Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
363.147-0 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Drahovce zastávka - Veľké Kostoľany - Datum: 6.3.2015 - Autor: metys - Zobrazeno: 2414x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
18.11.2016 (2:12)
JiP: Mě tedy "oživování vraků" fakt nevadí, k modernizovaným vozům se zmodernizují 363 na 361 a budou "lítat" 160 jako nic. Je to levnější, originální a často i pohodlnější než ty často ne příliš pohodlné nové trakční jednotky. Jen by ty modernizace hlavně v ČR měly probíhat rychleji.
marcello.sk: I modernizace tech vagonu je samozrejme pokrok, ale k cemu je to platne, kdyz to stejne bude dale tahat 363 s Vmax 120 ? Dodnes jsem ty modernizace nepochopil. Mnohdy je cena pres polovinu ceny noveho vagonu a stale k tomu chybi lokomotiva na 160 coz je dalsich 100-120 mil Kc. Kdyby se za to koupila nova trakcni jednotka, tak to bude skoro za stejny peniz, vlak bude novy a schopen jizdy 160. Takovyh jednotek se po Evrope vyrabi spousta typu. Tohle ozivovani a prodluzovani zivota vraku proste nechapu. Jak tady, tak v SR.
16.11.2016 (21:03)
Posledné z 363 čo im ostali ešte tabuľky. :) Fotka pekná :)
16.11.2016 (14:06)
JiP: Fotka je z 3/2015. Odvtedy z týchto "vRakov" Bdt ubudlo cca 30 ks, pretože celkom rýchlo prebieha ich modernizácia na Bdteer a snáď už čoskoro budú Bdt minulosťou. (Dnes ich je u ZSSK už len cca 10 plus 35 z prvej série s hladkou strechou)
Na techto fotkach me vzdy nejvice udivuje ten kontrast, kdy na pomerne moderni infrastrukture se stale i po tak dlouhe dobre prohaneji takove vRaky. Porad se vytahuji najake VRT a pritom je dlouhodobe problem dat dohromady soupravu na dnes zcela obycejnych 160. Krome par expresu Praha-Ostrava a Praha-Brno je to uplne stejne i na nasich koridorech. Jizdni doba stanovena na 120-140 je stale standard, prestoze prvnim useku koridoru uz je pres 20 let !
Jeje, ja jsem totiž při vkládání i do popisku psal 362 a nevycházela kontrolní číslice :D ale přepnout řadu jsem už zapomněl, děkuji :) opraveno
První co mně padlo do oka, je ten stín sloupu TV, který činí rébus s určením konce třetího a začátku čtvrtého vagonu...:-)
Pěkná fotka
Malý detail, sekce 362, na snímku 363...
Pěkná fotka
Malý detail, sekce 362, na snímku 363...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko