..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.002-6 :..
 

380.002-6


380.002-6Informace o fotografii:
 - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ
 - Datum: 9.11.2008
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 18376x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
20.11.2008 (0:41)  
No Banány by měly projít nějakou výraznější modernizací včetně upravy všech na 160 km/h a klidně i přidání střídavé části (a tedy přeznačení na 351) a myslím, že by dalších 20 let mohly zajišťovat v pohodě a důstojně exponovanější výkony a to i přesto, že už jim je třicet, ale na třicet rozhodně nevypadají jak výkonově, tak vzhledem.
20.11.2008 (0:07)  
Serges: I ty máš omyl. :-) Banánů je 25, ale momentálně jen 12 na 160. Nevim o tom, že by se 018 opravila (jak někdo psal na konkurenci) a nebo zrychlila 023. :-)
20.11.2008 (0:04)  
Sefik: ale kdepak uhlí, v každém voze je ocelový ingot a navrchu je plastová imitace uhlí, aby se to dalo lépe fotit :D
Aneb kdo si jako malý hrál s těmi vláčky na klíček, tak pochopí...
EDIT: 109. příspěvěk, hmmm :D
19.11.2008 (22:41)  
kliminho: Bananu je 25 ( puvodne bylo 27 ) ... z toho na 160 je jen pulka ( tj 13 )
registrovaný uživatel Sefik  mail  
Počet komentářů uživatele60 »fotek 0
19.11.2008 (22:11)  
No já teda nevím, jak dlouho se takové testy provádí s tou soupravou, ale by mě zajímalo, komu prozatímně "čmajzli" těch cca 1500 tun uhlí co tam lítá dokola na okruhu :-))
A to se furt mluví o termínovaných dodávkách apod...
19.11.2008 (21:28)  
Když si odmyslím lokomotivu, je to supr fotka,jsem asi staromódní. Wapky jsou tady přímo předlohou pro patinaci modelů, hlavně hnědé, mohu se zeptat čí jsou bílé vozy? (6. a 10. vůz) Ty vidím opravdu poprvé! A chválím formát fotky, hodnotit nebudu, nechci kazit hodnocení pěkné fotky jen proto, že se mi nelíbí lokomotiva.
19.11.2008 (20:51)  
kliminho: ...kolem 40 banánů? Jsi si jist?
19.11.2008 (20:39)  
bartisko-co na tom že laminátky byly projektovány na 20 let.kdo by si vsadil na to že M 262 budou jezdit i v tomto století.
19.11.2008 (20:19)  
Pavel Ch:
myslím si,že dráhy vyřadí esa peršingy banány dají na vlaky kde jezdí teď peršingy gorily tam kde jezdí esa
a tam kde jezdily banány a gorily dají taurusy
a esa a peršingy půjdou do carga

Ty si blázen! Kolik si myslíš, že bude 109E? 20. Kolik myslíš že je banánů? Kolem 40. A kolik bude půjčených taurů? 8. A kolik je Goril, které ani nepatří ČD? 15? To je celkem
Celkem 83 lokomotiv! Však tolik maj asi ČD 163, možná i více.
registrovaný uživatel Bartisko  mail  
Počet komentářů uživatele1219 »fotek 0
19.11.2008 (19:59)  
Kubjew: obnovy lamin je jen dočasné a myslím že i nouzové řešení, protože laminy (a nejenom ty) mají 40 let a jejich životnost byla určena na 20 let. Potom začíná být vozidlo morálně a technicky zastaralé a prodělává modernizaci, ALE laminy žádnou neprošly...jinak jsem ale zastáncem lamin i když jen po stránce vzhledové a možná ještě nějaké jiné. Tak třeba esa a peršingy mají teď kolem 20ti let, tak jestli by prodělali nějakou opravdovou modernizaci hodily by se na výkony dnešních lamin a mašinám stejnému účelu určeným na stejnosměrné trakci
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko