..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.004-2 :..
 

380.004-2


380.004-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Horný Hričov - Žilina
 - Datum: 1.10.2013
 - Autor: Juraj Michalka 
 - Pozn.: Ex 123 "Fatra" (Praha hl. n.
-Žilina)
 - Zobrazeno: 6694x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
19.11.2013 (10:10)  
Ešus: a o 30 km dál se staví zhruba 30km úsek nové trati. Uberte z té šotohysterie.
19.11.2013 (10:05)  
RACEK: Dá se vzít v úvahu i fakt, že dnešní takt je poněkud hustší než býval dříve. Nicméně asi nejdůležitějším faktorem, je to, že se oproti minulosti mnohem více preferuje individuální doprava. Aut bývalo daleko méně a vlaky (autobusy) bývaly mnohem více naplněné.
registrovaný uživatel Racek 
Počet komentářů uživatele28 »fotek 0
19.11.2013 (9:43)  
optus: není ten důvod, že se dnes nenaplní čtrnáctivozový vlak, spíš v tom, že se jezdí poněkud častěji? Například na rychlících Brno - Bohumín dnes jezdí 14x za den šestivozová souprava, v 80. letech jezdil rychlík asi 3x denně. Pokud by býval měl 14 vozů, tak je dnešní nabídka co do množství vozů přesně dvojnásobná ... a co se týče použitelnosti, tak asi pětinásobná.
19.11.2013 (6:45)  
Ešus: To je vidět, kam dnešní mentalita směřuje: Neustále odsuzování všeho bez znalostí souvislostí, typické české kopání nejlépe do všeho, internetové anonymní zvracení negativností; stejně jako nyní i já činím, :-D.
18.11.2013 (23:09)  
To je vidět, kam dnešní doprava směřuje: Zrezivělý označník autobusové zastávky bez nástupní hrany, na trati četné oblouky. Třísystémová lokomotiva táhne na jednosystémovém vozebním ramenu moderní vozy, které ale nic nenadělají s poměrně malou traťovou rychlostí. A na pozadí obrovské, betonové monstrum (které úžasně "doplňuje" okolí) s mnoha kamiony.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
Počet komentářů uživatele232 »fotek 0
18.11.2013 (21:45)  
Lidi, buďte rádi, že to je jak to je a neblbněte! Krásná moderní souprava, skvělá lokomotiva v čele a spojení z Čech a Moravy do Žiliny každou hodinu + RegioJet a noční spoje. To je 100x lepší než 15-ti vozový R 526/527 Laborec v 80. letech se smradlavými vagóny a jízdní dobou Praha - Žilina >8 hodin. Navíc cena jízdenky přepočtená na současné platy je dneska nižší než tehdy. Proberte se a přestaňte vymýšlet "somariny".
18.11.2013 (21:30)  
Wegacz: 14-ti vozové rychlíky nebyly vyjímkou ani v 80-tých letech. Není divu, že se dnes horko těžko naplní takový vlak, protože i přes nedostatčnou silniční infrastrukturu jezdí mraky lidí autem. Dříve bylo zcela běžné, že třeba nákupčí či obchodník jel ke klientovi veřejnou dopravou, protože ve firmě měl služební auto, pochopitelně s řidičem jen ředitel, případně náměstek. Podívej se po dálnici kolik tam uvidíš pomalovaných firemních aut... velká většina těchto lidí dříve jezdila vlakem/busem...

Intelpetr: No po té silnici jsem se před otevřením dálnice cosi najezil, a praskající silnici ve švech si představuju jinak :)
18.11.2013 (17:59)  
intelpetr: viz nahoře dálnice :-) už se těším, až tam někdy vyrazím na kolo.
18.11.2013 (17:48)  
Copak to nechápete? Počet vozů jezdí pořád stejný, akorád jsou rozprostřeny mezi více vlaků.
Jinak vypadá to zajímavě, kdysi stará silnice praskala ve švech, a dnes po ní nejede ani kolo :)
registrovaný uživatel MACHII73  mail  
Počet komentářů uživatele173 »fotek 0
18.11.2013 (16:31)  
foto si myslím nemá chybu,ale přikláním se k názoru,Wegacz.mě to je takové smutné,že v dnešní době jsou ty soupravy spíše krátké,když nepočítám noční spoje.jj,časy mého dětství,když jezdily r,ex od 10 vozů,výš,jsou asi ta tam.ale asi to postačuje.5*
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko