..: Fotogalerie - detaily fotografie 475.111 :..
 

475.111


475.111Informace o fotografii:
 - Úsek: Dubová Lhota - Janovice nad Úhlavou
 - Datum: 9.2.2008
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4859x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.09.2009 (18:10)  
Mně se to líbí a zaráží mne, jak z některých číší závist nebo až skoro nenávist. Je to smutné.
06.02.2009 (22:06)  
Beri:Kdyby jsi si pořádně přečetl topičův komentář,tak bys věděl,že nepíše nic o fotce bez násvitu,ale s nenasvíceným čelem.Je na Tebou odkazované fotce nasvícené čelo?:)
K foto:myslím,že řešit tmavé čelo je zbytečné.Já hodnotím fotku jako celek a podle celkové "nálady a atmosféry".A tu má tahle fotka sakra dobrou.Na čele lze detily rozeznat,takže vpoho,barvy jsou na polovinu února reálné.Ten kouř je také bomba.Za 5*.PS-pro pochybovače:u většiny fotovlaků nejsou na trati fotozastávky (samozřejmě,u některých ano,ale spíše při fotovlaku,ve kterém se fotiči i přepravují) ,ale účastníci nahánějí jedoucí vlak auty.Opakované rozjezdy jsou většinou jen ze stanic.
06.02.2009 (21:31)  
06.02.2009 (10:21)  
Nevím proč se tady někdo rozčiluje. Prostě tahle fotka je špica. Už sleduju fotogalerii 3 roky celkem pravidelně a mechaniky v Janovicích tu jsou tak jednou za rok. To mechaniky v Krupé minimálně 1x do měsíce.

Samozřejmě bez rozjezdu (kouře) by tu ta fotka nebyla a světlo je parádní.
Taky mohl být humus jako je tu letos už tři měsíce a celý tenhle šotovlak si mohli všichni nabouchat do ucha a ne s ním hltit už rok galerii. Pořád jsou to ale lepší fotky, než třičtvrtě na dnešní stránce.
registrovaný uživatel VKor 
Počet komentářů uživatele100 »fotek 0
06.02.2009 (8:57)  
Nemyslím, že autor chtěl dokumentovat čelo lokomotivy. Tady jde o něco úplně jiného: zachytit výsledný dojem tak, jak se nedá popsat slovy. A to se výtečně zdařilo: celek je velmi vyvážený co do prostoru, rozvržení prvků i kontrastu světlých a tmavých ploch, vlak působí velmi dynamicky a současně těžce - mohu pouze blahopřát. Mechaniky jsou samy o sobě jen třešničky na dortu - ovšem výtečné třešničky na skvělém dortu. Takhle bych chtěl jednou umět fotit...
05.02.2009 (19:08)  
pánové, proč by to nikomu jinému neprošlo? Pro přidávání fotek tu platí pro všechny stejná pravidla, to už tu bylo několikrát řečeno. Ano, je to trošku odvážná fotka, ale proč ne? Černobílá varianta by také mohla být, ale i takto ok. Mechaniky super, já třeba je na fotkách nemám. Co se týká rozjezdu, tak já mám spíš pocit, že vlak uháněl o 106, nebo se mýlím ?? ;-)
Jinak myslím, že boční násvit zde byl záměrem. Nemám proti tomu nic, vypadá to jinak než se sluncem za zády.
registrovaný uživatel Coudy  mail  
Počet komentářů uživatele66 »fotek 0
05.02.2009 (18:47)  
362-153: Souhlasím... Ne každému by toto ztvárnění fotografie s hodně tmavým čelem prošlo... Na druhou stranu topiče uznávám jako fotografa a netvrdil bych, že se nezadařily podmínky, autor je podle mě takto chtěl mít a taky je tak má.
05.02.2009 (15:26)  
Netradiční záměr, poslední dobou ses na ty protisvětlové šuplíkovky nějak zaměřil, což chce i značnou dávku odvahy. A gratuluji ke třísté fotce. :o)
05.02.2009 (12:56)  
Dejme tomu, že kdyby to bylo černobílý, tak by to šlo. Jinak už je to fakt přehnaný. Nikomu jinýmu by tohle tady neprošlo, nicht wahr. Zajímavý místo to taky není - janovický mechaniky má na fotce snad 90% lidí z republiky. A ještě ten provokativní umělej rozjezd...
05.02.2009 (15:22)  


Neplácej kraviny o provokativním umělém rozjezdu, když jsi tam nebyl. Budeš jedině za hlupáka.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko