Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
363.119-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Praha hlavní nádraží - Datum: 14.9.1991 - Autor: Jiří Vaněk - Pozn.: Ex 322 "Neptun" Praha - Kodaň - Zobrazeno: 5880x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
G-BOAC: V jakém ohledu, jsou podle Vašeho názoru, vozy na obrázku (ty červené) lepší než vozy dnes ČD řady B. Děkuji za odpověd.
Opravdu úžasná debata.. Nikdo si nemyslí, že na vyspělejších železnicích jezdí jen to nejmodernější. Nicméně takový humus, jaký ještě dnes předvádějí ČD i na vlacích hrdě označených Expres, se v kulturních zemích opravdu nevidí, za tím si stojím.
no ja jsem chtel panove hlavne naznacit, ze ani v zemich, ktere povazujeme za zeleznicni raj nejezdi jen nejmodernejsi modely
hlavne jsem mel namysli stari+podobnost provedeni, udrzbu a uklid, o kterých verim ze u OBB byly vzdy na lepsi urovni jsem ve srovnani nezamyslel
hlavne jsem mel namysli stari+podobnost provedeni, udrzbu a uklid, o kterých verim ze u OBB byly vzdy na lepsi urovni jsem ve srovnani nezamyslel
Jiří Hasil, Jiří z Adamova) máte pravdu, že koženka se jednoduše udržuje a má své výhody - za jednu z největších z hlediska údržby, úklidu a hygieny lze považovat tu, že je možno podlahu, sedadla a příp. i záchod utřít jedním a týmž hadrem :-)
03.03.2011 (13:07)
Je to marný, je to marný, je to marný. A co třeba vmax 160km/h, klidný chod, CZE, 6 mist v kupé, polohovatelné sedáky i opěrky hlavy, těsnící okna a absence všudypřítomé zažrané špíny -model Č(S)D? Prostě je to marný :o)
03.03.2011 (13:05)
Souhlasím, že kvalita rakouských vozů na R Brno - Vídeň byla s B srovnatelná - a jezdil jsem jimi jen proto, že byly prostě méně obvyklé. Ostatně odpor proti kožence nesdílím, myslím si, že B jsou v řadě ohledů pohodlnější než některé modernější vozy.
03.03.2011 (12:31)
Rychlíkem Vídeň - Brno jsem jel s jedním z těch tehdy ještě červených vozů a rozdíl mezi tím a Bčkem byl jenom v posuvných dveřích z venku a v tom, že sedadla byla potažená látkou a koženkové byly opěrky na ruce. Mezi nama koženka sice není pěkná a v létě se na ni lepí, ale dá se o ni jednodušše pečovat a možná by se dalo říct, že je i hygieničtější
Tim rychlikem do Vidne jsem jel (videl jsem to i zevnitr) nekolikrat. Mozna jsem mel vzdy stesti, ale NIKDY jsem nejel nicim, co by ani vzdalene pripominalo nase B. NIKDY!!
no abych i ja pridal svou trosku do mlyna....
kdyz chvili jezdily R Brno-Vídeň (nekdy 2005-2008) tak mi na nich nasazovane vozy OBB pripadali velice blizke nasemu B, ale videl jsem je jen zvenku, tak muze byt muj dojem zkresleny
kdyz chvili jezdily R Brno-Vídeň (nekdy 2005-2008) tak mi na nich nasazovane vozy OBB pripadali velice blizke nasemu B, ale videl jsem je jen zvenku, tak muze byt muj dojem zkresleny
02.03.2011 (17:20)
Že by nebyl zvenku vidět aspoň rozdíl v průhlednosti oken? To už nezmiňuji jejich těsnost, nebo počet míst v oddíle :o)
Tuto soupravu si pamatuji z první poloviny 90. let právě podle červených vozů za lokomotivou. A tento vlak tahali i Bastardi. Akorát mám pocit, že se ten vlak jmenoval jinak, ale na název si nevzpomenu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko