..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.068-1 :..
 

451.068-1


451.068-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Rokytka výhybka č.1 odbočka - Praha-Libeň Vítkov (Nové spojení)
 - Datum: 13.1.2009
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3647x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel kevin 
Počet komentářů uživatele39 »fotek 0
11.07.2009 (10:38)  
Hezké místo a třeba se tu někdy sejdou i lepší soupravy.
10.07.2009 (16:40)  
P!zzm@an: To krásné nové spojení již není moc krásné...tunely, zdi, vše je posprejované, někteé částii skla na protihl.zdi rozbité...nechtěl bych znevažovat váhu nového spojení, ale vandalové by se měli povraždit...
10.07.2009 (15:02)  
pěkně vyšla i ta šalina na mostě:-)
10.07.2009 (10:04)  
Škoda, že tam není i přední vůz dvojčete. Nicméňě naštestí nebyla o pár merů vepředu a není useklá, to by snímek (asi) kazilo... u mě nyní za 5*
10.07.2009 (8:23)  
Miroslav Zikmund: Vím z diskusí pod články, že rozumíte zcela všemu a tak bych si rád nechal vysvětlit, kde je v okolí Prahy trať s levostranným provozem, když to dle Vašeho tvrzení byl jediný důvod pro osazení řídícího pultu na levou stranu stanoviště. Jednotky se primárně dodávaly do depa v Praze a následně pak do dep v UL, Košicích a Bohumíně. Pochybuji, že by časově omezené nasazení na ferdinandce bylo vodítkem konstruktéra k tomu, aby seděl fíra vlevo.
Raději bych dal za pravdu "povídačkám" pamětníků, viz např. bazala 68.
10.07.2009 (0:47)  
Spojení "historie" s ultra modernou. Žabotlam má opravdu levostrané řízení. To je odlišnost od ostatních HV, kde je řídící pult vpravo, nebo uprostřed. Do poloviny devadesátých let bylo obsazení jednotek strojvedoucí/pomocník (mechanik). Nyní je již pouze strojvedovcí. Pomocník opravdu ovládal dveře a předával návěsti od vlakové čety v zastávkách a od výpravčího ve stanicích. Navíc vedl vlakové náležitosti a výkaz o provozu vozidla.V začátcích své kariéry u ČSD v osmdesátých letech jsem se jako pomocník na těchto jednotkách něco najezdil, než jsem si přesedl vlevo. Navíc žabotlam má pro uzavření dveří optickou signalizaci. S levostranným provozem uspořádání stanoviště nemá nic společného. Důvod byl zřejmý a to souviselo s tehdejšími povinnostmi a složením lokomotivních čet. Jinak ta zadní jednotka v řazení je 451 021.
09.07.2009 (23:24)  
To je děs na takovém pěkném Novém spojení taková stará jednotka. To je přímo odpuzující.

Foto se ti velice povedlo. 5*
09.07.2009 (23:03)  
Tak jak je to například v Italsku
To Italsko je prosím kde?
09.07.2009 (21:56)  
vrbam : umístění řídícího stanoviště nesouvisí s tím, zda měl nebo neměl strojvedoucí kontrolovat dveře. Po nějakých 50 letech se těžko dopátráme věrohodného zdůvodnění (oficiální písemné materiály z úrovně někdejšího MD, výrobce apod., nikoli nějaké povídačky "pamětníků") tohoto konstrukčního uspořádání. Smysluplnost má takovéto uspořádání na trati s levostranným provozem, protože na levé straně trati jsou návěstidla. Tak jak je to například v Italsku. Z tohoto důvodu se peršinky, které si koupily FMN předělávaly na levostranné řízení.
09.07.2009 (21:34)  
Moc pěkný Jirko! sníh potěší v tudle roční dobu ;-) Jedna z prvních souprav S 29 na ZP
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko