Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.004-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Horný Hričov - Žilina - Datum: 1.10.2013 - Autor: Juraj Michalka - Pozn.: Ex 123 "Fatra" (Praha hl. n. -Žilina) - Zobrazeno: 6694x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
19.11.2013 (10:10)
Ešus: a o 30 km dál se staví zhruba 30km úsek nové trati. Uberte z té šotohysterie.
RACEK: Dá se vzít v úvahu i fakt, že dnešní takt je poněkud hustší než býval dříve. Nicméně asi nejdůležitějším faktorem, je to, že se oproti minulosti mnohem více preferuje individuální doprava. Aut bývalo daleko méně a vlaky (autobusy) bývaly mnohem více naplněné.
optus: není ten důvod, že se dnes nenaplní čtrnáctivozový vlak, spíš v tom, že se jezdí poněkud častěji? Například na rychlících Brno - Bohumín dnes jezdí 14x za den šestivozová souprava, v 80. letech jezdil rychlík asi 3x denně. Pokud by býval měl 14 vozů, tak je dnešní nabídka co do množství vozů přesně dvojnásobná ... a co se týče použitelnosti, tak asi pětinásobná.
Ešus: To je vidět, kam dnešní mentalita směřuje: Neustále odsuzování všeho bez znalostí souvislostí, typické české kopání nejlépe do všeho, internetové anonymní zvracení negativností; stejně jako nyní i já činím, :-D.
To je vidět, kam dnešní doprava směřuje: Zrezivělý označník autobusové zastávky bez nástupní hrany, na trati četné oblouky. Třísystémová lokomotiva táhne na jednosystémovém vozebním ramenu moderní vozy, které ale nic nenadělají s poměrně malou traťovou rychlostí. A na pozadí obrovské, betonové monstrum (které úžasně "doplňuje" okolí) s mnoha kamiony.
Lidi, buďte rádi, že to je jak to je a neblbněte! Krásná moderní souprava, skvělá lokomotiva v čele a spojení z Čech a Moravy do Žiliny každou hodinu + RegioJet a noční spoje. To je 100x lepší než 15-ti vozový R 526/527 Laborec v 80. letech se smradlavými vagóny a jízdní dobou Praha - Žilina >8 hodin. Navíc cena jízdenky přepočtená na současné platy je dneska nižší než tehdy. Proberte se a přestaňte vymýšlet "somariny".
Wegacz: 14-ti vozové rychlíky nebyly vyjímkou ani v 80-tých letech. Není divu, že se dnes horko těžko naplní takový vlak, protože i přes nedostatčnou silniční infrastrukturu jezdí mraky lidí autem. Dříve bylo zcela běžné, že třeba nákupčí či obchodník jel ke klientovi veřejnou dopravou, protože ve firmě měl služební auto, pochopitelně s řidičem jen ředitel, případně náměstek. Podívej se po dálnici kolik tam uvidíš pomalovaných firemních aut... velká většina těchto lidí dříve jezdila vlakem/busem...
Intelpetr: No po té silnici jsem se před otevřením dálnice cosi najezil, a praskající silnici ve švech si představuju jinak :)
Intelpetr: No po té silnici jsem se před otevřením dálnice cosi najezil, a praskající silnici ve švech si představuju jinak :)
18.11.2013 (17:59)
intelpetr: viz nahoře dálnice :-) už se těším, až tam někdy vyrazím na kolo.
18.11.2013 (17:48)
Copak to nechápete? Počet vozů jezdí pořád stejný, akorád jsou rozprostřeny mezi více vlaků.
Jinak vypadá to zajímavě, kdysi stará silnice praskala ve švech, a dnes po ní nejede ani kolo :)
Jinak vypadá to zajímavě, kdysi stará silnice praskala ve švech, a dnes po ní nejede ani kolo :)
foto si myslím nemá chybu,ale přikláním se k názoru,Wegacz.mě to je takové smutné,že v dnešní době jsou ty soupravy spíše krátké,když nepočítám noční spoje.jj,časy mého dětství,když jezdily r,ex od 10 vozů,výš,jsou asi ta tam.ale asi to postačuje.5*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko