Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.014-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Golčův Jeníkov město - Vlkaneč - Datum: 30.1.2019 - Autor: malard - Zobrazeno: 3129x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
27.02.2019 (20:31)
Ad NIcKON:
A která verze to je?
Vždyť to píšu - tak, která má jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku. Možná jsou do tohoto stavu uvedeny všechny mašiny, ale spíš bych řekl, že ne. Prostě jde o určitou verzi HW, ale i SW, která disponuje příslušnými štemply...
A která verze to je?
Vždyť to píšu - tak, která má jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku. Možná jsou do tohoto stavu uvedeny všechny mašiny, ale spíš bych řekl, že ne. Prostě jde o určitou verzi HW, ale i SW, která disponuje příslušnými štemply...
A která verze to je? Já si dodnes myslel, že pro ÖBB/DB Netz jsou schválené všechny messerschmitty.
25.02.2019 (20:18)
Ad sběrače:
Řada 380 skutečně umí oběma sběrači jak střídavinu, tak stejnosměr. Avšak u verze lokomotivy, která je schválena do Německa (a do Rakouska?) je jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku, který snese menší proudové zatížení, takže pokud potřebujete využívat vyšší výkon (než cca 3 MW), tak na stejnosměru můžete využívat u dotčených lokomotiv jen jeden sběrač (ten "nečistý"). Na střídavině je to ale u nás v podstatě jedno...
Řada 380 skutečně umí oběma sběrači jak střídavinu, tak stejnosměr. Avšak u verze lokomotivy, která je schválena do Německa (a do Rakouska?) je jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku, který snese menší proudové zatížení, takže pokud potřebujete využívat vyšší výkon (než cca 3 MW), tak na stejnosměru můžete využívat u dotčených lokomotiv jen jeden sběrač (ten "nečistý"). Na střídavině je to ale u nás v podstatě jedno...
Jj, protože odletující rozpálené oharky od ližin se dokáží zapéct nejen do karoserií, ale dokonce i do skla.
Snad to stále platí. Argumentovalo se tím, aby se při utržení sběrače či lyžiny nepoškodila výstroj střechy, pokud je dražší než čelo následujícího vozu. Na přední se tedy jezdí u nákladů, pokud táhnou auta nebo cisterny s hořlavými komoditami, a dále na přípřeži před jinou lokomotivou nebo řídicím vozem, zejména pokud jsou na jejich stanovišti osoby.
To nebyl argument, ale dohad. Nicméně jsem si našel schéma a skutečně messerschmitt umí, na rozdíl od eurosprinterů, sbírat každou napěťovou soustavu kterýmkoliv z obou sběračů (třísystémové eurosprintery mají tři, čtyřsystémové čtyři). Takže přenechávám vysvětlení povolanějším. Dříve u nás bývalo pravidlem, že elektrické mašiny jezdily primárně na zadní (až na jmenovité výjimky), možná to stále platí.
No s těmi napěťovými soustavami je to hezké vysvětlení, ale Břeclaví projíždí 380-ky stoprocentně na přední...tady na zadní...takže nějaký jiný argument?
Pokud to je jako u eurosprinterů, tak sběrače mění podle napěťové soustavy.
Tak koukám,že 380-ka jede na zadní sběrač.To je asi nějaká vyjímka. Já se setkávám s tím,že fírové specielně na této řadě jezdí na přední,co vypadá poněkud neesteticky.
24.02.2019 (19:36)
železniční svršek pěkný, ale co ty sloupy tr. vedení ?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko