Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
433.001 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Rožná - Bystřice nad Pernštejnem - Datum: 8.7.2007 - Autor: topič - Zobrazeno: 3826x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Nemuzu si vybavit, kterej sotous si byl, mezi tou 40 ostatnich to zkratka neslo, nicmene fotka nadherna
No, pane kolego, rád teď řeknu "Co jsme si, to jsme si".
Nemám zde několik fiktivních nicků...
Mně se fotka líbí moc! A v pravdě, mít ji v plném rozlišení, uvažoval bych o zvětšení 30x45! Takže 5:)
Nemám zde několik fiktivních nicků...
Mně se fotka líbí moc! A v pravdě, mít ji v plném rozlišení, uvažoval bych o zvětšení 30x45! Takže 5:)
18.08.2007 (10:44)
Topič:
Na "třináctkách" jsem ještě dělával, coby začínající ajznboňák.
Na "třináctkách" jsem ještě dělával, coby začínající ajznboňák.
To Bazala: V roce 1969 se nám začínala normalizace, proto také 21. srpna 1969 jako projev nesouhalasu s tím vypokly v Praze, Brně a jiných městech nepokoje s barikádami a a oběťmi na životech. Všechno se začalo vracet na původní místa. Vím o čem mlovím tenkrát jsem to dost prožíval.
re Topič: ovšem k tomu roku 1969 mi nějak nesedí pionýrská žňová hlídka.Myslím si,že v létě 1969 měli pionýři úplně jiné starosti.Tímto také soudruhu strojvůdci odpouštím jízdu bez rudé hvězdy.Ale zdravit slavné májové dny mohl.
17.08.2007 (19:58)
stoupovi:
Cituji ze sborníku 100 LET ŽELEZNIČNÍ TRATI BRNO - TIŠNOV A 80 LET TIŠNOV - ŽĎÁR N. SÁZ., kapitola Lokomotivy, str. 21:
"Ještě jednodušší byla situace na tzv. "staré trati". Tak byla nazývána od r. 1953 původní trať z Tišnova do Žďáru přes Bystřici a Nové Město. Všechny výkony zde prováděly lok. 524.13 LD Brno a podřízených strojových stanic Tišnov a Žďár až do doby, kdy byly nahrazeny počátkem 70. let lok. T478.1"
V roce 1970 byly v LD Brno-dolní loko T478.1001, 002, 021, 022, 053, 054, 103, 104 a 105, a tyto lokomotivy postupně nahradily dosluhující patnáctku "třináctek" - zdroj>vlastní pozorování :-)
Cituji ze sborníku 100 LET ŽELEZNIČNÍ TRATI BRNO - TIŠNOV A 80 LET TIŠNOV - ŽĎÁR N. SÁZ., kapitola Lokomotivy, str. 21:
"Ještě jednodušší byla situace na tzv. "staré trati". Tak byla nazývána od r. 1953 původní trať z Tišnova do Žďáru přes Bystřici a Nové Město. Všechny výkony zde prováděly lok. 524.13 LD Brno a podřízených strojových stanic Tišnov a Žďár až do doby, kdy byly nahrazeny počátkem 70. let lok. T478.1"
V roce 1970 byly v LD Brno-dolní loko T478.1001, 002, 021, 022, 053, 054, 103, 104 a 105, a tyto lokomotivy postupně nahradily dosluhující patnáctku "třináctek" - zdroj>vlastní pozorování :-)
Jó, jó 1969 .. to tam eště jezdili skaličáci, nebo 524.1 "válečné"? Já to typuji na 1961 (když jsem byl na Račíně na dofče s rodiči) a tudy zpátky do Brna. Jen mi nejde do hlavy, kde zapoměli hytlák. Hvězda je prostě omylem pod šmírem. (Nebyl ten předpis takhle krutě zpřísněn až v rámci normalizace po 1970? Předtím hvězdy taktéž, ale coby pamětník jsem slýchal, že zpřísněné znění přišlo až "po vstupu" a že až toto znění dostalo hvězdy zpátky na "méně uvědomělé stroje".)
A propos! Ta fotka je křásná.
A propos! Ta fotka je křásná.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko