..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.007-5 :..
 

380.007-5


380.007-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Velim - Nová Ves u Kolína
 - Datum: 24.4.2011
 - Autor: 2nite  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5984x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
14.05.2011 (2:03)  
Řepka snímek vždy rozzáří, zde v pěkné kontrastu s ladnou a nadčasovou 380-tkou.
13.05.2011 (9:21)  
Pro mne jsou z nemeckych loko klasicke stavby vrcholem E103, vic se mi ale libi predvalecne konstrukce typu E95, E44, E18 a samozrejme taky GG-1.
Zminovane viditelne masivni pruziny a obecne odkryty podvozek na 380 se mi libi. A docela se mi vlastne libi i jako celek.

Spis mi taky vadi, ze takovy mocny stroj tahne takovych par vozu.
13.05.2011 (8:52)  
Je to takové pojízdné břicho. Hlavně aby to jezdilo a neopakovala se historie druhé poloviny 80tých let, kdy bylo na denním pořádku přitažení neschopné lokomotivy s pulsní regulací poctivou odporovou bobinou z trati.
12.05.2011 (18:47)  
Snímek je to krásný. Ten zákryt sloupů je naprosto pomíjívý. Takže za 5*.
Nyní k estétům: Doba 0-bobin, laminátek apod je už za námi.
Podle mého stroj odpovídá průměrnému vzhledu. Zlepšovat by se toho dalo dost. Počkám si na případnou další sérii.
12.05.2011 (18:47)  
-> Laďuša : Že design je záležitost zcela subjektivní, je určitě pravda.
Takový nadčasový design, který ani neurazí, ani nenadchne, je dle mě např. DB 189 (Siemens ES 64 F4). Myslím, že se najde opravdu málo lidí, kteří prohlásí, že je ta lokomotiva neestetická nebo ošklivá. Stejně jako se nad ní jen málokdo bude rozplývat blahem. Prostě je taková dost neutrální. 380 je z tohohle pohledu řekl bych mnohem víc kontroverznější.
12.05.2011 (17:48)  
Pokud bych měl říct svůj názor na design 380, nevím proč, ale dost mi ho kazí ta červená tabulka a logo čd na čele. Samozřejmě, že obojí tam musí být, ale kdyby se místo mezi světly nechalo volné, působilo by to na mě o hodně lépe. Jinak souhlasím s JTB, ten původní ryzí návrh od Porsche byl o hodně lepší.
12.05.2011 (17:47)  
No nebylo by to krásné s vozy v "našich barvách"? Nebudu hodnotit skrze mou nelibost ohledně Najbrtu. Nic ve zlém autore!
12.05.2011 (17:34)  
Fotka samozrejme spravená s vkusom; čo sa týka Škodovky, podľa mňa dizajnérska paráda - ale presne tak - je to vec názoru.
12.05.2011 (16:00)  
Dizajn je věc subjektivní, v podstatě by se dalo říct, že neexistuje nic ošklivýho ani hezkýho, jenom se to prostě lidem nelíbí a nebo líbí. Zrovna Messerschmitt je takovej neurazí nenadchne, ale v pohodě. Ten původní návrh, s kterým to škodovka vyhrála, byl třeba pro mě těžkým šokem v negativním slova smyslu. A zrovna třeba ty Primy, Maximy a nebo další výdobytky dizajnu jsou pro mě naprosto strašný.
Taky je dobrý se na to podívat z hlediska životnosti. Když je mašina stavěná na 40 let, tak je třeba se zamyslet, jak se bude většinovej názor na dizajn vyvíjet. Takže udělat lokomotivu podle aut, kterým momentálně vládně pro mě absolutně šílenej vzhled, by bylo hezký těch 5 let, než by to vyšlo z módy. Ale auta se mění jako ponožky, kdežto lokomotivy zůstávají. Chce to vhodnou neutralitu, která zůstane taková, jaká je.
Uff, ale to jsem se rozepsal :D
12.05.2011 (15:17)  
-> Chary: Tenhle Alstom je fakt hnus, proti tomu je 380 ještě krasavice :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko