Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
380.010-9 + 380.019-0 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Praha-Libeň - Praha hlavní nádraží - Datum: 12.2.2012 - Autor: Richard Weber - Zobrazeno: 13785x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
04.03.2012 (19:02)
Ta 380.019 selhala? Ta tramvaj se do fotky taky hodí, ještě když tam je tramvaj ze Škody dávám 5*.
15.02.2012 (19:33)
Fotka je pěkná, krásně ukazuje koncepci designu Porsche pro škodovácká vozidla - tzv. převrácená popelnice. Výhodou je, že tento tvar lze jednoduše vyrobit z ohnutého plechu (u tramvají není tato možnost využita). 109E a 14T měly skutečně vypadat velmi podobně, úplně původní design 109E se však spíše blížil jednotkám 471 a to vypadalo daleko lépe. Model jsme kdysi měli v kanceláři... Jenže co chcete dělat, když vám ruce svážou předpisy TSI na crashe? A počkejte si na nová vozidla, jejichž design ovlivní TSI Loc&Pas, to nás všechny přejde chuť na focení :(
Jinak i já musím souhlasit s posledním komentářem Antonyho - nové elektrické lokomotivy mohly být již dávno dodány a bez problémů nasazovány v zahraničí. A vsadím se, že by byly díky sériovosti výroby i levnější než 109E, kterou bylo nejprve třeba nákladně vyvinout.
Jinak i já musím souhlasit s posledním komentářem Antonyho - nové elektrické lokomotivy mohly být již dávno dodány a bez problémů nasazovány v zahraničí. A vsadím se, že by byly díky sériovosti výroby i levnější než 109E, kterou bylo nejprve třeba nákladně vyvinout.
15.02.2012 (18:36)
Hezký a na ten zadní sběrač u přípřežní lok.
15.02.2012 (17:44)
He, he - koukám, že nejsem sám, komu připadá ten čumák lokomotivy a šaliny docela podobnej .... ;o)
Pekna fotka.
Pekna fotka.
Pěkná fotka až na tu elektrifikaci. Podle mně buď měli nechat jen ty oblouky a nebo normální brány.Ještě ke všemu je to každé natřeno jinou barvou.To je paskvil.
15.02.2012 (15:11)
Richardisko:každý to vidí jinak,ale je zbytečné o tom zde polemizovat a holt jsou i tací,kterým hlučnost zamračených skutečně nevadí.A až za čas všechny ty nově konstruovaná mimochodem dost hnusně vypadající moderní vozidla budou zablitá uplně stejně jako stávající potom si popovídáme o té kultuře cestování.
15.02.2012 (14:10)
Josef Kamiš: Naprosto se musím ztotožnit s posledním příspěvekem Antonyho.
Jedna věc je fotit na lokálkách fotogenické soupravy v čele se zamračenou a rozplývat se nad pětivozovou soupravou poskládanou z 810 a 010. Druhá věc je úroveň a kultura cestování, která je nejen na těchto tratích v podání těchto vozidel víc než smutná. O tom, zda byla přestavba 810 na 814 strategickým krokem ke zvýšení kultury cestování, se můžeme jen dohadovat. R.
Jedna věc je fotit na lokálkách fotogenické soupravy v čele se zamračenou a rozplývat se nad pětivozovou soupravou poskládanou z 810 a 010. Druhá věc je úroveň a kultura cestování, která je nejen na těchto tratích v podání těchto vozidel víc než smutná. O tom, zda byla přestavba 810 na 814 strategickým krokem ke zvýšení kultury cestování, se můžeme jen dohadovat. R.
Neměl čumák loko podle prvních návrhů vypadat podobně jak má ta šalina?
http://www.zelpage.cz/news/380skoda.jpg
http://www.zelpage.cz/news/380skoda.jpg
15.02.2012 (10:05)
Antony popustil uzdu své vášně a vychrlil ty své nesmysly pod tlakem přímo ze svého hnědého nitra...jestli ti nevoněj 810 nebo 751 s patrama tak si tam zkus jezdit na tom svým skutru.Jinak ohledně fotky pěkně se to sešlo a lokomotivy se alespoň co do vzhledu povedly více,než ty tramvaje
nezlobte se na mne ale jsem nestastny ze stavu zeleznic i mhd v cesku 20 let po revoluci. za komunistu vse jen chatralo a po revoluci mi zase prijde ze penize utikaji jinam.
proste nepochopim proc cd nekupuji osvedcena vozidla ze zahranici a preferuji casto zatim ani nevyrobena neodzkousena vozidla z ceska. pritom navic kazdy nakup byl prusvih jak se zpozdenim tak s kvalitou. jediny railjet vypada zatim dobre..
navic se posledni doboiu zacalo ukazovat proc skoda dostava prednost a sice diky korupci. to ze bychom meli podporovat ceske firmy je sice dobra vec ale ne za cenu vyhozenych miliard z nasich kapes..
osobne po praze jezdim autem nebo na skutru jelikoz mhd je draha a na me trasy nepouzitelna. za prahu ale moc rad jezdim vlakem a krome jizd elefantem a nebo ec jsou takove jizdy pro mne za trest.
porad doufam ze se doziju souprav desiro na lokalkach a porad nic. napr na 210 na podazavskem pacifiku kde jezdim rad pravidelne. misto toho tam ale jezdi priserne 810ky a jeste prisernejsi regionovy a o vikendu stare spinave patraky s extremne hlucnyma lokomotivama 751..
a zmena??
v nedohlednu
proste nepochopim proc cd nekupuji osvedcena vozidla ze zahranici a preferuji casto zatim ani nevyrobena neodzkousena vozidla z ceska. pritom navic kazdy nakup byl prusvih jak se zpozdenim tak s kvalitou. jediny railjet vypada zatim dobre..
navic se posledni doboiu zacalo ukazovat proc skoda dostava prednost a sice diky korupci. to ze bychom meli podporovat ceske firmy je sice dobra vec ale ne za cenu vyhozenych miliard z nasich kapes..
osobne po praze jezdim autem nebo na skutru jelikoz mhd je draha a na me trasy nepouzitelna. za prahu ale moc rad jezdim vlakem a krome jizd elefantem a nebo ec jsou takove jizdy pro mne za trest.
porad doufam ze se doziju souprav desiro na lokalkach a porad nic. napr na 210 na podazavskem pacifiku kde jezdim rad pravidelne. misto toho tam ale jezdi priserne 810ky a jeste prisernejsi regionovy a o vikendu stare spinave patraky s extremne hlucnyma lokomotivama 751..
a zmena??
v nedohlednu
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko