..: Fotogalerie - detaily fotografie 383.001-5 :..
 

383.001-5


383.001-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Kostomlaty nad Labem - Kamenné Zboží
 - Datum: 25.6.2016
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Pn 48369 Děčín hl.n. -
Nymburk (aneb poprvé do
Nymburka)
 - Zobrazeno: 7179x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
17.11.2016 (10:25)  
Všech 5 Vectronů ČD Carga je z původního objednaného množství pro Europe Locomotive Leasing (ELL) a ELL se s ČDC dohodlo že těch 5 lokomotiv (s homologací pro H, AT, PL, CZ, D a SK) si vezme ČDC aby je mělo do konce roku a Siemens na konci výroby (cca 100kusů) pro ELL vyrobí těch 5 Vectronů co si odebralo ČDC během dodávek Vectronů pro ně.

Add k 380tkám - Myslím si že vadná várka převodovek u RJ Vectronů a hromadné problémy při servisu řady 380 nejde ani trošku srovnat. Už jenom v tom kolik lokomotiv řady 193 (Vectron) jezdí a kolik lokomotiv řady 380 nejezdí (nedávno otočilo Eso 362 118 několikrát obrat za loko 380)
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
29.06.2016 (13:29)  
ythomas_ct: Vždyť já také použil podmiňovací způsob "by byla registrovaná", nikoliv že "je registrovaná"!
A vysvětlení s tabulkou už poskytnul Keprt. Navíc na tom snímku je tak nepatrná a v daném rozlišení téměř nečitelná, že i kdyby to důkaz byl z této fotky rozhodně nevyplývá.
28.06.2016 (14:16)  
No a co jsem asi tak měl na mysli, když jsem Siemens, kterej ty mašiny chrlí "jak na běžícím pásu", označil za garážovku, která prostě může vzít jednu mašinu z tý hromady a lusknutím prstu ji dodat v řádu týdnů nebo měsíců, nebo jak to bylo.

Nápověda pro nákladní převody - ironie.
28.06.2016 (14:03)  
Jak to je na 386 Metrans?
28.06.2016 (13:59)  
Tabulku s velkým D na začátku mají i vectroni pro PKP Cargo a BLS, a ty snad všchny z bazénku narychlo vytažený nejsou. Prostě jak to montujou pro různé zákazníky na přeskáčku, tak maj jeden rastr s velkým D a do něj ad-hoc dolepujou další písmenka (a škrtátka :-) Kde jsou ty časy montáže ČME 3, tam takové problémy neřešili :-)

Což samozřejmě nevylučuje, že v jakémsi původním plánu výroby tam mohlo být plánováno D-ELOC.

ad garážovka - pod tímto pojmem si představím umolousanou dílničku s kusovou produkcí čehosi, a ne sériovou výrobu v intencích dnešního Siemensu :-)
28.06.2016 (13:35)  
Ad Woky:
A co na té fotce nasvědčuje tomu, že by byla lokomotiva registrovaná v Německu? Obávám se, že vůbec nic.
Však ale také nepíšu, že lokomotiva JE registrována v Německu; to by na ní asi nebylo napsáno to "CZ-ČDC se spoustou čísel". Já jsem psal, že původně zamýšlený zákazník BY (zřejmě) MĚL lokomotivu registrovanou v Německu. A obávat se můžete, ale podívejte se na tu (zatím silně proškrtanou) tabulku zemí, kam lokomotiva (ne)může zajíždět. Není trochu divné dávat tam na první místo to velké "D" (a "CZ" jenom někam dozadu), když to chci (od počátku) registrovat v "CZ"?
28.06.2016 (12:32)  
Ano, omlouvám se, nevyjádřil jsem se přesně, nedomyslel jsem to do konce, to se mi stává maximálně jednou za deset let.

Takže než z poolu prostě vzali první, co sjela z výrobní linky. Myšlenka o garážovce přetrvává.

K té fotce - jde o nějaké technické specifikace? Neměl by to být "normální vektron"? Jde o to, že třeba na tom podvozku je něco "typicky německého", zatímco seriové kusy pro CZ-ČDC budou mít něco jinak?
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
28.06.2016 (12:08)  
ythomas_ct: A co na té fotce nasvědčuje tomu, že by byla lokomotiva registrovaná v Německu? Obávám se, že vůbec nic.
28.06.2016 (11:21)  
Ad Zughaken:
...můžete mi vysvětlit jak by lokomotiva vytažená z nějakého poolu mohla obdržet registraci v ČR a označení 383?
Byť nejsem Chary, tak odpovím. Já si myslím, že nebyla "vytažená z nějakého poolu", ale že lokomotiva, která byla zrovna vyráběna pro "nějaký pool" se operativně prodala ČD-C s tím, že "pool počká". (On asi nebude čekat až tak dlouho, takže s tím možná nemá problém.) A je možné najít určité náznaky, že onen původně zamýšlený zákazník by měl lokomotivu registrovanou v Německu, jak vyplývá např. z této fotky:
http://1gr.cz/fotky/lidovky/16/061/lnorg/PAV63ad83_vec01.JPG
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko