..: Fotogalerie - detaily fotografie 475.111 :..
 

475.111


475.111Informace o fotografii:
 - Úsek: Neznašovy - Běšiny
 - Datum: 9.2.2008
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4592x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
28.09.2009 (18:06)  
Dobře vyvedené.
20.01.2009 (21:03)  
"kdyby tam nebyla ta bouda a roští okolo" ... jen tak mimochodem "ta bouda" je jeden z posledních vechtrů na západní části transverzálky v relativně původním stavu, tj. pouze s vyměněnými okny v padesátých letech minulého století, ale s původním dřevěným přístavkem. Bohužel už je cca 20 let prázdný a je to vidět především na zarostlé zahradě :-(.
registrovaný uživatel Toušisko  mail  
Počet komentářů uživatele1768 »fotek 0
16.01.2009 (6:06)  
Pánové početl jsem si a těm radilům o "bližší záběr" - zkuste vlézt do záběru cca 60-ti šotičům - ukmenujou Vás.
14.01.2009 (19:29)  
Měl bych několik dotazů na autora, pokusím se je přehledně seřadit pod sebe:
1) Kolik bylo ohnisko?
2) Co se na fotce změnilo po opakovaném editu? Mně to připadá víc do fialova.
3) Existuje další fotka s vlakem na náspu a s loko v kouři?
4) Pokud existuje, bylo foceno na stejné ohnisko či přitáhnuto blíže? Pokud na stejné ohnisko, bylo znova ostřeno (autofokusem) či zaostřeno jednou na počátku a ostření ponecháno na manuálu ?
Díky :-)
14.01.2009 (20:27)  


ad 1) 145mm
ad 2) zesvětlení středních tónů o 8 stupňů
ad 3) existuje dalších 25 fotek od této, z nichž jsou dle mého názoru tak 2-3 k vystavení, kdy kouř či jím vržený stín nezakrývá tak velkou část vlaku, ale jsou to až ty, kdy je lokomotiva dost daleko za propustkem
ad 4) různá ohniska 110mm, 78mm, 70mm a tím je snad jasná odpověď na ostření, přitažením bych akorát přišel o většinu kouře, který utíkal vodorovně vlevo
mmch: používat manuální ostření na jedoucí vlak při sekvenčním snímání by určitě nebyl nejlepší způsob k dosáhnutí ostré fotky, ty to používáš?
14.01.2009 (19:22)  
topič určite máš ešte ďalšiu verziu ukáž
14.01.2009 (17:21)  
Michael Hajn, zirecek: Bingo!!! Téměř přesně. Mašina nad propustkem = sražený kouř vlevo k zemi a tím pádem první tři vozy a tendr ve stínu, zbytek vlaku a kus domku zakrytý čoudem. Z vlaku je tak vidět méně než na této fotce.
Kdo fotí páry víc než jednou za rok, ví co dokáže natropit vítr s kouřem. :-)
14.01.2009 (17:11)  
Michael Hajn: Zrovna jsem začal psát to samé, aneb si myslím, že bylo foceno více fotek. Při poloze vlaku blíže k autorovi došlo k překrytí dýmem.
14.01.2009 (17:09)  
Nechápu,co se vám na tom nelíbí... Kompozice je takřka dokonalá(samozřejmě,ultras by rádi jenom véélkou mašinu a nic víc):parádní esíčko,telegrafní sloupy,vlak,stážní domek(?),kouř,"navrstvená" krajina a zalesněné kopečky podhůří Šumavy...dle mého dokonalé. Také bych si tipl,že u propustku by dým zakryl nejen soupravu,ale i domek(to by zhatilo kompozici),což ovšem ví jen autor. Možná by byl bok i lehce ve stínu(i když to by tak nevadilo). Kompozice od trati by byla,myslím,nudná,typu "bum vlak a nic":-D.Zkrátka fajnová fotka za 5*.
Messerschmit:já bych řekl,že právě topič je jeden z těch,co mají kompozici vždy dobře promyšlenou...na tomto snímku je to vidět:-)
14.01.2009 (16:04)  
Konstruktér bombardérů:
1) Vlak je součástí krajiny, tak proč toho nevyužívat.
2)Ne všude musí být "véélká mašínkáá".
3)Jak bys to tady chtěl provést jinak? Kdybys šel blíž, měl bys akorád celkem nudný pohled "pod sukni", navíc obohacený o ekoprvek v podobě suchého křoví. Jinak by jsi totiž musel vylézt na traťový násep, což sice lze, ale měl bys celkem málo místa pro úhybný manévr a tolik by nevyniklo traťové stoupání.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko