Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
460.026-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Lhota u Opavy - Háj ve Slezsku - Datum: 3.10.2009 - Autor: Dennis Hübsch - Zobrazeno: 4518x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
30.12.2010 (16:02)
Honza: Přesně to je další blbá věc elefantů.
Kubasek12BKV: to že mají 460 nechutné WC jak píšeš není věc panťáku, ale údržby a co jsem měl možnost u 460 zjistit ještě za našeho Ústeckého provozu, bylo dobré. To ve 471 mi jednou netekla voda, ještě že jsem měl ty cestovní ubrousky.
27.12.2010 (18:21)
U DKV Bohumín mají 8 elefantua během zimy jsem neviděl ani jeden.
27.12.2010 (18:20)
Koukněte na 460ky mají 40 let na krku a jak jezdí dobře. sice mají nechutné wc ale aspoň ho najdu. 460ka není na počítač ale elefant je tak mínus pro elefanty.
27.12.2010 (18:11)
Elefanty jsou na ho..o mám z toho prostředí uvnitř migrénu jak se tam míchá to teplo se vzduchem, to ostré světlo, bouchám se když vstávám, hrozně dveře kňučí, nemohl jsem najít WC, chcípá to v zimě a padá jim systém konec tečka.
M 474 003: místo toho, aby si užívali krásný zvuk panťáku, tak si pustí sluchátka, no to když vidím tak bych je zabil :-)
Ty dveře jo, oni jak se moc brzo aktivují, tak se zkříží a pak to nejde otevřít, pravda. Nebo se je nějaký expert (jako i já) snaží zavřít a pak se centrálně nezavřou, musí se vyřadit z provozu :-( To když jsem ještě nevěděl jak to funguje jsem si řekl, přece to nebude fíra jen kvůli mně zavírat když jsem vystoupil sám, tak jsem za to zabral a už to nezavřel.
Ty dveře jo, oni jak se moc brzo aktivují, tak se zkříží a pak to nejde otevřít, pravda. Nebo se je nějaký expert (jako i já) snaží zavřít a pak se centrálně nezavřou, musí se vyřadit z provozu :-( To když jsem ještě nevěděl jak to funguje jsem si řekl, přece to nebude fíra jen kvůli mně zavírat když jsem vystoupil sám, tak jsem za to zabral a už to nezavřel.
Já nevím co řešíte skřípání brzd, já ho stejně přes řvoucí sluchátka spolucestujících neslyším. Dveře jsou nedomyšlené, to je pravda, já si je umím otevřít sám, a nepotřebuju aby mi pomáhal vzduchový válec. Chce to vzít obrovským švihem za kliku, ale pozor, je hliníková a při zlomení tvoří ostré hrany. Protože ten válec se aktivuje příliš brzy a přitlačí dveře na rám, ještě než stačím pořádně zmáčknout kliku. Myslím že podobné úvahy brzy vyzní do ztracena, elektrické vozy mají prohnutou skríň a dlouho jezdit nebudou.
ceskolipak: mezi UL a DC tornádo nejezdí už 3 roky (bohužel)a na skřípání brzd je jednoduchá rada - zacpat uši, nebo používat metalkeramické, případně kompozitní brzdové špalíky. Navíc 2 km průměrná vzdálenost je spíš mezi Prackovicemi - Roudnicí.
gaston.g: dveře se u 460 otevírají sami vzduchem po zmáčknutí kliky.
Ještě jsem zapomněl dodat, že 460 o proti škatulím nemají místo oken zrcadlo a osvětlení na pěstírnu marihuany.
gaston.g: dveře se u 460 otevírají sami vzduchem po zmáčknutí kliky.
Ještě jsem zapomněl dodat, že 460 o proti škatulím nemají místo oken zrcadlo a osvětlení na pěstírnu marihuany.
Omlouvám se, že nepřispívám k fotce, ale podle mě jsou hlavním problémem 460/560 dveře. Neotevírají se tak snadno jako např. u Bdmtee a hodně lidí má obavu z toho, že je neotevřou.
U 471 je mezi vozem a nástupistěm asi 40 cm takže tam musím stejně důchodcům pomáhat, protože se bojí, že tam spadnou. A to skřípání brzd mám nahrané, a pokud soused túruje na dvoře motorku, tak mu to pustím a mám klid.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko