Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
480.001-7 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - GPS: 50°6'57.95"N, 15°6'1.815"E » - Datum: 6.10.2012 - Autor: 55p - Zobrazeno: 9410x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ještě jeden podstatný důvod - dálkové jednotky (viz třeba pendolino) mívají málokdy kolmé bočnice. Aerodynamika už je totiž ve sto šedesáti pěkně cítit a má zásadní vliv na klidný chod a vnitřní hluk ve vysokých rychlostech. Flirt jezdí většinou nižšími rychlostmi, těch špičkových zpravidla souvisle dosahuje nejvýš po jednotky minut, ale spíše jen desítky sekund, takže u něj bylo možné snahu o co nejefektivnější obtékání vzduchu poněkud utlumit ve prospěch maximální obsaditelnosti (meziměstké verze nabízejí konfiguraci sedadel 3+2) a snížení konstrukčních nákladů. Jak důležitý je tvar karoserie, dobře ukazuje například AGV, byť samozřejmě stavěné na úplně jiné rychlosti.
Luban H.: viz http://www.stadlerrail.com/media/uploads/FREx0711e.pdf
NIcKON: díky, konečně něco konkrétního :o) Komfort na palubě - to nejlépe vyhodnotí cestující - konkurence bude tvrdá, bude z čeho vybírat, uvidíme jak dopadne "hlasování nohama".
NIcKON: díky, konečně něco konkrétního :o) Komfort na palubě - to nejlépe vyhodnotí cestující - konkurence bude tvrdá, bude z čeho vybírat, uvidíme jak dopadne "hlasování nohama".
23.10.2012 (20:20)
Jsem velice zvědavý, jak bude provoz Leoexpresu vypadat v praxi. Na fotkách vypadá interiér velice dobře a určitě bude pohodlný i pro dlouhodobé cestování. Akorát mi není jasné, co si mám představit ten revoluční způsob poskytování občerstvení. Na fotkách ty prostory pro cartering nevypadají moc velké a pokud vím, tak jídelní nebo barový oddíl není ve vlaku vůbec.
S dovolením se k Neaerthonovi přidám, i když svůj názor zformuloval poněkud ultimativně. A důvody? Je to jednotka stavěná primárně pro příměstskou dopravu, z čehož plyne základní řešení interiéru, zohledňující především umístění maxima cestujících na metr čtvereční, méně už jejich klimatický či akustický komfort na delších trasách - to se týká zejména konstrukce oken či členění vnitřních prostor. Totéž se týká jízdních a chodových vlastností, zaměřených spíše na vysokou příčnou i podélnou dynamiku, než udržování cestovního komfortu v trvale vysokých rychlostech na svršku proměnlivé kvality. Když uberete linkovému autobusu jedny dveře a dáte mu pohodlnější sedadla plus delší převody, bude to pořád linkový autobus, byť s černozlatým nátěrem a luxusním obložením interiéru. A naopak. Tipl bych si, že hlavním motivem byla cena, která zřejmě vychází u příměstských jednotek na jednoho cestujícího příznivěji, než u dálkových. Výhodou je i menší celková délka vlaku.
Jaká je vlastně maximální rychlost tohoto stvoření? Případně kde najdu nějaké technické parametry okolo toho (klidně i okolo Peršingu RJ) vozidla? Omlouvám se, že melu trochu mimo mísu...
Neaerthon: toto tvrzení by bylo dobré podpořit i nějakými důvody, jinak je to demagogie. Sem s nimy. Třeba konečně toto stokrát omleté téma někdo rozlouskne.
Neaerthon > jojo, to se pozna zvenku podle tvaru vlaku a jeho barvy nejlepe. Technicke parametry resit netreba, bo stejne je nejlepsi baruna se trema :-D
Souprava to je hezká, ale tak maximální na příměstskou dopravu a ne na dálkové trasy.
23.10.2012 (15:38)
Mě se toto ve srovnání s Panterem vůbec nelíbí, zadeklovaná střecha tomu nepomůže. Ale přesto se těším až se svezu, interiér působí neodolatelně.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko