Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
460.053-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Trebejov - Kostoľany nad Hornádom - Datum: 2.8.2013 - Autor: malard - Zobrazeno: 6918x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ešus: jj, ale u Bček ne, tam je vídám otevřené za jízdy každou chvíli.
22.01.2014 (18:28)
vikititor: S 053 i 054 jsem jel 18.1.14. Interiér je překvapivě bez tagů. A jednotka myslím ani neměla tolik čmáranic zvenku.
Jena: zas taková utopie to není, když jsou občas vidět různé kombinace motorových jednotek a vozů. Tam ale většinou (pokud to jsou 2 samostatné "vlaky", či více) bude mít každý svého fíru, který minimálně ty dveře zajistí.
A když by se za 460 zapřáhly Bčka nebo hnusný Bdmtee, tak ty se umí zablokovat sami, když to někdo nenechá otevřené. Šlo mi spíš o to, jestli třeba neplatí něco jako když část soupravy má centrální zavírání, musí tak jít všechny vozy, ale kdo ví jak je to u EN, které svým cirkusoidním řazením připomínají "co depo dalo", i když samozřejmšě to má svou logiku (každý vagón má své specifické služby a účely).
A když by se za 460 zapřáhly Bčka nebo hnusný Bdmtee, tak ty se umí zablokovat sami, když to někdo nenechá otevřené. Šlo mi spíš o to, jestli třeba neplatí něco jako když část soupravy má centrální zavírání, musí tak jít všechny vozy, ale kdo ví jak je to u EN, které svým cirkusoidním řazením připomínají "co depo dalo", i když samozřejmšě to má svou logiku (každý vagón má své specifické služby a účely).
je to děs.. Vsadím se, že je to takhle zbombené i zevnitř - tagy všude - co kdyby jenom na hajzlu, ale to bude i v interiéru obecně.. Pak se v tom fááákt dobře sedí..
Ti pitomci co to počmárají z toho jednou vyrostou - a na jejich místo příjdou nový - mladí - blbí..
Ti pitomci co to počmárají z toho jednou vyrostou - a na jejich místo příjdou nový - mladí - blbí..
Honza: já myslím, že by to jít stále mělo. Co si tak matně vybavuju, tak to bylo omezeno jak počtem náprav, tak váhou, ale přesná čísla po mě nechtějte... ;-)
Samozřejmě, připojit za to vůz s cestujícími je asi blbost, ale když nemusí mít blokování klasa s Bdt, nevidím důvod, proč by nezbytně musel mít ten vagón navíc. Vzhledem k tomu, že s touto "tezí" se pohybujeme v ryze utopické rovině, je myslím řešení problému "co by v takovém případě dělal průvodčí" asi poněkud zbytečné... :-)
Samozřejmě, připojit za to vůz s cestujícími je asi blbost, ale když nemusí mít blokování klasa s Bdt, nevidím důvod, proč by nezbytně musel mít ten vagón navíc. Vzhledem k tomu, že s touto "tezí" se pohybujeme v ryze utopické rovině, je myslím řešení problému "co by v takovém případě dělal průvodčí" asi poněkud zbytečné... :-)
A šlo by to dneska vůbec ouředně za 460 něco připřáhnout? Když by nebylo funkční zavírání dveří z jednotky? A co průvodčí? Měl by vagón(y) navíc, svého?
A pak že k jednotce nejde přidat vagon.
Mimo jiné se lze podívat do Rakouska, kde přidávají k Railjetům třeba 2 vozy. Sice jsou cestující z těchto vagonů odříznuti od zbytku s jídelákem, ale furt lepší, než kdyby se do kmenové jednotky lidi rvali...
A dalším příkladem může být Švýcarsko, kde za Allegry připojují i několik vozů klasické stavby. Allegry byly pro tyto účely už navrženy, proto takový výkon.
Mimo jiné se lze podívat do Rakouska, kde přidávají k Railjetům třeba 2 vozy. Sice jsou cestující z těchto vagonů odříznuti od zbytku s jídelákem, ale furt lepší, než kdyby se do kmenové jednotky lidi rvali...
A dalším příkladem může být Švýcarsko, kde za Allegry připojují i několik vozů klasické stavby. Allegry byly pro tyto účely už navrženy, proto takový výkon.
Já pamatuju jeden GVD jezdily za 460 843+ vagón (myslím) z Děčína do Ústí jako přetah soupravy pravidelně na jednom vlaku.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko