Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.068-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Rokytka výhybka č.1 odbočka - Praha-Libeň Vítkov (Nové spojení) - Datum: 13.1.2009 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 3647x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
10.07.2009 (16:40)
P!zzm@an: To krásné nové spojení již není moc krásné...tunely, zdi, vše je posprejované, někteé částii skla na protihl.zdi rozbité...nechtěl bych znevažovat váhu nového spojení, ale vandalové by se měli povraždit...
Škoda, že tam není i přední vůz dvojčete. Nicméňě naštestí nebyla o pár merů vepředu a není useklá, to by snímek (asi) kazilo... u mě nyní za 5*
Miroslav Zikmund: Vím z diskusí pod články, že rozumíte zcela všemu a tak bych si rád nechal vysvětlit, kde je v okolí Prahy trať s levostranným provozem, když to dle Vašeho tvrzení byl jediný důvod pro osazení řídícího pultu na levou stranu stanoviště. Jednotky se primárně dodávaly do depa v Praze a následně pak do dep v UL, Košicích a Bohumíně. Pochybuji, že by časově omezené nasazení na ferdinandce bylo vodítkem konstruktéra k tomu, aby seděl fíra vlevo.
Raději bych dal za pravdu "povídačkám" pamětníků, viz např. bazala 68.
Raději bych dal za pravdu "povídačkám" pamětníků, viz např. bazala 68.
Spojení "historie" s ultra modernou. Žabotlam má opravdu levostrané řízení. To je odlišnost od ostatních HV, kde je řídící pult vpravo, nebo uprostřed. Do poloviny devadesátých let bylo obsazení jednotek strojvedoucí/pomocník (mechanik). Nyní je již pouze strojvedovcí. Pomocník opravdu ovládal dveře a předával návěsti od vlakové čety v zastávkách a od výpravčího ve stanicích. Navíc vedl vlakové náležitosti a výkaz o provozu vozidla.V začátcích své kariéry u ČSD v osmdesátých letech jsem se jako pomocník na těchto jednotkách něco najezdil, než jsem si přesedl vlevo. Navíc žabotlam má pro uzavření dveří optickou signalizaci. S levostranným provozem uspořádání stanoviště nemá nic společného. Důvod byl zřejmý a to souviselo s tehdejšími povinnostmi a složením lokomotivních čet. Jinak ta zadní jednotka v řazení je 451 021.
09.07.2009 (23:24)
To je děs na takovém pěkném Novém spojení taková stará jednotka. To je přímo odpuzující.
Foto se ti velice povedlo. 5*
Foto se ti velice povedlo. 5*
09.07.2009 (23:03)
Tak jak je to například v Italsku
To Italsko je prosím kde?
To Italsko je prosím kde?
09.07.2009 (21:56)
vrbam : umístění řídícího stanoviště nesouvisí s tím, zda měl nebo neměl strojvedoucí kontrolovat dveře. Po nějakých 50 letech se těžko dopátráme věrohodného zdůvodnění (oficiální písemné materiály z úrovně někdejšího MD, výrobce apod., nikoli nějaké povídačky "pamětníků") tohoto konstrukčního uspořádání. Smysluplnost má takovéto uspořádání na trati s levostranným provozem, protože na levé straně trati jsou návěstidla. Tak jak je to například v Italsku. Z tohoto důvodu se peršinky, které si koupily FMN předělávaly na levostranné řízení.
09.07.2009 (21:34)
Moc pěkný Jirko! sníh potěší v tudle roční dobu ;-) Jedna z prvních souprav S 29 na ZP
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko