..: Fotogalerie - detaily fotografie 460.053-2 :..
 

460.053-2


460.053-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Trebejov - Kostoľany nad Hornádom
 - Datum: 2.8.2013
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 6918x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
22.01.2014 (22:15)  
Ešus: jj, ale u Bček ne, tam je vídám otevřené za jízdy každou chvíli.
22.01.2014 (21:42)  
Honza: U Bdmtee se dveře zavírají samočinně při překročení 5 km/h.
22.01.2014 (18:28)  
vikititor: S 053 i 054 jsem jel 18.1.14. Interiér je překvapivě bez tagů. A jednotka myslím ani neměla tolik čmáranic zvenku.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
22.01.2014 (13:43)  
Jena: zas taková utopie to není, když jsou občas vidět různé kombinace motorových jednotek a vozů. Tam ale většinou (pokud to jsou 2 samostatné "vlaky", či více) bude mít každý svého fíru, který minimálně ty dveře zajistí.
A když by se za 460 zapřáhly Bčka nebo hnusný Bdmtee, tak ty se umí zablokovat sami, když to někdo nenechá otevřené. Šlo mi spíš o to, jestli třeba neplatí něco jako když část soupravy má centrální zavírání, musí tak jít všechny vozy, ale kdo ví jak je to u EN, které svým cirkusoidním řazením připomínají "co depo dalo", i když samozřejmšě to má svou logiku (každý vagón má své specifické služby a účely).
22.01.2014 (8:32)  
je to děs.. Vsadím se, že je to takhle zbombené i zevnitř - tagy všude - co kdyby jenom na hajzlu, ale to bude i v interiéru obecně.. Pak se v tom fááákt dobře sedí..

Ti pitomci co to počmárají z toho jednou vyrostou - a na jejich místo příjdou nový - mladí - blbí..
registrovaný uživatel jena 
Počet komentářů uživatele98 »fotek 0
21.01.2014 (23:54)  
Honza: já myslím, že by to jít stále mělo. Co si tak matně vybavuju, tak to bylo omezeno jak počtem náprav, tak váhou, ale přesná čísla po mě nechtějte... ;-)

Samozřejmě, připojit za to vůz s cestujícími je asi blbost, ale když nemusí mít blokování klasa s Bdt, nevidím důvod, proč by nezbytně musel mít ten vagón navíc. Vzhledem k tomu, že s touto "tezí" se pohybujeme v ryze utopické rovině, je myslím řešení problému "co by v takovém případě dělal průvodčí" asi poněkud zbytečné... :-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.01.2014 (23:43)  
A šlo by to dneska vůbec ouředně za 460 něco připřáhnout? Když by nebylo funkční zavírání dveří z jednotky? A co průvodčí? Měl by vagón(y) navíc, svého?
21.01.2014 (21:25)  
A pak že k jednotce nejde přidat vagon.
Mimo jiné se lze podívat do Rakouska, kde přidávají k Railjetům třeba 2 vozy. Sice jsou cestující z těchto vagonů odříznuti od zbytku s jídelákem, ale furt lepší, než kdyby se do kmenové jednotky lidi rvali...
A dalším příkladem může být Švýcarsko, kde za Allegry připojují i několik vozů klasické stavby. Allegry byly pro tyto účely už navrženy, proto takový výkon.
21.01.2014 (20:07)  
Bolest, bolest !
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.01.2014 (19:16)  
Já pamatuju jeden GVD jezdily za 460 843+ vagón (myslím) z Děčína do Ústí jako přetah soupravy pravidelně na jednom vlaku.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko