Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
475.111 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Domažlice - Spáňov - Datum: 9.2.2008 - Autor: topič - Zobrazeno: 4228x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Stejná a přesto úplně jiná! Jen znova lituju, že jsem tohle místo prošvihnul. *5*
Chary:Tak teď nevím, jestli je lepší nevědět(nevidět pod pokličku). Ale asi ano:) Do komentářů se nepouštím a asi dělám dobře:)
Mě jen překvapuje, jak se topič rozčiluje a tím se schzuje.
Myslím si, že by se mohl povznést nad ty komentáře. Bazala je v klidu a to oceňuji. Je nad věcí a tak by to mělo být.
Myslím si, že by se mohl povznést nad ty komentáře. Bazala je v klidu a to oceňuji. Je nad věcí a tak by to mělo být.
Off topic: Ale objednat si zrovna ke Šlechtičně nákladní vlak - ach ti Němci.
13.02.2008 (13:41)
Ach ti "informovaní" komentující, co vynášejí nějaké soudy, přičítajíc tak nevkus či neznalost cizincům bez znalosti věci.
Původně byl objednán štokr 556.0506. Pro údajnou závadu byl narychlo nahrazen 475.111 z IMC. Na požadavek objednatele byla opatřena hvězdou na dýmnici a červenými samolepkami na protizávažích na hnacích nápravách.
457.1... jezdily v dobách svého provozu (po ústupu z R, Sp, a Os) s Rn, Pn i Mn vlaky celkem běžně. Sám takto pamatuji dosud provozní 475.179 na konci 70.let. Takže je to "historicky" v pořádku. Navíc výběr fotomíst, sestavení JŘ a další organizační věci měli pořadatelé připraveny znamenitě, včetně nočního focení lokomotivy společně se soupravou. Ach, ti Němci. :-)
Původně byl objednán štokr 556.0506. Pro údajnou závadu byl narychlo nahrazen 475.111 z IMC. Na požadavek objednatele byla opatřena hvězdou na dýmnici a červenými samolepkami na protizávažích na hnacích nápravách.
457.1... jezdily v dobách svého provozu (po ústupu z R, Sp, a Os) s Rn, Pn i Mn vlaky celkem běžně. Sám takto pamatuji dosud provozní 475.179 na konci 70.let. Takže je to "historicky" v pořádku. Navíc výběr fotomíst, sestavení JŘ a další organizační věci měli pořadatelé připraveny znamenitě, včetně nočního focení lokomotivy společně se soupravou. Ach, ti Němci. :-)
13.02.2008 (8:50)
Každá fotka je originál sama o sobě, ale především to byl takový malý testík na zdejší odborníky, nepletu se? ;-)
Topičova i Bazalova fotka má svá pro i proti, jak zde někteří uvádějí jedna je moc studená, druhá moc teplá, jedna se kácí jemně doprava, druhá více doleva, jedna je horizontálně na střed, druhá je vertikálně na stred = prostě originál.
Osobně si myslím, že stejně ani Bazala či Topič tolik nebazírují na známkách, spíše se rádi pousmějí nad některými výroky a odborností návštěvníků.
Pro mě osobně jsou obě fotky krásné a kouzelné. :-)
Topičova i Bazalova fotka má svá pro i proti, jak zde někteří uvádějí jedna je moc studená, druhá moc teplá, jedna se kácí jemně doprava, druhá více doleva, jedna je horizontálně na střed, druhá je vertikálně na stred = prostě originál.
Osobně si myslím, že stejně ani Bazala či Topič tolik nebazírují na známkách, spíše se rádi pousmějí nad některými výroky a odborností návštěvníků.
Pro mě osobně jsou obě fotky krásné a kouzelné. :-)
(OT) redbird: A kdo ví, co by napsal, kdyby přišel na to, že tam nejsou dvě, ale tři! :-D
13.02.2008 (8:35)
Tahle druhá je hezčí. 5* :))
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko