Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.084-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Tomice - Olbramovice - Datum: 17.4.2012 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 6549x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
150 je pořád docela dobrá. Jak to ale jde pod 130, což je rychlostní omezení na dálnici, je to blbý.
Rychlost v Zahradnickém tunelu je 150 km/h (pro naklápěcí 160km/h). Tunel je dlouhý 1044m, úniková cesta vede nejdříve 58m dlouhou štolou, a potom 26m hlubokou šachtou, takže tunel se tu vyplatil.
21.05.2012 (17:06)
O tom, jak jsou tunely zbytečné, jděte referovat traťovákům, co mají na starosti úsek mezi Novým Sedlem a Královským Poříčím - http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/240376.jpg
Poženou vás hodně daleko :-)
Poženou vás hodně daleko :-)
21.05.2012 (13:49)
K těm metrům: Na trati Brno - HavloBrod jsou zářezy a násypy výšky do 16m. Pak jsou už tunely a mosty. Tento úsek 4. koridoru ČBu-Bystřice u Benešova se spíše schovává do tunelů. Díky tomu cena leze dost nahoru a dosahuje až poloviny ceny dálnice (myšleno na běžný kilometr). Pro srovnání - cena je shodná s posledním úsekem francouzské vysokorychlostní trati na 320km/h. VRT není dražší, protože tam je minimum stanic a staví se na zelené louce. Protože není pro nákladní vlaky, tak si samozřejmě odpustí i betonové protihlukové stěny. Ty tam jsou jen ve výjimečných případech.
Osobně radši budu mít tunel i pod nízkým kopcem, než 10 a víc metrů hluboký zářez, který akorát v krajině způsobí jizvu. A jakožto daňový poplatník s tím zcela souhlasím.
21.05.2012 (10:41)
Mě se zase zdají tunely a narovnání trati velmi účinné. Kapsáře bych spíše hledal ve sdružení pro stavbu "Jihočeské hladové zdi" - dálnice D3.
K fotografii: pěkná a výpravná dokumentace vzniku nové tratě, rodící se přeložky pro vyšší rychlost, s pěkným vláčkem v nádherné krajině jižního Benešovska. To se mi líbí, díky!
K diskusi o smysluplnosti tunelu: no jo, jeden se nezavděčí. Kdyby to šlo okolo toho kopce, to by bylo nářků, že se ta trať nenarovnala, že se tam bude do oblouku brzdit. A co víc, ty protihlukové stěny!! Já teda spíš než PHS preferuju stavbu tunelu. V porovnání s PHS nevyjde snad ani o tolik dráž... (-:
K diskusi o smysluplnosti tunelu: no jo, jeden se nezavděčí. Kdyby to šlo okolo toho kopce, to by bylo nářků, že se ta trať nenarovnala, že se tam bude do oblouku brzdit. A co víc, ty protihlukové stěny!! Já teda spíš než PHS preferuju stavbu tunelu. V porovnání s PHS nevyjde snad ani o tolik dráž... (-:
M 474 003:
Ono se to nezdá, ale Zahradnický tunel je dlouhý přes kilometr a ve střední části docela dost hluboko. Pro představu, úniková šachta nad obcí Zahradnice je hluboká přes 20 metrů.
Ono se to nezdá, ale Zahradnický tunel je dlouhý přes kilometr a ve střední části docela dost hluboko. Pro představu, úniková šachta nad obcí Zahradnice je hluboká přes 20 metrů.
21.05.2012 (9:05)
M474003: tak takových se bohužel na trase IV. koridoru najde více. Zrovna v regionu, kde není 2x hustá osídlenost a zemědělčina nedává co do výnosnosti žádnou hitparádu, mi to hlava taky nebere - a že tam jezdím často.
To je tunel na druhou. Pod takovým plochým kopcem, to si někdo nakapsoval.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko