..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.002-7 :..
 

363.002-7


363.002-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Sázavka - Leština u Světlé
 - Datum: 23.6.2016
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3801x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

09.02.2017 (17:08)  
laminat:To je pravda dlouho se mluvilo o tom ze to bude retro a to i v depu se o tom mluvilo. Zkusim neco jeste zjistit.
09.02.2017 (12:26)  
JOKR:

Máte pravdu, že souprava není zrovna ekonomickým hitem. Ovšem zásadní otázkou je, co na ramenu HB-Kolín nasadit na Os, když v elektrické trakci nejsou v této méně atraktivní lokalitě (není to příměstská doprava ku krajskému městu) k dispozici dvouvozové dvojsystémové pantografy? Taky se souprava musí ubrzdit, takže kratší už být nemůže :-) Buďme rádi, že nejezdí třeba 2x814 apod... Takže tu vpodstatě jezdí to, co lze poskládat, aby se odvezli cestující, kola a kočárky a na některém spoji i nějaké to zavazedlo, nebo Kurýr...
09.02.2017 (12:11)  
Když si takový vlak objednal objednavatel, to znamená KÚ a zaplatil, tak proč by neměl jet?
Snímek za 5*. Ta modrožlutá lokomotiva-to je krása.
registrovaný uživatel JOKR 
Počet komentářů uživatele144 »fotek 0
09.02.2017 (11:59)  
Já nevím, ale když vidím taková řazení : Loko + jeden až dva vagony, ekonomika provozu nemůže být nijak povzbudivá, také by mě docela zajímala vytíženost - tedy, jestli se nevozí jen vzduch.....
08.02.2017 (19:29)  
Asi dva roky se mluvilo v kuloárech, že po 362.001 v retro laku bude 362.002 po dílnách v nátěru, jaký měla na BVV, tedy modrý/bílý 60cm pruh a čela a červené V na čelech. Očekávání příznivců železnice opět ČD zklamaly, fatální ignorance a zřejmě i neschopnost celého odboru kolejových vozidel nám přinesly opět další odpornou bleděmodrou zrůdu... Navíc likvidace původních kabin s rovnými plechy, na střeše místo původních proudnicových větračů bedna na klimatizaci, absence původních hliníkových rámečků pozičních svítilen (které bohužel ke škodě nemá ani ta retro jednička) a jistě i likvidace původní píšťaly namísto "ruské" houkačky ála sergej, to je vpodstatě nevratná záležitost, která z výjimečného vozidla vysoké hodnoty udělala nehodnotný nezajímavý exemplář. Kdy vedení podniku konečně pochopí, v čem jsou hodnoty? Pořád maj plné huby keců o nějaké nostalgii, přitahování zájmu, blbinách typu bleděmodrej slon, aby přitáhly zájemce od útlého věku a nakonec historií nabité vozidlo nadobro sprasí... Neví někdo bližší podrobnosti? Hlavně prosím nereagujte neapnými poznámkami typu, že lokomotiva nejezdí na lak, jaký má a že cestujícím je jedno, co je veze, hlavně že to jede načas... Takových kydů jsem za desítky let na dráze slyšel od provozních zaměstnanců i vedení (tedy od těch, kterým pořádně dělat nechtělo) dost a dost. Děkuji.

Fotka pěkná, měl jsem tu dvojku moc rád... Škoda jí...
07.02.2017 (18:21)  
Vzdavam cest....v patek 3.2. se objevila v depu po opravach. Ma vymenenou kabinu, takze ma na boku kabiny prolysy, na strese ma klimatizaci a je v najbrtu. Samozrejme je predelana na 362.002 a od seriovych stroju k nerozeznani. Dnes rano me vezla na 971 a ted vecer na 974.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko