:01)  
S dovolením se k Neaerthonovi přidám, i když svůj názor zformuloval poněkud ultimativně. A důvody? Je to jednotka stavěná primárně pro příměstskou dopravu, z čehož plyne základní řešení interiéru, zohledňující především umístění maxima cestujících na metr čtvereční, méně už jejich klimatický či akustický komfort na delších trasách - to se týká zejména konstrukce oken či členění vnitřních prostor. Totéž se týká jízdních a chodových vlastností, zaměřených spíše na vysokou příčnou i podélnou dynamiku, než udržování cestovního komfortu v trvale vysokých rychlostech na svršku proměnlivé kvality. Když uberete linkovému autobusu jedny dveře a dáte mu pohodlnější sedadla plus delší převody, bude to pořád linkový autobus, byť s černozlatým nátěrem a luxusním obložením interiéru. A naopak. Tipl bych si, že hlavním motivem byla cena, která zřejmě vychází u příměstských jednotek na jednoho cestujícího příznivěji, než u dálkových. Výhodou je i menší celková délka vlaku.
23.10.2012 (18:54)  
Jaká je vlastně maximální rychlost tohoto stvoření? Případně kde najdu nějaké technické parametry okolo toho (klidně i okolo Peršingu RJ) vozidla? Omlouvám se, že melu trochu mimo mísu...
23.10.2012 (17:58)  
Neaerthon: toto tvrzení by bylo dobré podpořit i nějakými důvody, jinak je to demagogie. Sem s nimy. Třeba konečně toto stokrát omleté téma někdo rozlouskne.
23.10.2012 (17:53)  
Neaerthon > jojo, to se pozna zvenku podle tvaru vlaku a jeho barvy nejlepe. Technicke parametry resit netreba, bo stejne je nejlepsi baruna se trema :-D
registrovaný uživatel Neaerthon  mail  
Počet komentářů uživatele22 »fotek 0
23.10.2012 (17:18)  
Souprava to je hezká, ale tak maximální na příměstskou dopravu a ne na dálkové trasy.
registrovaný uživatel M 152.0  mail  
Počet komentářů uživatele309 »fotek 0
23.10.2012 (16:54)  
Nejimpozantnější na celé téhle jednotce mi připadá ten nápis na předním okně...
23.10.2012 (17:34)  


Tady to není vidět - za "zábavně" je ještě čárka, tudíž nápis "pohodlně" možná odstraňovali nějak narychlo :-)
23.10.2012 (15:38)  
Mě se toto ve srovnání s Panterem vůbec nelíbí, zadeklovaná střecha tomu nepomůže. Ale přesto se těším až se svezu, interiér působí neodolatelně.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko