..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.014-1 :..
 

380.014-1


380.014-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Golčův Jeníkov město - Vlkaneč
 - Datum: 30.1.2019
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3129x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
27.02.2019 (20:31)  
Ad NIcKON:
A která verze to je?
Vždyť to píšu - tak, která má jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku. Možná jsou do tohoto stavu uvedeny všechny mašiny, ale spíš bych řekl, že ne. Prostě jde o určitou verzi HW, ale i SW, která disponuje příslušnými štemply...
25.02.2019 (23:36)  
A která verze to je? Já si dodnes myslel, že pro ÖBB/DB Netz jsou schválené všechny messerschmitty.
25.02.2019 (20:18)  
Ad sběrače:

Řada 380 skutečně umí oběma sběrači jak střídavinu, tak stejnosměr. Avšak u verze lokomotivy, která je schválena do Německa (a do Rakouska?) je jeden sběrač s obložením z čistého uhlíku, který snese menší proudové zatížení, takže pokud potřebujete využívat vyšší výkon (než cca 3 MW), tak na stejnosměru můžete využívat u dotčených lokomotiv jen jeden sběrač (ten "nečistý"). Na střídavině je to ale u nás v podstatě jedno...
25.02.2019 (15:14)  
Jj, protože odletující rozpálené oharky od ližin se dokáží zapéct nejen do karoserií, ale dokonce i do skla.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
25.02.2019 (14:38)  
Snad to stále platí. Argumentovalo se tím, aby se při utržení sběrače či lyžiny nepoškodila výstroj střechy, pokud je dražší než čelo následujícího vozu. Na přední se tedy jezdí u nákladů, pokud táhnou auta nebo cisterny s hořlavými komoditami, a dále na přípřeži před jinou lokomotivou nebo řídicím vozem, zejména pokud jsou na jejich stanovišti osoby.
25.02.2019 (14:18)  
To nebyl argument, ale dohad. Nicméně jsem si našel schéma a skutečně messerschmitt umí, na rozdíl od eurosprinterů, sbírat každou napěťovou soustavu kterýmkoliv z obou sběračů (třísystémové eurosprintery mají tři, čtyřsystémové čtyři). Takže přenechávám vysvětlení povolanějším. Dříve u nás bývalo pravidlem, že elektrické mašiny jezdily primárně na zadní (až na jmenovité výjimky), možná to stále platí.
25.02.2019 (12:46)  
No s těmi napěťovými soustavami je to hezké vysvětlení, ale Břeclaví projíždí 380-ky stoprocentně na přední...tady na zadní...takže nějaký jiný argument?
25.02.2019 (11:49)  
Pokud to je jako u eurosprinterů, tak sběrače mění podle napěťové soustavy.
25.02.2019 (11:04)  
Tak koukám,že 380-ka jede na zadní sběrač.To je asi nějaká vyjímka. Já se setkávám s tím,že fírové specielně na této řadě jezdí na přední,co vypadá poněkud neesteticky.
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
Počet komentářů uživatele171 »fotek 0
24.02.2019 (19:36)  
železniční svršek pěkný, ale co ty sloupy tr. vedení ?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko