..: Galerie - Daten des Bildes 475.179 :..
 

475.179


475.179Informace o fotografii:
 - Abschnitt: Krupá - Lužná u Rakovníka
 - Datum: 15.6.2012
 - Autor: Jakub Gregor 
 - Zobrazeno: 3653x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

28.06.2012 (21:12)  
Kubo, to ti Šepli vybírá fleky, co? Ani jsem se fotku nepokoušel editovat, říkal jsem si, že useklá mašina neprojde, a ejhle...
28.06.2012 (22:06)  


A kdo to frflal, že chtěl jet do Krupé?;-)
28.06.2012 (15:58)  
Tenhleten průhled pod kotlem u 475.0 miluju, děkuji. A k tomu ještě ty uši chapelonského střihu...
Ad výška kotle: On není vyšší než třeba u ř. 477.0 nebo 498.1, to jen tak vypadá díky tomu, že nemá pod kotlem vany jako papoušek nebo velká kola jako albatros.
Ad obsah páry: Kdybyste si někdy v budce všimnul na dveřnici kotle takové smaltované tabulky, kde je napsáno NSV (nejnižší stav vody), tak byste zjistil, že většina objemu kotle je zaplněna vodou. To bude pěkných pár tun.
Ad těžiště: lokomotiva není auto a vyžadují se od ní trochu jiné jízdní vlastnost :-)
Registrierter Benutzer PAja 
Anzahl der geschriebenen Kommentare22 »fotek 0
28.06.2012 (12:11)  
No ty "uši" byly rozdílné dle výrobních seríí. Proč to nevím, ale nejspiš dle designu, protože ucinnost byla asi u všech obdobna, a všechny se určitě vešli do průjezdneho průřezu. Rovné měla první serie brnenská 101 a plzenska 111. Zde decinska 79 ma myslim nevice zkosené, pak slovenska 196 a 1142 je mají myslím méne.
Pročíst třeba zde:http://www.postreh.com/phprs/view.php?cisloclanku=2007082605
28.06.2012 (11:54)  
Já bych se toho těžiště tak nebál - kotel plný páry bude určitě lehčí než podvozek s koly a táhly.

Ještě otázku ohledně uší - tyto skosené uši byly jen na některých tratích zřejmně tunelům že? Nebo se pletu?

V Jaroměři jsem tuto úpravu viděl poprvé. Na naší 475.101 takové úpravy nebyly nutné - tunely na 340ce nejsou..
Registrierter Benutzer PAja 
Anzahl der geschriebenen Kommentare22 »fotek 0
28.06.2012 (10:26)  
Fotka pekna. v nahledu jsem premyšlel zda je to model. :-) Mam rad takové fotky. Siluety parnich masin jsou hezke, a zrovna petasedma a ještě s šikmejma ušima. Krása.

To M 474 003: Ono s tim kotlem, ono nekam musiš nacpat skřiňovy kotel, ten je nad zadním behounem, a protože to byly mašinky dost vykonné tak s tim mnoho nenadelas. No ten ram s pojezdem ale takovy peřičko taky nebude. Kde ma těžiště nevím, možna někdo znaleší, pětasedma "nesla" pěkně, takže jízdní vlastnosti byly uchazejici.
A ktery model pary s prumetem kol 1750 mm nama pojezd v tendru???
28.06.2012 (8:34)  
To by člověk nevěřil, jak je skrz to vidět. Ono se říkalo, elegantní lokomotiva s vysoko položeným kotlem, nebylo to na úkor jízdních vlastností? Těžiště vozidla má být co nejníže. Vyrábět model, tak s pohonem v tendru, jinak je problém.

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Fragen und Antworte


Info
informacni okenko