..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.007-5 :..
 

380.007-5


380.007-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína
 - Datum: 24.4.2011
 - Autor: 2nite  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5984x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
12.05.2011 (14:53)  
fotka ze známého místa, kde autor chtěl objevit asi nový pohled, ale mě se po pravdě moc nezamlouvá (raději ten provařený). Ten sloup TV v popředí mi nějak odpoutává pozornost od celé lokomotivy se soupravou.
12.05.2011 (18:31)  


Autor se ani nesnažil hledat nový pohled, spíš na byl na tomhle místě poprvé, takže si jedno vybral a fotil :)
12.05.2011 (14:46)  
V dobách, kdy jezdily 12 vozový rychlíky, neměl každej před barákem auto, vlak byl "jediná rozumná alternativa" a nebylo pro něj skoro levnější do toho Brna jet po D1 když ne už svým vozem, tak aspoň busem, než vlakem.

ad design - jasně že to je pro trošku jiný trh, ale tady teda Alstom ukázal, jaký krásně ladný křivky pro potěchu oka umí nakreslit http://www.zelpage.cz/news_n/alstom-6axle-china.jpg
registrovaný uživatel MACHII73  mail  
Počet komentářů uživatele173 »fotek 0
12.05.2011 (14:45)  
Láďa Mlynařík-plně souhlasím,určitě není vůbec využit potenciál lokomotivy!dříve R,EX atd,když měl 9 vozů byl chudák!doprovod 2 průvodčími,vlakvedoucí,to bylo jiné kafe,a hlavně bylo vcelku plno!jinak foto se mi velice líbí,příjemný pohled,hodnotím za plný počet!
12.05.2011 (14:38)  
no vidím že se to tu rozjelo:)
Mě se to taky moc nezamlouvá, rozhodně to není nic čím by se výrobce měl chlubit. Kdyby někdo stavěl auta týhle vzhledový úrovně tak by asi neuspěl. Ale je pravda, že horší než vzhled z venku je řešení stanoviště uvnitř. Opět takhle blbě navržený ovládání vozu by asi brzy narazilo na nezájem...

No ale největší tragedií je ten směšnej vláček. Když pominu neodpovídající úroveň vozů, tak jezdit s takovoule mašinou pět vozů, když bych stejný jízdní doby moh v klidu plnit i s dvanácti je ekonomicky prostě zvěrstvo. V dobách 2-4 MW mašin jsme vozili 15 kousků, v dobách šesti megových mašin vozíme pět až osm... To mi přijde na týhle fotce nesmutnější...
12.05.2011 (18:39)  


No, na těch pěti až osmi vagónech něco bude... jen pár minut před touhle fotkou jela 380.008-3 s osmi :)
12.05.2011 (14:27)  
-> Martin Keppert: Myslím, že jsi moc nepochopil podstatu. Nejde tady o srovnání starého a nového, ani o nějaké šotoušské aspekty, ale o to že prostě design 380 na mnohé nepůsobí esteticky. Nemusí pro to být člověk nějaký šotouš, aby poznal, co pro něj osobně je nebo není estetické, nemyslíš?
Podívám-li se na ostatní moderní lokomotivy jako Taurus, nebo Alstom Prima II, vidím dobře promyšlený vytříbený a ladně působící design, u 380 takový pocit bohužel moc nemám. Asi stejně jako u současné produkce většiny čínských automobilek. S evropskými se to prostě (zatím) srovnat nedá.
Ale jak říkám, mohlo to být ještě horší a i tak se na 380 dá docela dívat :)
12.05.2011 (13:06)  
JTB, mikael.5: když si znovu přečtete můj příspěvek, zjistíte, že nikde neříkám, že se vám to musí líbit :o) Já osobně mám rád jak moderní stroje včetně 380, tak brejlovce, každý má něco do sebe. Klimatizaci v autě jsem do minulého týdne neměl, teď už jo, ale ještě jsem jí nezapnul. Přesně jak píšeš (JTB), zapnu jí, až bude letní vedro. V tom nejsme vůbec ve sporu. Já jsem jen vyjádřil své přesvědčení, že my šotouši s našimi prioritami a postoji nejsme reprezentativní vzorek evropské společnosti roku 2011.
12.05.2011 (12:54)  
Martin Keppert: no, nebyl bych si tím tak jistý. Mám doma dvě auta a ani v jednom se klimatizace nepoužívá, přestože tam je, protože je to nesmysl, vyjma skutečných hiců. Možná v jednom z nich před létem nechám vyměnit chladící médium, ale to bude vše.

Proč o tom mluvím - fakt se mi nelíbí, když mi někdo z pozice autority nařizuje, co se mi má líbit. Desira jsou moc pěkná, taurusy jsou pěkné, brejláci jsou taky pěkní...ale 380? Pardon, ale ještě mi docela slouží paměť a pamatuju si, s jakým návrhem tehdy ČD to výběrko vyhrály - to by byla bývala pěkná lokomotiva. Místo toho z ní vylezla mnohem ošklivější krabice, která odpovídá designovým trendům před 15 lety. O vazbách ČD a Škody raději nehovořím...

JOKR: https://spreadsheets.google.com/pub?key=0AoUHrtQ9RukgdGYxYXEzLVpCazgwX2FjSDd6OWd6RlE&hl=cs&output=html
12.05.2011 (12:52)  
Martin Keppert: to by mohla být pravda. Ale já třeba šotouš nejsem, brejlovec je podle mne celkem hezkej veterán, Taurus se mi líbí moc, bez klimatizace bych nevyráběl ani telefoní budky, ale tohle mě prostě neoslovilo. Na jednu stranu se mi zdá, že zkusili udělat moderní design čela, ale naprosto bez jakkékoliv invence a zboku ten výřez kastle a pružiny lezoucí ven...,to se mi fakt nelíbí:-)
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
12.05.2011 (12:47)  
Bez ohledu na estetické vnímání tohoto stroje, mohl by mi někdo přiblížit současný stav dodávek a provozu této řady - tj. kolik strojů je v provozu a kde se lze s nimi potkat ?
12.05.2011 (12:43)  
Ale tahle lokomotiva, stejně jako Taurus, pendolino, Desiro a další, současnému vkusu vyhovují a cestující veřejnosti se líbí. To jen určitá část šotoušstva má dojem, že vrcholem designu brejlovec a vše, co přišlo po něm, už je hnus. Ale to není názor ve společnosti převažující. To je jako s tou klimatizací - velká část šotoušů jí nemá ráda, protože se nemůže vyklánět z okínka. Je jim ale hloupé to říkat, tak to svádějí na nějaké zástupné důvody, zatímco 90% veřejnosti jezdí/chce jezdit v klimatizovaném autě/tramvaji.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko