..: Fotogalerie - detaily fotografie 381.002-5 :..
 

381.002-5


381.002-5Informace o fotografii:
 - Místo focení: Brestovany
 - Datum: 5.3.2013
 - Autor: Marcel Gajar  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 3026
 - Zobrazeno: 6991x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.03.2013 (9:31)  
Viktor Suchoň: Myslel som to ironicky vzhľadom na otázku,či si rozumejú...Ano komunikácia je už viacmenej doladená
18.03.2013 (8:15)  
Další důvod nasazení push-pullů je skutečnost, že jednotky 671 si dlouhodobě nerozumí se zabezpečovací technikou uzlu Bratislava.
Trochu rozpaky vyvolávající je nasazení řady 381 s krátkým pushpullem - její výkon je oproti řadě 263 téměř dvojnásobný... ale to je trochu jiný příběh...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.03.2013 (23:26)  
Pecold možná myslel, že není výhodná krátká souprava s lokomotivou (ať PP nebo normálně klasika co přepřahuje), protože se zvyšuje hmotnost vlaku na sedadlo. Hnací vůz i dvousystémového "ešusu" bude lehčí než tato lokomotiva a ještě se do něj vejdou lidi.
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
17.03.2013 (20:56)  
Pecolde ty si uplne mimo... Dlzka jednotky nema nic spolocne s efektivitou PP. PP je efektivny lebo rusen nemusi v konecnej stanici obiehat supravu. To ci ma suprava dva vozne plus jeden riadiaci alebo ja neviem osem je uplne jedno. Samozrejme zakupenie supravy push pull a pouzitie starsich masin je lacnejsie ako nova jednotka 671. Si este nevidel napriklad nemecky push pull osobak v akcii? napriklad http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=210860&nseq=387
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.03.2013 (15:08)  
Hmm, s touhle mašinou to vypadá zajímavě i v tomto docela nehezkém nátěru.
17.03.2013 (9:54)  
pecold: kouzlo slovenských PP spočívá v tom, že ZSSK k jejich vozbě používají zejména modernizované 263, takže lze předpokládat, že byly levnější, než hypotetická jednotka 571 (tedy spíš další 671). I když u dotovaných nákupů státních firem to může být všelijak. A dále, absencí výzbroje v PP se získá víc prostoru ve vlaku.
registrovaný uživatel pecold  mail  
Počet komentářů uživatele2 »fotek 0
16.03.2013 (22:52)  
Mohu se zeptat na co mají význam PP na takto krátkých jednotkách? Dle mého názoru by bylo výhodnější používat ucelené jednotky? Možná je to názor amatéra, takže snad mi to někdo vyvrátí...
16.03.2013 (18:00)  
no škoda že som nebol, mohli sme pokecať
16.03.2013 (22:22)  


No škoda, ale však určite pôjdeme ešte ;-)
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele718 »fotek 0
16.03.2013 (17:18)  
Souběh červené barvy s modrou oblohou působí velmi pozitivně na náladu ze zbytkové zimy. 5!
16.03.2013 (16:47)  
Ďakujem! No ak viazne komunikácia mezi ľudmi, tak stroje, ktoré sami zkonšruovali majú asi tie samé vady.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko