..: Fotogalerie - detaily fotografie Rendez-vous + 380.007-5 + 380.014-1 + 380.015-8 :..
 

Rendez-vous + 380.007-5 + 380.014-1 + 380.015-8


Rendez-vous + 380.007-5 + 380.014-1 + 380.015-8Informace o fotografii:
 - Místo focení: Vršovické depo
 - Datum: 26.3.2012
 - Autor: Dogfighter 
 - Zobrazeno: 10537x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
02.09.2012 (0:00)  
Ještě že na ně nenaplácali najbrt. Takhle hezky vynikají - hlavně pohromadě.
31.08.2012 (18:48)  
Fotka je suprová i barevně - hnědá, šedá, modrá...:-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
31.08.2012 (18:29)  
Tolik krasavic pohromadě, ale zatím jezdí. Na Chebákách co jezdí z Prahy do Ústí, je vídám celkem pravidelně.
Snad se uživí na mezinárodní scéně, ale v tuzemské by asi taky našly uplatnění.
31.08.2012 (18:10)  
Jirka Panther: Pravda. Ale u ÖBB to spíše byla snaha do určité míry unifikovace jejího vozového parku-alespoň to tak bývá v různých článcích s touto problematikou popisováno. V případě lokomotiv řady 380 mám ale dojem, že s jejich nasazováním mají ČD velkorysé plány, ale pořádně nepromyslely, zda k tomuto budou mít možnost. Většina lidí zde jistě ví, jak ČD počítaly s nasazením "Pendolin" do zahraničí a jak nakonec tyto soupravy v převážné míře skončily mezi Prahou a Ostravou
31.08.2012 (17:39)  
Luxian: Dobře. Jinak ve svém druhém příspěvku jsem psal, že z mé hlavy dotyčný termín nepochází. Slyšel jsem to od jednoho kantora...
31.08.2012 (17:22)  
Skvělé!
K předchozímu jen připomínám, že od určitého počtu mašin je ekonomicky jedno zda jsou plně využité její schopnosti. Například Rakušáky vůbec netrápí, že donedávna hvězdný Taurus jezdí po modernizované koňce, která má parametry podstatně horší, než nyní neprovozovaná Kozí dráha č.132. A vlastně po celé síti, protože Taurus se rozjede jen na westbahnu a to na 40 minut. Kdyby takto přemýšleli, tak by koupili 10 Taurusů a na ostatní tratě by zmodernizovali ty werky ze sedmdesátých let.

Kdyby ČD objednaly 200 těchto mašin (pro některé účely bez některých modulů), tak by tady konečně skončily ty kecy o vysoké ceně.
31.08.2012 (17:20)  
Rubmgaakutkt: Věz, že se opravdu divím tvému nicku, který mi dost inuitské jazyky připomíná a s poznámkou o rozinkách to nemá nic společného ;)
Jinak kdy už jde o ty rozinky, spíš mi vadí ta samotná fráze, než její spojování s určitým dopravcem...
31.08.2012 (17:14)  
Luxian: Je to složenina počátečních písmen, které jsem libovolně zkombinoval. Jinak nevím, zda to neměla být nějaká narážka za to, že jsem jistého dopravce nazval vyzobávačem rozinek, jehož kritiku někteří lidé nesnesou (to mě napadlo jako první), nebo se opravdu divíš mé přezdívce a jen to konstatuješ (na což máš samzřejmě právo)
31.08.2012 (16:58)  
Martin Utajený: Souhlasím s tím, že v případě ČD je každá nová lokomotivní řada přínosem, nicméně by byla škoda, pokud by nebylo možné plně využít jejich výkonu a schopnosti jezdit na tři trakční soustavy. V opačném případě by ČD mohly pořídit stroje méně velkorysé a tím i levnější
31.08.2012 (16:06)  
Vypadá to že jsi výrobce lokomotivy,zřejmě nechal udělat památku z provozu,než to objednavatel vrátí zpět.Jinak tato část severní rotundy je vyhrazena pro trakci 80,opravy,čištění,odstavování atd.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko